سه کودک در میان قربانیان تیراندازی در مرکز خرید آلن در تگزاس هستند

یک صفحه تایید شده GoFundMe می‌گوید که خانواده چو روز شنبه در مرکز خرید Allen Premium Outlets بودند تا لباس‌هایی را که پسر ۶ ساله‌شان چند روز قبل به عنوان هدیه تولد دریافت کرده بود، مبادله کنند.

حساب کاربری این مظنون در یک شبکه اجتماعی مستقر در روسیه که توسط اخبار بی‌بی‌سی دیده می‌شود، شامل تصاویری از صلیب شکسته نازی‌ها و خالکوبی‌های اس‌اس، پست‌های دیگری در تمجید از نازی‌ها و پیام‌های گیج‌کننده درباره خشونت است.

آلن یک حومه در شمال دالاس از نظر نژادی متفاوت است و با یک تیراندازی جمعی اخیر ارتباط بدنام دارد.

افرادی که برای کمک به قربانیان پس از تیراندازی در مرکز خرید گسترده در فضای باز رفتند، تلاش های خود را برای نجات جان ها یادآوری کردند.

یک پسر بچه سه ساله و والدینش، دو کودک دبستانی و یک مهندس جوان از هند به عنوان قربانیان حمله تیراندازی روز شنبه در تگزاس معرفی شدند.

طبق آرشیو Gun Violence که چنین حوادثی را چهار نفر مجروح یا کشته شده است، در سال جاری 201 تیراندازی جمعی رخ داده است.

گزارش تکمیلی شایان سرداری زاده



منبع

او گفت: «مردم خواهان یک راه حل سریع هستند. راه حل بلندمدت در اینجا پرداختن به موضوع سلامت روان است.

در طول این حمله، مهاجم تفنگدار دارای نشانی بود که با گروه‌های نفرت‌انگیز مرتبط بوده و همچنین تجهیزات تاکتیکی رزمی را بر تن داشت.

شش نفر در محل حادثه در حومه شمالی دالاس کشته شدند، در حالی که دو نفر بعداً در بیمارستان جان باختند.

او همچنین تصاویری از بازدیدهای قبلی خود از مرکز خرید اوت لت را در اواسط آوریل منتشر کرد.

آیشواریا تاتیکوندا، مهندس 27 ساله هندی نیز در حین بازدید از مرکز خرید به همراه یکی از دوستانش و همچنین کریستین لاکور 20 ساله، نگهبان امنیتی کشته شد.

در همین حال، ویدیوهای گرافیکی از صحنه به سرعت پخش شد و میلیون‌ها بار در توییتر مشاهده شد، قبل از اینکه سایت رسانه‌های اجتماعی بیش از 24 ساعت پس از حمله شروع به حذف فیلم‌ها کند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا دستور داد پرچم‌های کاخ سفید به احترام قربانیان «اخرین اقدام خشونت‌آمیز برای ویران کردن ملت ما» نیمه افراشته شوند.

دوستان این خانواده در این صفحه نوشتند: “بعدازظهری که باید پر از نور، عشق و جشن می شد، متاسفانه با یک قتل عام دسته جمعی دیگر کوتاه شد.”

تعدادی از قربانیان همچنان در بیمارستان هستند.

جیمز چو در کنار والدینش چو کیو سونگ 37 ساله و کانگ شین یانگ 35 ساله درگذشت. برادر شش ساله اش مجروح شد اما زنده ماند.

او در ویدئو با یک وصله لباس با حروف RWDS که مخفف “Right Wing Death Squad” است دیده شد.

مردی که در سال 2019 در آنجا زندگی می کرد، پس از انتشار یک مانیفست نژادپرستانه در فضای مجازی، در یک والمارت در ال پاسو حمله مسلحانه کرد و 23 نفر را کشت. در ماه فوریه او به اتهامات جنایت نفرت اعتراف کرد.

یادبود با یک زن گریان

مظنون 33 ساله توسط یک افسر پلیس که در حال پاسخگویی به تماس نامربوط بود هدف گلوله قرار گرفت و به این حمله پایان داد.

به گفته وزارت دفاع ایالات متحده، مظنون در ژوئن 2008 وارد ارتش ایالات متحده شد و سه ماه بعد بدون گذراندن آموزش های اولیه ورود به این کشور به دلیل “شرایط جسمی یا روحی از کار خاتمه یافت”.

این شناسایی ها در حالی صورت می گیرد که مقامات تحقیق می کنند که آیا قاتل با سازمان ها یا اعتقادات راست افراطی ارتباط داشته است یا خیر.

به گزارش سی بی اس، محققان اکنون در حال بررسی رسانه های اجتماعی برای بررسی باورهای قاتل هستند.

این عبارتی است که در میان افراط گرایان راست و گروه های برتری طلب سفیدپوست رایج است.

یادبود با یک زن گریان