سوابق دادگاه نشان می‌دهد که کنار گذاشتن اسناد طبقه‌بندی شده چقدر آسان است: به‌روزرسانی‌های زنده

کوهرس، در یک سری از مصاحبه‌های رسانه‌ای، جزئیات تحریک‌آمیز درباره شاهدان کلیدی و توصیه‌هایی درباره اتهام به احتمال زیاد شامل ده‌ها نفر ارائه کرد.

توقف محدودیت بدهی: مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق گفت که ممکن است در بحبوحه مذاکرات سقف بدهی، کاهش در تامین اجتماعی و مدیکر مورد بررسی قرار گیرد.

  • ماموران سرویس مخفی ایالات متحده در 12 ژانویه 2021 در مقابل ساحل Rehoboth جو بایدن در دل. دیده می شوند.

    تحلیلگران حقوقی گفتند که نظرات عمومی کوهرس حداقل برای هر تحقیق هیئت منصفه بسیار غیرعادی بود و حداکثر برای هر پرونده بالقوه ای که دادستان منطقه ممکن است مطرح کند مفید نبود.

    انحراف ایدئولوژیک در خطر است: رای دهندگان ویسکانسین تصمیم گرفتند دو نامزد را به یک انتخابات عمومی برای یک کرسی در دادگاه عالی ویسکانسین برسانند، رقابتی کلیدی که می تواند آینده سیاست ها را در ایالت میدان نبرد تعیین کند.

  • اظهارات علنی امیلی کوهرس، رئیس هیئت منصفه جورجیا، پرده ای از رازداری را در تحقیقات درباره دخالت دونالد ترامپ در انتخابات 2020 درآورد.

    انبارهای اسناد محرمانه در خانه ها، سوله ها و ماشین های کارکنان سازمان اطلاعات و پیمانکاران پراکنده شده است. با این حال، مجازات برای سوء استفاده از اسناد بسیار متفاوت است.

    “انقلاب شکست خورده بود” دادستان ها ادعا می کنند که پسران مغرور که از ناامیدی برای حفظ دونالد ترامپ در کاخ سفید تغذیه شده بودند، برای جلوگیری از صدور گواهینامه انتخابات 2020 توطئه کردند.

  • ماموران سرویس مخفی ایالات متحده در 12 ژانویه 2021 در مقابل ساحل Rehoboth جو بایدن در دل. دیده می شوند.

    سوابق دادگاه فدرال یک سیستم شلخته را برای ردیابی مهم‌ترین اسرار کشور به تصویر می‌کشد، در حالی که جنجال بر سر اسناد محرمانه مربوط به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور پیشین وجود دارد.

    بازی سرزنش: کاخ سفید دولت ترامپ و جمهوری خواهان را به دلیل لغو اقدامات ایمنی ریلی دوران اوباما که برای جلوگیری از بلایایی مانند خروج قطار سمی فلسطین شرقی و اوهایو از ریل طراحی شده بود، مقصر می داند.

  • در گفتگو بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

    تحقیقات جورجیا ترامپ: نظرات رسانه های Foreperson بسیار غیرعادی است

    پیروزی ویژه مک‌کلن در انتخابات روز سه‌شنبه همچنین او را به اولین عضو سیاه پوست ویرجینیا در کنگره تبدیل کرد.

    بایدن هنگام ورود به کاخ ریاست جمهوری در ورشو که در آن با رهبران کشورهای حاشیه شرقی ائتلاف ناتو دیدار می کند، این اظهارنظر کوتاه را به خبرنگاران گفت.

    در اینجا چه چیز دیگری در سیاست اتفاق می افتد:

    • – کوین جانسون

      سناتور ایالتی جنیفر مک‌کلان، دی-ریچموند، پس از کسب کرسی ناحیه چهارم کنگره ویرجینیا در روز سه‌شنبه، 21 فوریه 2023، در ریچموند، ویرجینیا، در حزب انتخاباتی خود جشن می‌گیرد.

  • به گفته مرکز زنان و سیاست دانشگاه راتگرز، در مجموع 150 زن در کنگره خدمت خواهند کرد که از رکورد قبلی که در ادای سوگند در 118 کنگره ماه گذشته ثبت شده بود، فراتر می رود. علاوه بر این، 125 زن، 92 زن دموکرات و 28 زن سیاه پوست در مجلس نمایندگان خدمت خواهند کرد که رکوردهای جدیدی برای هر دسته است.

    کلارک کانینگهام، استاد حقوق دانشگاه ایالتی جورجیا که تحقیقات را از نزدیک دنبال کرده است، گفت: «من از هیچ مورد دیگری در جورجیا که در آن یک هیئت منصفه بزرگ با رسانه ها درباره حضور شاهدان در مقابل هیئت منصفه صحبت کرده باشد، اطلاعی ندارم.

    بیشتر: معاهده تسلیحات هسته ای چیست؟

    رکورد جدیدی از زنان در کنگره خدمت خواهند کرد

    سناتور ایالتی جنیفر مک‌کلان، دی-ریچموند، پس از کسب کرسی ناحیه چهارم کنگره ویرجینیا در روز سه‌شنبه، 21 فوریه 2023، در ریچموند، ویرجینیا، در حزب انتخاباتی خود جشن می‌گیرد.

    ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه اعلام کرد که مشارکت مسکو در استارت جدید، معاهده کاهش تسلیحات هسته‌ای استراتژیک، آخرین توافق کاهش تسلیحات هسته‌ای بین آمریکا و روسیه را به حالت تعلیق در می‌آورد. هر طرف را به 1550 کلاهک هسته ای دوربرد محدود می کند.

    بیشتر: نظرات عمومی رئیس هیئت منصفه جورجیا باعث ایجاد چین و چروک غیرعادی می شود

    بایدن تعلیق معاهده تسلیحات هسته ای توسط پوتین را “اشتباهی بزرگ” خواند

    21 فوریه 2023: رئیس جمهور جو بایدن به مناسبت یک سالگی تهاجم روسیه به اوکراین در باغ سلطنتی قلعه ورشو سخنرانی می کند.

    بیشتر: مک کلن به تازگی در انتخابات کنگره پیروز شده است. زنان سیاه پوست می گویند این کافی نیست

    – مورین گروپ

    هنگامی که جنیفر مک‌کلن، نماینده منتخب کنگره، از دی‌وی‌آل، سوگند یاد کرد، شماری تاریخی از زنان در کنگره 118 خدمت خواهند کرد.

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: به‌روزرسانی‌ها: فراتر از بایدن، ترامپ و پنس، چگونه دیگران اسناد را به خانه بردند



    منبع

    – مابینتی کوارشی

    جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه، همزمان با نزدیک شدن به یک سالگی تهاجم روسیه، گفت که تعلیق معاهده تسلیحات هسته ای روسیه یک “اشتباه بزرگ” است.

    21 فوریه 2023: رئیس جمهور جو بایدن به مناسبت یک سالگی تهاجم روسیه به اوکراین در باغ سلطنتی قلعه ورشو سخنرانی می کند.