شخصیت بمب‌افکن ترامپ روند دادرسی مدنی او را تعریف کرد. در دادگاه جنایی، وکلای مدار ترامپ می گویند که ممکن است مرگ او باشد.

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری و رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در پایان یک گردهمایی تبلیغاتی در خارج از صحنه می‌رقصید.تراشه Somodevilla/Getty Images

  • شیطنت‌های دونالد ترامپ، پرونده‌های دادگاه مدنی او، از جمله دادگاه تقلب اخیر نیویورک را مشخص کرد.

  • با این حال، ترامپ به زودی با 91 اتهام در چهار پرونده جنایی مبارزه خواهد کرد.

  • به گفته وکلای سابق ترامپ و کاخ سفید ترامپ، وکلای او باید او را مهار کنند.

طوفان در طول بحث های پایانی. پاسخ دادن به سؤالات در هنگام سپرده گذاری او با پاسخ های وحشیانه. تخلف از دستورات گاف

به سختی می توان مزخرفات یک دونالد ترامپ خسته را فراموش کرد که به خاطر «شکار جادوگر» که ادعا می کرد در جریان محاکمه های مدنی اخیرش با آن روبرو بود، عصبانی شده بود.

در پرونده ای که مربوط به نویسنده E. Jean Carol بود، ترامپ متهم به سوء استفاده جنسی از کارول در اواسط دهه 1990 و بدنام کردن او با انکار آن شد. در دو پرونده جداگانه، هیئت منصفه به کارول در مجموع 88.3 میلیون دلار غرامت پرداخت کرد. او هر گونه تخلفی را انکار کرد.

ترامپ همچنین در دادگاه کلاهبرداری خود در نیویورک با جریمه 454 میلیون دلاری محکوم شد. او هر گونه تخلفی را رد کرده است.

اما وکلای سابق ترامپ به نیویورک تایمز گفتند که رفتار معمول او در یک محاکمه جنایی – یا در مورد ترامپ، چهار محاکمه جنایی او قابل قبول نیست.

تای کاب، وکیل سابق کاخ سفید که زیر نظر ترامپ کار می کرد، به تایمز گفت: «من از ترامپ انتظار دارم تلاش کند تا عمل کند. برای جلوگیری از توهین به هیئت منصفه، او باید توسط وکلا به طور تهاجمی دهان گشاد شود.»

ترامپ در مجموع با 91 اتهام در چهار پرونده جنایی روبرو است: پرونده پول های پنهان استورمی دانیلز، پرونده اسناد طبقه بندی شده، پرونده شورش در کنگره 6 ژانویه و پرونده انتخاب کنندگان دروغین جورجیا. او در هر چهار پرونده خود را بی گناه دانسته است.

به سرعت در حال نزدیک شدن به پرونده پول خاموش است که در آن ترامپ متهم است که به وکیل سابق خود مایکل کوهن دستور داده است تا مبلغ 130000 دلار به دانیلز، ستاره پورنو که گفته بود با رئیس جمهور سابق رابطه داشته، پرداخت کند. انتخاب هیئت منصفه در دادگاه منهتن از 25 مارس آغاز می شود.

استیون چونگ، سخنگوی ترامپ به تایمز گفت: ترامپ و تیم حقوقی‌اش به مبارزه با شکار جادوگران تحت رهبری دموکرات‌ها در دادگاه‌ها و پای صندوق‌های رأی ادامه خواهند داد.

به ازای 14 وکیل که یا وکالت رئیس جمهور سابق را بر عهده داشته اند یا در مدار او بوده اند، که بسیاری از آنها به طور ناشناس با تایمز صحبت کرده اند، ترامپ در معرض خطر اخراج هیئت منصفه در شهری عمیقاً آبی است.

او و وکلای مدافع جنایی‌اش، سوزان آر. نچلس و تاد بلانچ نیز باید از آزار قاضی اجتناب کنند.

با این حال، به نظر می رسد که آنها قبلاً در جلسه فوریه برای تعیین تاریخ محاکمه پول خاموش، کاملاً برعکس عمل کرده اند. قاضی خوان مرچان، که بر این پرونده نظارت می کند، اصرار داشت که وکلای دادگستری از ذکر برنامه ترامپ به عنوان دلیلی برای به تاخیر انداختن محاکمه خودداری کنند. به هر حال بلانچ این کار را کرد.

در حالی که بلانچ به بحث در مورد برنامه شلوغ ترامپ ادامه می داد، مرچن گفت: «حرف من را قطع نکنید.

نمایندگان ترامپ بلافاصله به درخواستی برای اظهار نظر ارسال شده توسط Business Insider در خارج از ساعات کاری عادی پاسخ ندادند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید

منبع