‘شبها چطور خوابت میبرد؟’ تد کروز سناتور تگزاس پس از تیراندازی به یووالده با واکنش شدید روبرو شد

کروز بیانیه ای را منتشر کرد که در پیام خود در شبکه های اجتماعی گسترش یافت.

کروز در پستی در توییتر گفت: «هیدی و من مشتاقانه در حال دعا کردن کودکان و خانواده‌هایشان در تیراندازی وحشتناک در Uvalde هستیم.» ما در تماس نزدیک با مقامات محلی هستیم، اما جزئیات دقیق هنوز در حال آشکار شدن است. با تشکر از مجریان قانون قهرمان و اولین پاسخ دهندگان که به سرعت عمل کردند.

با این حال، احساسات کروز به سرعت توسط بسیاری که او را به ریاکاری متهم کردند، رد شد. کروز در آخرین مبارزات انتخاباتی سناتوری خود در سال 2018 بیش از 300000 دلار از لابی‌گران اسلحه کمک مالی دریافت کرد که بیش از 80000 دلار بیشتر از دومین نامزد نزدیک بود.

پلیس می گوید یک مرد مسلح 18 ساله به تنهایی عمل کرده و او نیز کشته شده است.

کروز، سناتور جان کورنین و فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، قرار است روز جمعه در نشست سالانه انجمن ملی تفنگ در سال 2022 در هیوستون سخنرانی کنند.



Source link

کروز افزود: «ما تعداد زیادی از این تیراندازی ها را دیده ایم. هیچ پدر و مادری نباید درد دفن فرزندش را تحمل کند. ما باید به عنوان یک ملت دور هم جمع شویم و از اووالده حمایت کنیم تا از این ضایعه ویرانگر درمان کنند.”

«امروز یک روز سیاه است. همه ما کاملاً بیمار و دلشکسته هستیم.» کروز گفت. وی گفت: «تاکنون 15 نفر بی گناه کشته شده اند. 14 کودک بودند. برخی دیگر هنوز در شرایط وخیم یا مجروح هستند و همه ما برای هر یک از آنها دعا می کنیم.

اووالده شهری 15000 نفری در 80 مایلی غرب سن آنتونیو است.

سناتور تد کروز از تگزاس در واکنش به تیراندازی در Uvalde که منجر به کشته شدن 15 نفر از جمله 14 دانش آموز دبستانی شد، واکنش نشان می دهد.