شما نمی توانید سیارا و راسل ویلسون را تنها بگذارید، و این یک مشکل است

سیارا یک ستاره پاپ است. او قبل از ازدواج یک ستاره پاپ بود. او قبل از بچه دار شدن یک ستاره پاپ بود. حمله به موفقیت او نسبت به همسالانش هیچ نتیجه ای ندارد – او یک هنرمند فعال است که هنوز موسیقی جدیدی را منتشر می کند، بنابراین حضور در بیرون از نقاشی های او در هر نقطه مشخص اساساً یک انتظار حرفه ای است. نه، شما نمی توانید با پوشیدن آن در جشن کریسمس شرکت وام مسکن خود حاضر شوید. رهایش کن.

می توانید روی راسل ویلسون یا سیارا حساب کنید

اگر زوجی به عنوان تجسم زنده «برو از من می دانی» عمل می کند، احتمالاً سیارا و راسل ویلسون هستند.

در حالی که توجه شما را جلب می کنم، باید به ویلسون و میزان نفرت کاملاً اشتباهی که به نظر می رسد برای … بودن دریافت کرده است، دست بزنم. یک گلوله ذرت اعلام شده? پدر بزرگ بودن؟و به فرزند شخص دیگریدر آن…؟

نه، شما نمی توانید با پوشیدن آن در جشن کریسمس شرکت وام مسکن خود حاضر شوید. رهایش کن.

مردم همچنین به‌طور نامطلوبی لباس‌های سیارا را با لباس‌های «سلیقه‌ای» اسکار، از جمله لباس آنجلا باست مقایسه کردند. دوپ موسکینو بنفش لباس. من در ابتدا قرار بود در مورد تفاوت های نسلی باست و سیارا، یا چگونگی باست بنویسم در مورد همه شما احمقها رشد کرده با بیکینی 60 ساله اشهفتم تولد – اما من متوجه شدم که هیچ کدام مهم نیست! اگر باست می خواست دارایی های خود را در روز یکشنبه نشان دهد – در حالی که 64 سال دارد، متاهل و مادر کسی است – این حق او بود! و او این کار را کرد ماندن یکی از جواهرات تاج سرگرمی سیاه.

تشدیدکننده‌ترین و احتمالاً ریاکارانه‌ترین افراد نفرت‌کننده از این زوج مسیحی مؤمن، به اصطلاح مسیحی‌ها هستند که دست به حماقت‌های نابخردانه می‌زنند تا پیشنهاد کنند که این سلبریتی‌ها و مجریان ثروتمند باید تحت مجموعه قوانینی مانند پادشاه بالا عمل کنند. چرا که چه کسی بهتر از یک غریبه کامل و خطاپذیر که زوجی را که هرگز با آنها در یک اتاق نخواهند بود، انکار کند؟

شکایت دیگری که می بینم این است که سیارا مادر است و چطور مادرها جرأت می کنند با لباس های سکسی بیرون بروند؟!؟ ببینید، من در زمان خود به اندازه کافی با مادران قرار گذاشته ام تا بفهمم که بیشتر آنها آرزو دارند که یک یا دو شب در گهواره حضور نداشته باشند و ژاکت کالج خود را پوشیده از رنگ های استفراغ نوزادان پوشیده باشند تا عروسک را بالا بیاورند، بیرون بیایند و با حسی که ایجاد شده در تماس باشند. آنها برای شروع ضربه زدند. هیچ مفهومی در مردسالاری غرق نشده است مانند این باور که یک مادر یا یک همسر باید به دلیل متاهل بودن یا داشتن فرزند، جذابیت خود را خاموش کند.

دقیقاً مانند شیوع تبخال، می‌توانید روی ویروسی شدن یکی یا هر دوی آنها هر چند ماه یا بیشتر حساب کنید تا، به معنای واقعی کلمه، بهترین زندگی خود را داشته باشند. صبح به محض اینکه از رختخواب بیرون می آیند، بدون پرداخت قبض سبک شروع به چمباتمه زدن در سر مردم می کنند. این همیشه یک نمایش پوچ است.

