شارون استون می‌گوید حضانت پسرش را به خاطر صحنه برهنه‌اش «غریزه اولیه» از دست داده و مشکلات سلامتی پیدا کرده است: «دلم را شکست».

او گفت که یک قاضی از او پرسید: «پسربچه کوچک کوچک «آیا می‌دانی مادرت فیلم‌های جنسی می‌سازد؟» او تجربه خود را «سوءاستفاده از سوی سیستم» خواند و خاطرنشان کرد که بینندگان «شاید 16 ثانیه از برهنگی احتمالی» را در فیلم مشاهده کردند. صحنه

شارون استون در کنار پسرش روآن.

او نوشت: “می دانستم دارم چه فیلمی می کنم. به خاطر خدا، برای آن قسمت جنگیدم و در تمام آن مدت، فقط این کارگردان از من دفاع کرده بود.” قدرت.

او نوشت، در نهایت تصمیم او برای حفظ صحنه در فیلم یک انتخاب هنری بود. این برای فیلم و شخصیت درست بود؛ و چون بالاخره من این کار را کردم.»

استون حدود 24 دقیقه و 50 ثانیه پس از گفتگو به مجری برنامه بروس بوزی گفت: «حضانت فرزندم را از دست دادم.

بر اساس گزارش Buzzfeed، استون در کتاب خاطرات خود در سال 2021 با عنوان «زیبایی دوبار زندگی کردن» فاش کرد که متوجه نبود برهنگی در صحنه وجود دارد تا زمانی که فیلم «غریزه اساسی» را در یک نمایش در کنار متخصصان صنعت تماشا کرد.

شارون استون و روان جوزف برونشتاین استون در مراسم جشن amfAR کن 2021 شرکت کردند.سمیر حسین/WireImage

او فاش کرد که یک قاضی از روان پرسید که آیا می‌داند مادرش «فیلم‌های جنسی می‌سازد».

  • او همچنین در کتاب به اشتراک گذاشت که پس از نمایش فیلم، پل ورهوفن کارگردان فیلم را سیلی زد. بعد، او نزد یک وکیل رفت تا در صورت باقی ماندن صحنه، حکمی علیه اکران فیلم بگیرد. اما او در نهایت تصمیم به اقدام قانونی گرفت.

    شارون استون
    او گفت: «من با ضربان قلب اضافی در اتاقک فوقانی و پایینی قلبم به کلینیک مایو رفتم. استون برای یک ماموگرافی معمولی نزد پزشک بود که متخصصان پزشکی متوجه این مشکل شدند و تست استرس انجام دادند.

    غریزه اساسی شارون استون

    شارون استون در جشنواره بین المللی فیلم دریای سرخ در 02 دسامبر 2022 در جده، عربستان سعودی.عکس دانیله ونچرلی/ گتی ایماژ برای جشنواره بین المللی فیلم دریای سرخ

    • استون گفت که پس از از دست دادن حضانت او در سال 2004 دچار مشکلات قلبی شده است.

    این همان چیزی بود که من برای اولین بار عکس واژن خود را دیدم، مدت‌ها بعد از اینکه به من گفته شد، ما چیزی نمی‌بینیم – فقط به شما نیاز دارم که شلوارتان را در بیاورید، زیرا رنگ سفید نور را منعکس می‌کند. می‌دانی که تو شورت به تن می‌کنی،” او نوشت.

    به گزارش ای تی کانادا، استون و همسر سابقش فیل برونشتاین، پسرشان روآن جوزف برونشتاین استون را که اکنون 22 ساله است، در سال 2000 به فرزندی پذیرفتند و برونشتاین در سال 2003 درخواست طلاق داد. پس از یک نبرد حضانت در سال 2004، قاضی تصمیم گرفت که روآن در مراقبت های اولیه برونشتاین باقی بماند و استون از حق ملاقات برخوردار شود.

    او پسران کوئین کلی استون و لرد وون استون را که اکنون به ترتیب 16 و 17 سال دارند به فرزندی پذیرفت. اما در پادکست، ستاره «کازینو» با Bozzi در مورد تلفاتی که از دست دادن حضانت روآن بر سلامت او وارد شد صحبت کرد.

    در پادکست «میز دو نفره»، شارون استون درباره عواقب شدیدی که برای حضور در فیلم هیجان انگیز «غریزه اساسی» در سال 1992 با آن روبرو شد، صحبت کرد، که در آن نقش کاترین ترامل، رمان نویس عاشقانه و مظنون به قتل اغواکننده را بازی کرد.

    شارون استون در یکی از نمادین ترین صحنه های تاریخ سینما.“غریزه اساسی”/TriStar Pictures

    شارون استون با کت و شلوار صورتی.

    شارون استون در «غریزه اساسی» بازی کرد.Rich Polk/Getty Images برای IMDb

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    شارون استون گفت که حضانت پسرش روآن را به خاطر صحنه برهنه اش در فیلم “غریزه اساسی” از دست داده است.

  • پیوند استون با روان همچنان نزدیک است.

    در طول یک صحنه معروف در فیلم برنده جایزه، که مایکل داگلاس نیز در آن نقش کارآگاه نیک کوران را بازی می‌کرد، کاترین پاهایش را در طول تحقیقات پلیس باز کرد و بینندگان می‌توانستند ببینند که او هیچ لباس زیری نپوشیده است.