سناتور جمهوریخواه سیندی هاید اسمیت از پیشنهاد ترامپ در سال 2024 در روز محاکمه او حمایت کرد

در همین حال، سناتور جان باراسو (R-Wyo.)، جمهوری خواه شماره 3 سنا، تماس گرفت این کیفرخواست «پیگرد با انگیزه سیاسی توسط یک فعال چپ افراطی» است.

سناتور سیندی هاید اسمیت (R-Miss.) چند ساعت قبل از اینکه قرار بود در نیویورک به دلیل پرداخت پول به یک ستاره فیلم بزرگسالان محاکمه شود، از کمپین ریاست جمهوری 2024 رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ حمایت کرد.

هاید اسمیت ششمین سناتور جمهوری خواه است که از پیشنهاد ترامپ برای یک دوره دیگر در کاخ سفید حمایت می کند و به لیندسی گراهام (SC)، مارکوین مولین (اوکلا)، اریک اشمیت (مو.)، تامی توبرویل (آلا.) و جی دی ونس (اوهایو) پیوست. ).

سناتور سیندی هاید اسمیت (رئیس خانم) در روز محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، به خاطر او تمجید کرد.

سناتور می سی سی پی در بیانیه خود سیاست های ترامپ را دلیلی برای حمایت مجدد از او ذکر کرد. او به تلاش بی‌سابقه ترامپ برای براندازی شکست خود در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020، که هاید اسمیت از آن حمایت کرد، و شورش خشونت‌آمیز 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره آمریکا که پس از آن رخ داد، اشاره نکرد.

هاید اسمیت در بیانیه ای که در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد، گفت: «تعقیب قضایی رئیس جمهور ترامپ در نیویورک یک شیرین کاری سیاسی توسط دادستانی است که کمپین او توسط جورج سوروس تامین مالی شده است. و ربطی به عدالت ندارد. من معتقدم که کل ماجرا به دادستان و دموکرات ها نتیجه معکوس خواهد داد.»

او افزود: «مشکل خاص این است که به انواع تئاترهای سیاسی منجر می شود، تئاتری که از مسائل منحرف می شود.





منبع

سناتور سیندی هاید اسمیت (R-Miss.) در روز محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، به دلیل “رهبری موثر” او را تحسین کرد.

“به دلیل دستور کار او، ما صدها مایل در سراسر مرز ایالات متحده و مکزیک را ایمن کردیم، مالیات ها را کاهش دادیم، قضات محافظه کار را منصوب کردیم، اقتصاد سالمی داشتیم، دستمزدها در حال افزایش بود، در سراسر جهان مورد احترام بودیم، و ما مستقل از انرژی بودیم. ” او گفت. من از بازگشت به این سیاست‌ها و رهبری مؤثر ترامپ حمایت می‌کنم.»

در حالی که متحدان ترامپ در سنا قبل از افشای کیفرخواست آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن علیه رئیس جمهور سابق، برای دفاع از او عجله کردند، اکثر جمهوری خواهان ارشد سنا، به ویژه از جمله میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا (R-Ky.) و اقلیت سنا ویپ، سکوت کردند. جان تون (RS.D.).

سناتور سیندی هاید اسمیت (رئیس خانم) در روز محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، به خاطر او تمجید کرد.

سناتور بیل کسیدی (R-La.) که در جریان دومین محاکمه استیضاح ترامپ پس از شورش 6 ژانویه به محکومیت او رای داد، در اظهارات خود پس از کیفرخواست در آخر هفته سنجیده تر بود.

کسیدی در فاکس نیوز ساندی گفت: «هیچ کس نباید بالاتر از قانون باشد، اما هیچ کس نباید هدف قانون باشد.»