سناتور می سی سی پی می گوید از عکس توتو در مبارزات انتخاباتی سوء استفاده شده است. او در حال جمع آوری پول برای تحقیقات سرطان است


جکسون، خانم (AP) – جرمی انگلستان، سناتور جمهوری‌خواه ایالت می‌سی‌سی‌پی، می‌گوید که عمداً لباسی را به تن کرده است که او آن را «بسیار شرم‌آور» می‌داند تا برای تحقیقات سرطان سینه پول جمع‌آوری کند – یک لباس بدن صورتی براق با دامن صورتی کوتاه.

اکنون، انگلستان می‌گوید که از عکسی که از او در لباس پوشیده شده بود، در یک انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه که به‌طور فزاینده‌ای تفرقه‌انگیز می‌شود، استفاده نادرست شده است، زیرا او از معاون فرماندار دلبرت هوسمان برای انتخاب مجدد حمایت می‌کند.

شخصی که از یکی از مخالفان هوسمن حمایت می‌کند، تصویری از انگلیس پوشیده از توتو را در توییتر منتشر کرد و این جمله را نوشت: «هوسمن و افراد عجیب و غریب آرایشگرش».

انگلستان به آسوشیتدپرس گفت: «من آن را یکی از بدترین و کثیف‌ترین شکل‌های سیاست می‌دانم – که البته اکنون در این رقابت هستیم.»

“Groomer” معمولا برای توصیف اینکه چگونه مجرمان جنسی با قربانیان خود تماس برقرار می کنند استفاده می شود. این کلمه در سیاست آمریکا همه جا رایج شده است زیرا برخی محافظه کاران سعی می کنند برخی از مطالب آموزشی را با هرزه نگاری یا پدوفیلی یکی بدانند.

Hosemann در انتخابات مقدماتی 8 آگوست با دو رقیب روبرو است. سناتور ایالتی کریس مک دانیل در دهه گذشته دو رقابت ناموفق در سنای ایالات متحده را اجرا کرده است، از جمله رقابتی تلخ با تاد کوکران، رئیس سابق این کشور در سال 2014. تیفانی لونگینو یک معلم است که در اولین دوره انتخاباتی خود برای مناصب دولتی هزینه کمی می کند. اگر هیچ کس اکثریت را به دست نیاورد، رقابت به دور دوم 29 اوت می رود.

در یک تبلیغ تلویزیونی جدید هوسمن، انگلیس می گوید که در سال 2014 از مک دانیل برای حضور در مجلس سنا حمایت کرده است، اما اکنون آن را یک اشتباه می داند و هوسمن را برای دومین دوره به عنوان معاون فرماندار تایید می کند. انگلستان گفت که بلافاصله پس از شروع پخش آگهی، او پیامکی از سناتور ایالتی ملانی سوجورنر دریافت کرد که علناً از مک دانیل حمایت می کند. انگلیس گفت که این پیام هیچ کلمه ای ندارد – فقط یک عکس از انگلیس که لباس توتو پوشیده است.

انگلیس گفت: “معلوم بود که او این را به عنوان تهدید برای من ارسال می کرد.”

انگلستان به Sojourner با “هاها” روی عکس پاسخ داد و نوشت که او این لباس را در محله خود پوشیده بود تا برای تحقیقات سرطان سینه به عنوان بخشی از تلاش انجمن سرطان آمریکا “مردان واقعی صورتی می پوشند” پول جمع کند.

روز بعد، یکی دیگر از حامیان مک دانیل عکسی مشابه از انگلیس را در توییتر با اشاره “عجیب سازان” منتشر کرد. این توییت حذف شده است، اما انگلیس اسکرین شات آن را ذخیره کرده است.

انگلستان در مورد این قسمت در فیس بوک پست کرد و او تلاش خود را برای جمع آوری کمک های مالی برای انجمن سرطان آمریکا احیا کرد. تا شنبه او حدود 5600 دلار جمع آوری کرده بود.

در پاسخ به سؤالات AP، سوجورنر گفت که لحن تبادل متن بین او و انگلیس “هیچ گونه قصد تهدید و/یا قلدری سناتور انگلیس را ندارد.” او گفت که او خندید و از پیام های او خوشش آمد.

سوژورنر گفت: «به عنوان شوخی‌کننده مجلس سنا، آراستگی جدید سناتور انگلستان هم کنایه‌آمیز و هم عجیب است. «سن. انگلیس صرفاً برای به دست آوردن امتیازات سیاسی برای رهبر خود، دلبرت هوزمن، ناپسند گریه می کند.

سوجورنر گفت که نمی‌داند کسی که انگلیس را «آرایشگر» خطاب کرده، با کمپین مک‌دانیل مرتبط است یا خیر.

مک دانیل در بیانیه‌ای به آسوشیتدپرس گفت: «برای شفاف‌تر بودن: من از هیچ‌گونه شیشه‌ای که سناتور انگلستان را هدف گرفته باشد، و هیچ‌یک از مسمومیت‌هایی که محیط سیاسی مدرن ما ایجاد می‌کند، نمی‌پذیرم. داوطلبان چیزی هستند که در کمپین‌ها برنده و باخته می‌شوند، اما برای هیچ کمپین یا نامزدی غیرممکن است که هر داوطلب را در رسانه‌های اجتماعی پلیس کند.»

در طول مبارزات انتخاباتی سنای آمریکا در سال 2014، برخی از حامیان مک دانیل بدون اجازه وارد خانه سالمندان شدند و از همسر کوکران که دچار زوال عقل بود عکس گرفتند. تصاویر او به طور خلاصه در فضای مجازی منتشر شد. مک دانیل گفت که او هیچ ارتباطی با این حادثه ندارد. مک دانیل پس از اینکه مبارزات انتخاباتی کوکران با رای دهندگان سیاه پوستی که معمولاً در انتخابات مقدماتی دموکرات ها رای می دادند، جلب نظر کرد، از پذیرفتن شکست خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری امتناع کرد.

می سی سی پی به رهبری جمهوری خواهان امسال مقامات ایالتی از جمله یک فرماندار و یک معاون فرماندار را انتخاب می کند. اگرچه نامزدهای این دو شغل در برخی ایالت ها به عنوان یک برگه انتخاب می شوند، فرماندار و معاون فرماندار به طور جداگانه در می سی سی پی انتخاب می شوند.

ستوان فرمانداری یکی از قدرتمندترین مناصب در دولت می سی سی پی است. این شخص ریاست سنای ایالتی 52 عضوی را بر عهده دارد، رهبران کمیته سنا را منصوب می کند و آزادی عمل زیادی برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام قانون زنده بماند یا بمیرد دارد.

در انتخابات سراسری 7 نوامبر، نامزد جمهوری خواه برای معاون فرماندار با دموکرات D. Ryan Grover روبرو خواهد شد که گزارش می دهد تا کنون هیچ پولی برای کمپین خود خرج نکرده است.



منبع