سه ورزشکار سابق دبیرستان تگزاس پس از پایان تعقیب و گریز پلیس در یک تصادف آتشین کشته شدند

مرد تگزاسی به دلیل قتل دوستش پس از سیگار کشیدن به 35 سال زندان محکوم شد

یکی از سخنرانان در نماز جمعه جمعه گفت: “این بر خانواده ها تأثیر گذاشت، اما جامعه ما را نیز تحت تأثیر قرار داد. هر پسر متعلق به همه ما بود. اینها بچه های ما هستند، بچه های ما.”

سخنگوی TXDPS گفت: “تلاش برای فرار از اجرای قانون در یک وسیله نقلیه موتوری نه تنها یک جرم است، بلکه همه را در جاده ها در معرض خطر قرار می دهد.”



منبع

کوین اسپرینکلز، سرپرست کامرون ISD، گفت که مشاوران برای دانش آموزان و کارکنان هر یک از مدارس منطقه در دسترس خواهند بود.

Phabian Bynaum 19 ساله، Davarius Bynaum 20 ساله و Malik Thomas 21 ساله که قبلاً در دبیرستان کامرون تحصیل می کردند در تصادف روز پنجشنبه جان باختند.

بر اساس یک گزارش، سه دانش‌آموز-ورزشکار سابق دبیرستان تگزاس در یک تصادف آتشین پس از تعقیب و گریز پلیس جان باختند.

فیلم بادی کم پلیس دالاس تیراندازی بین افسران و مظنون به قتل را نشان می دهد که کشته شده است

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

مایک کلور، کلانتر شهرستان میلام، به FOX 7 Austin گفت، فابیان باینوم بیش از 20 مایل بیش از حد مجاز در US 190 بین کامرون و میلان رانندگی می کرد. او گفت که یکی از معاونانش تلاش کرد تا خودرو را متوقف کند و تعقیب و گریز آغاز شد.

در بیانیه مطبوعاتی اداره امنیت عمومی تگزاس آمده است که بایناوم کنترل وسیله نقلیه را در حالی که سعی می کرد از ماشین دیگری عبور کند از دست داد. سپس خودرو با درختی برخورد کرد، از حصار عبور کرد، واژگون شد و در یک مزرعه آتش گرفت.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

قانون ایالت تگزاس رانندگان را ملزم می کند که به سمت راست جاده حرکت کنند و هنگامی که وسیله نقلیه اضطراری با چراغ ها و آژیرهای فعال به آنها نزدیک می شود، توقف کنند.