شاهزاده جورج سولتر در کت و شلوار تمام توجیهی است که شاهزاده هری و مگان مارکل همیشه به آن نیاز دارند

با این حال، علیرغم رفتار شگفت‌انگیز او و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مادرش، که در پایان کار مجبور شد برود و جام‌هایی را به برنده نواک جوکوویچ و نایب قهرمان، نیک کیرگیوس تقدیم کند. پوشاندن کت و شلوار و کراوات جورج یادآور خواسته های پوچ و ویکتوریایی بود که این موسسه از کودکان ویندزور می کند.

کاروای تانگ / گتی ایماژ

کاروای تانگ / گتی ایماژ

البته نظراتی نیز وجود داشته است که حتی از کمبریج ها به خاطر پوشاندن کت و شلوار و کراوات جورج، صرف نظر از آب و هوا، ستایش کرده اند، و گفته اند که پوشیدن لباس رسمی به او راهی مفید برای نشان دادن به پادشاه آینده است که او “سرکار” است و ” در حال انجام وظیفه،» که در واقع، این یک آمادگی ملایم برای زندگی عجیب و غریبی است که او در آن متولد شده است.

وینفری پس از اظهار نظر «به دام افتاده» خود، از هری در مورد همین موضوع سؤال کرد و گفت: «تصور دنیا – شاید تصور نادرستی باشد – این است که در تمام این سال‌ها قبل از مگان، شما زندگی خود را می‌کردید. زندگی به عنوان یک خانواده سلطنتی، شاهزاده هری، شاهزاده هری محبوب، و اینکه شما از آن زندگی لذت می بردید. ما این تصور را نداشتیم که شما در آن زندگی به دام افتاده اید.»

برای مثال، تبدیل آن‌ها به اسب‌های نمایشی با شکوه و مناسب در لطیف‌ترین سنین، به نظر می‌رسد که به DNA کاخ متصل شده است.

طرفدار سلطنت خبرنامه Daily Beast برای همه چیزهای سلطنتی و خانواده سلطنتی است. اشتراک در اینجا تا آن را هر یکشنبه در صندوق پستی خود دریافت کنید.

البته، بسیاری هستند که می گویند این مزخرف است، که جورج به وضوح از حضور در ویمبلدون خوشحال بود، جایی که برنده به او اجازه داد جام را در دست بگیرد.

اگر چه خبرنگاری برای آفتاب شنید که شاهزاده جورج به پدرش گفت «خیلی گرم است»، شاهزاده جوان با رفتار بی عیب و نقص در تمام چهار ساعتی که در دادگاه و در نمایش بود، به سختی نشانه ای از کسالت یا بی قراری از خود نشان داد. به همین دلیل او و والدینش بدون شک مستحق اعتبار هستند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

لندن- یکشنبه گرم‌ترین روز سال در بریتانیا بود و بی‌بی‌سی در یک مرحله گزارش داد که دمای زمین در مرکز ویمبلدون به 95 درجه فارنهایت رسیده و انتظار می‌رود تا 104 درجه فارنهایت هم برسد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

هری و مگان از زمان ترک خانواده سلطنتی به صراحت گفته اند که تا حد زیادی انگیزه محافظت از فرزندان خود را داشته اند. در حالی که بسیاری در آن زمان تصور می کردند که این به معنای محافظت از آنها در برابر نفوذ مطبوعات است، همیشه یک راز آشکار بوده است که بخش قابل توجهی از کل مکانیسم سلطنت متکی به استثمار بچه های شایان ستایش است.

هری به وینفری گفت: «من گرفتار بودم، اما نمی‌دانستم در دام افتاده‌ام. پدرم و برادرم به دام افتاده اند. آنها نمی توانند ترک کنند. و من برای آن شفقت زیادی دارم.»

با این حال، با وجود شرایط ذوب بستنی، شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون برای اولین بار از مسابقات قهرمانی تنیس افسانه ای در جنوب غربی لندن، پسر بزرگ خود را با یک کت و شلوار دو تکه تیره و کراوات به تن کردند.

تضاد با هری و مگان نمی توانست بیشتر از این مشخص شود. برای مثال، هفته گذشته، تصاویری از این زوج در رژه چهارم ژوئیه منتشر شد که در آن عکسی از آرچی کودک نوپا را نشان می‌داد که شلوار جین روشن، گشاد، یک پیراهن نخی بلند و یک کلاه بیسبال برای جلوگیری از نور خورشید پوشیده است.

اما راه دیگری برای دیدن یک کودک 8 ساله با لباس یک سیاستمدار در مسیر مبارزات انتخاباتی این است که هری را در مورد برادر و پدرش در مصاحبه بمب‌گذاری شده خود و مگان با اپرا وینفری یادآوری کنیم.

پاسخ هری در مورد کسانی که می گویند جورج به وضوح روزهای خوبی را سپری می کرد، آموزنده است: «از زندگی لذت می برید زیرا عکس هایی از من وجود داشت که در حال لبخند زدن در حالی که دست می دادم و با مردم ملاقات می کردم؟ مانند، من مطمئن هستم که شما برخی از آن را پوشش داده اید. این چیزی است که انتظار می رود. مهم نیست که چه کسی در خانواده هستید، مهم نیست در زندگی شخصی شما چه می گذرد، مهم نیست که چه اتفاقی افتاده است، اگر دوچرخه ها بالا بیایند و ماشین بالا بیاید، باید لباس بپوشید، باید وارد آنجا شوید. اشک‌هایت را پاک می‌کنی، هر چیزی را که به آن فکر می‌کنی تکانی می‌دهی، و باید در بازی A خود حضور داشته باشی.»

البته تنها می توان واکنش هری و مگان را به بازی جورج که ظاهراً به عنوان پدرش همبازی می شود، تصور کرد اگر آنها برای تماشای یکشنبه فینال ویمبلدون هماهنگ شوند. یکی فرض می‌کند که پاسخ آنها تقریباً در تقاطع یکی از آن نمودارهای ون با سه مجموعه دایره‌ای قرار می‌گیرد، دایره‌هایی با عنوان 1: «FFS»، 2: «آن افراد چه مشکلی دارند؟» و 3: “خدا را شکر که بیرون آمدیم.”

آدم تعجب می کند که آیا شاهزاده جورج بعد از 20 سال، ذهن خود را به آن روز در سال 2022 که مجبور شد در یک روز گرم و داغ کت و شلوار تنیس بپوشد، معطوف خواهد کرد و پس از آن چه فکری در مورد آن خواهد داشت.