سگی در پرواز لوفت‌هانزا بود که با تلاطم شدیدی برخورد کرد که 7 مسافر را به بیمارستان فرستاد و صاحبش نمی‌داند حال توله خوب است یا نه.

وی افزود که او و همسرش شرکتی را در ایالات متحده استخدام کردند تا “فرایند حمل و نقل” را انجام دهد تا سگ خود را از ایالات به سنگاپور برساند. استوتویل گفت، نماینده ای که آنها استخدام کرده اند توانسته است با نمایندگان لوفت هانزا در آلمان ارتباط برقرار کند، اما هیچ نماینده ای از واشنگتن دی سی در تماس نبوده است.

گرت استوتویل گفت که نمی تواند با کسی در فرودگاه بین المللی دالس ارتباط برقرار کند.

  • مردی که گفت همسرش در پرواز است عکسی از هواپیما پس از فرود اضطراری در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد سینی‌های آشغال و غذا در امتداد راهروی هواپیما پراکنده شده است. وی گفت که خلبان به مسافران گفته است که صاعقه به هواپیما اصابت کرده است.

    سگی در پرواز لوفت‌هانزا بود که فرود اضطراری داشت و صاحبش نمی‌داند حال توله خوب است یا نه.

  • یک سگ در پرواز لوفت هانزا از آستین، تگزاس به فرانکفورت، آلمان بود که پس از برخورد با تلاطم شدید که منجر به زخمی شدن هفت نفر شد، مجبور به فرود اضطراری در واشنگتن دی سی شد.

    پس از تلاطم شدید هواپیما، هفت مجروح به بیمارستان منتقل شدند.

  • “تنها چیزی که می دانیم این است که او هنوز در قفس محبوس است که اکنون بیش از 10 ساعت طول می کشد. و ما نمی دانیم که پرواز قرار است چه زمانی حرکت کند. به ما گفته شد که او را نمی توان از قفس خارج کرد زیرا ” قوانین غربالگری TSA. ما فقط می خواهیم بدانیم که او از کسی که آنجاست مشکلی ندارد.” استوتویل به Insider گفت.

    لوفت هانزا بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر در مورد وضعیت پاسخ نداد.

    لوفت هانزا 747.

    استوتویل “ما فقط می خواهیم بدانیم که او خوب است. و تحت مراقبت است.” توییت کرد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید





    منبع

    به گفته اداره فرودگاه های متروپولیتن واشنگتن، پرواز 469 لوفت هانزا حدود ساعت 9:10 شب مجبور به فرود در فرودگاه بین المللی دالس شد.

    آنها افزودند که برخی از مسافران در طول دوره تلاطم “صدمات جزئی” متحمل شدند و در داخل هواپیما تحت مراقبت قرار گرفتند.

    گرت استوتویل که در سنگاپور زندگی می کند، به اینسایدر گفت که سگش از تگزاس به سنگاپور سفر می کرد و قرار بود در فرانکفورت استراحت کند تا بتواند برای چند ساعت از قفس خود خارج شود.

    این سخنگو گفت: «این به اصطلاح آشفتگی هوا بود که می‌تواند بدون پدیده‌های آب و هوایی قابل مشاهده یا هشدار قبلی رخ دهد.»

    یکی دیگر از مسافران به واشنگتن پست گفت که هواپیما در حالی که مهمانداران در حال پخش شام بودند، دچار «سقوط آزاد» شد.

    اما از زمانی که هواپیما در فرودگاه دالس به زمین نشست، استوتویل گفت که از خطوط هوایی یا فرودگاه خبری برای به‌روزرسانی در مورد وضعیت سگش دریافت نکرده است.

    به گفته سخنگوی لوفت هانزا، این پرواز در حدود 90 دقیقه در مسیر خود با “تلاطم شدید مختصری” مواجه شد که باعث فرود اضطراری شد.

    اما بر اساس بیانیه اداره فرودگاه های متروپولیتن واشنگتن، دست کم هفت نفر به دلیل ناآرامی ها مجروح و در بیمارستان بستری شدند.

    FAA در بیانیه ای به Insider گفت که آنها درباره آنچه اتفاق افتاده است تحقیق خواهند کرد.

    لوفت هانزا 747.لوکاس واندرلیخ/شاتراستوک

    • صاحب توله هنوز نمی داند سگش خوب است یا نه.