شعبده باز نیواورلئان می گوید که هوش مصنوعی بایدن را به عنوان دستیار رقیب به طور خودکار فراخواند

یک شعبده باز در نیواورلئان می گوید که او فردی بود که از هوش مصنوعی برای ایجاد یک ضبط صوتی از جو بایدن استفاده کرد که در یک فراخوان بدنام روباتیک استفاده شده بود و او توسط مشاور رقیب اصلی رئیس جمهور پول می گرفت. دین فیلیپس.

ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد که پل دیوید کارپنتر، که دارای چندین رکورد جهانی است و همچنین به عنوان هیپنوتیزور کار می‌کند، پیام‌های متنی، گزارش تماس‌ها و اسناد پرداخت را برای پشتیبان‌گیری از ادعاهایش به آن ارائه کرد.

مربوط: دموکرات‌ها به دلیل فراخوانی رباتیک هوش مصنوعی به رای دهندگانی که بایدن را تقلید می‌کنند، زنگ خطر را به صدا درآورند

کارپنتر ادعا کرد که توسط استیو کرامر، مشاور کمپین فیلیپس، استخدام شده است تا از هوش مصنوعی برای تقلید از صدای بایدن استفاده کند که مردم را از رای دادن در انتخابات مقدماتی 23 ژانویه نیوهمپشایر منصرف می کند.

طبق گزارش ها، کارپنتر به NBC گفت: «من صدای مورد استفاده در تماس رباتیک را ایجاد کردم (اما) آن را توزیع نکردم. من در شرایطی بودم که شخصی به من مقداری پول برای انجام کاری پیشنهاد داد و من آن را انجام دادم.

“هیچ قصد سوء وجود نداشت. نمی‌دانستم چگونه قرار است توزیع شود.»

این ضبط صوتی در حال حاضر توسط مقامات مجری قانون در دست بررسی است و دولت ایالات متحده را وادار کرد که تماس های رباتیک با استفاده از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را غیرقانونی کند.

کارپنتر به NBC گفت: «خیلی ترسناک است» که چقدر آسان است که صدای جعلی را تولید کند، و گفت که کمتر از 20 دقیقه طول می کشد و برای او یک دلار هزینه داشته است. در ازای آن، 150 دلار به او پرداخت شد، همانطور که در پرداخت های Venmo از کرامر و پدرش، بروس کرامر، مستند شده است که طبق گزارش ها، کارپنتر به NBC داده است.

او همچنین آنچه را که به عنوان فایل صوتی تماس رباتیک اصلی توصیف می‌کرد، به اشتراک گذاشت که با نرم‌افزار ElevenLabs، یک شرکت هوش مصنوعی که توانایی خود را برای ایجاد یک شبیه‌سازی صوتی از نمونه‌های گفتار موجود نشان می‌دهد، ساخته است.

NBC گفت کرامر، یک عامل سیاسی کهنه کار، در مورد نسخه کارپنتر از وقایع اظهار نظری نکرد و به زودی نظری را منتشر خواهد کرد که “همه چیز را توضیح دهد”.

در بیانیه‌ای، کمپین فیلیپس گفت: «از اینکه فهمیدیم آقای کرامر ظاهراً پشت این تماس است منزجر شده است».

کتی دولان، دبیر مطبوعاتی کمپین گفت: «اگر درست است که آقای کرامر در ایجاد تماس‌های رباتیک عمیق‌فیک دخالت داشته است، او به میل خودش این کار را انجام داده است که هیچ ارتباطی با کمپین ما نداشت.»

او افزود: مفهوم اساسی کمپین ما اهمیت رقابت، انتخاب و دموکراسی است. اگر ادعاها صحت داشته باشد، ما کاملاً اقدامات او را محکوم می کنیم.»

سوابق کمیسیون انتخابات فدرال نشان می دهد که در ماه دسامبر و ژانویه، کمپین فیلیپس نزدیک به 260000 دلار به کرامر، که زمانی در کمپین ریاست جمهوری سال 2020 برای Ye، که قبلا کانیه وست نامیده می شد، کار می کرد، پرداخت کرد.

NBC گفت که هیچ مدرکی پیدا نکرده است که نشان دهد کمپین نماینده کنگره مینه سوتا به کرامر دستور داده است که صدا را تولید کند یا این فراخوان رباتیک را منتشر کند.

کارپنتر خود را «هنرمند عشایری دیجیتال» توصیف می‌کند و شاید بزرگترین ادعای قبلی‌اش برای شهرت، ثبت رکوردهای جهانی برای سریع‌ترین فرار با جلیقه و بیشترین خم شدن چنگال در کمتر از یک دقیقه بود.

کارپنتر به شوخی گفت: “تنها چیزی که از سیرک سیاسی کم شده یک شعبده باز است و من اینجا هستم.”

کارپنتر – که فوراً به درخواست نظر گاردین پاسخ نداد – هیچ آدرس ثابتی ندارد اما خود را ساکن نیواورلئان ذکر کرده است. ویدئوها و تصاویر آنلاین او را در خیابان های محله معروف فرانسوی محله شهر نشان می دهد.

مقامات نیوهمپشایر تا 6 فوریه به دو شرکت تگزاسی که گمان می‌رود با تماس رباتیک مرتبط هستند، دستورات توقف و توقف صادر کردند – Life Corporation، که بازرسان ادعا کردند منبع تماس رباتیک بوده است، و Lingo Telecom، که به گفته آنها آن را مخابره کرده است.

پس از مشخص شدن اخبار مربوط به تماس رباتیک، کمیسیون ارتباطات فدرال به اتفاق آرا تصمیم گرفت یا شرکت‌هایی را که از صدای هوش مصنوعی در تماس‌های خود استفاده می‌کنند جریمه کند یا ارائه‌دهندگان خدماتی را که این صداها را حمل می‌کنند مسدود کند.

کمپین فیلیپس تأثیر چندانی بر وضعیت بایدن به عنوان نامزد احتمالی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری نوامبر نداشته است. روز پنجشنبه، این نماینده کنگره ایده نامزدی برای کاخ سفید را با «بلیط وحدت» با نیکی هیلی مطرح کرد که در مسیر شکست دادن انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان به دونالد ترامپ، سلف بایدن بود.

ادوارد هلمور در تهیه گزارش مشارکت داشت

منبع