سایر افراد مشهور نیز ظاهر شدند کم و بیش برهنه به بعد از مهمانی Vanity Fair، اما جیرجیرک برای آنها. همچنین، همتایان مرد ستاره پاپ سیارا به صورت روتین در برنامه های جوایز نوک سینه نشان می دهند… من تعجب می کنم که چرا ما با آنها برخورد نمی کنیم؟ صبر کن، نه، نه.

و به نظر می‌رسد راسل تغییری تازه‌تر از بازیگران معروف سیارا، از جمله 50 سنت، تری سونگز و فیوچر است، که او با آنها یک پسر داشت و نامزدی خود را به دلیل خیانت او قطع کرد. کرودر از این سوال پرسید: «آیا می‌خواهی فیوچر را برای راسل ویلسون ترک کنی؟» گویی نایوادیوس حامی قدیس «با این نوع آدم ازدواج نکن» نیست. او دارد میم خودش سیمان کردن این

می‌خواهم به این موضوع بپردازم که چرا مردم به نظر می‌رسد در سال پروردگارمان 2023 چنین تنفری نسبت به لباس او دارند. بنا به دلایلی، فکر می‌کردم که از این موضوع گذشته‌ایم، اما به نظر می‌رسد که شرمندگی شلخته ابدی است.

البته، Future به Future کامل رفت، که چرایی Ciara را تقویت کرد باید با پیشنهاد ویلسون او را ترک کرد “مرد بودن” نبوددر شراکتش با او یکی از مردانه ترین کارهایی که یک نفر می تواند انجام دهد این است که با توهین به شخصی که به طور موجه شما را ترک کرده است، به دنیا ثابت کند که هنوز در امان است. اینکه او این اظهارات را در براکت مالیاتی خود بیان کرد، من را متعجب کرد.

این هفته، Ciara در اخبار برای حضور در یک نمایشگاه Vanity Fair مراسم بعد از مراسم اسکار در روز یکشنبه – دست در دست ویلسون – با لباس لباسی با کریستال پوشیده شده است توسط طراح Dundas بلند شدن، و بند بند همراه، کمی به تخیل باقی می گذارد.

نویسنده می‌نویسد، می‌توانید روی راسل ویلسون یا سیارا حساب کنید «یا هر دو هر چند ماه یک‌بار یا بیشتر ویروسی می‌شوند تا به معنای واقعی کلمه بهترین زندگی‌شان را داشته باشند».

بسیاری از مردم به دنبال ویلسون هستند تا ثابت کنند که او خوب نیست – همانطور که همه ما همیشه می دانست دریک جکسن نبود. اما تا زمانی که عکس‌هایی از او را با زن دیگری رو به پایین ببینم، فکر می‌کنم ویلسون همان فرد ایستاده‌ای است که به ما نشان داده است. حتی در آن زمان، من منتظر می‌مانم تا سیارا تأیید کند که آنها در غیرتک همسری اخلاقی عمل نمی‌کنند.

به همان اندازه که تماشای آن برای من آزاردهنده است، دوست دارم باور کنم که سیارا و ویلسون کاملاً از این همه ناراحت نیستند. زیرا هیچ چیز مانند یک تار پول نقد، سنگ های ریخته شده را مسدود نمی کند.





منبع

می توانید روی راسل ویلسون یا سیارا حساب کنید

تقریبا یک سال پیش، چانینگ کرودر، بازیکن سابق NFL هنگامی که با ویلسون تماس گرفت، در فضای مجازی منتشر شد “یک مربع لعنتی” در پادکست خود کرودر گفت: “اگر راسل آن نان را نداشت، سیارا با او نبود.” از دوره سیارا با راسل ویلسون است زیرا او یک شخص خوش‌تیپ با قاب برش و قراردادی نزدیک به 300 میلیون دلار با NFL است. آیا ما انتظار داریم که او در کنار شخصی باشد که فقط می تواند حداقل پرداخت ماهانه را در کارت Discover خود انجام دهد؟