سناتور تیم اسکات، نامزد احتمالی ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه، قرار است «به روز رسانی سیاسی» سال 2024 را به کمک کنندگان ارائه کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: تیم اسکات برای ارائه به روز رسانی به اهداکنندگان قبل از پیشنهاد احتمالی ریاست جمهوری



منبع

با ظهور «ایمان به آمریکا» به عنوان موضوعی برای نامزدی پیش‌بینی‌شده‌اش برای ریاست‌جمهوری، اسکات قصد دارد چشم‌اندازی را بیان کند که او را از برخی از رقبای احتمالی جمهوری‌خواه متمایز می‌کند که بیشتر بر سرکوب شکاف‌های فرهنگی تمرکز کرده‌اند.

طبق دعوتنامه ای که توسط آسوشیتدپرس به دست آمده است، اسکات با اهداکنندگان ملاقات خواهد کرد تا آنچه را که به عنوان “اجلاس ایمان به آمریکا” در ماه آینده در چارلستون تبلیغ می شود برگزار کند. این برنامه به یک پذیرایی و شام در 14 آوریل و همچنین «صبحانه، بحث‌های سیاسی و به‌روزرسانی سیاسی» در روز بعد اشاره می‌کند.

اسکات، تنها جمهوری‌خواه سیاه‌پوست سنا، به دیگر افراد حاضر در رقابت خواهد پیوست، از جمله دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، ویوک راماسوامی سرمایه‌گذار فناوری و نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی، که اسکات را در سال 2012 به سنا منصوب کرد.

اسکات حتی گفت: «چپ رادیکال در تلاش است تا مردم را به قربانی شدن گره بزند. اگر سیاه یا قهوه ای هستید، شما قربانی هستید.»

این سناتور همچنین یک شبکه ملی ایجاد کرده است، با صندوق فرصت موضوعات، یک کمیته اقدام فوق سیاسی طرفدار اسکات، که بیش از 20 میلیون دلار برای کمک به جمهوری خواهان در سال 2022 هزینه کرده و گزارش 13 میلیون دلاری را برای شروع سال 2023 ارائه کرده است. میلیاردر فناوری، لری الیسون دارد. طبق پرونده های فدرال، از سال 2021 حداقل 30 میلیون دلار به این سازمان کمک کرده است.

والدورف گفت: “من مشتاقانه منتظر شنیدن افکار تیم در مورد چشم انداز سیاسی هستم و در مورد آنچه که او در مورد نامزدی احتمالی ریاست جمهوری فکر می کند بیشتر بیاموزم.”

به گفته شخصی که با برنامه‌هایش آشناست و مجاز به بحث عمومی درباره این موضوع نیست و به شرط ناشناس ماندن صحبت می‌کند، انتظار می‌رود سناتور به زودی درباره راه‌اندازی کمپین 2024 تصمیم بگیرد.

چاد والدورف، حامی و اهداکننده قدیمی اسکات، چهارشنبه گفت که ماه آینده در گردهمایی چارلستون شرکت خواهد کرد و قصد دارد در صورت کاندیداتوری در سال 2024 از او حمایت کند.

او ماه گذشته در یک سخنرانی برای حدود 100 دانشجو و جمهوری خواه در آیووا گفت: “من 330 میلیون آمریکایی را می بینم که دوباره به جشن گرفتن نعمت های مشترک ما، تحمل مجدد اختلافات ما و حمایت مجدد از یکدیگر بازگشته اند.” ما به رهبران جدیدی نیاز داریم که ما را بالا ببرند، نه اینکه ما را خراب کنند.»

گردهمایی اهداکنندگان اسکات مصادف با مهلت تشکیل پرونده برای افشای سه ماهه اول فدرال است و دریچه ای به نحوه عملکرد اسکات و سایرین در زمینه احتمالی با مشارکت کنندگان ارائه می دهد. اسکات پس از انتخاب مجدد در نوامبر برای آنچه که گفته است آخرین دوره او در سنا خواهد بود، سال را با نزدیک به 22 میلیون دلار در اختیار داشت، طبق پرونده های فدرال، و این پول می تواند به یک کمپین فدرال دیگر منتقل شود.

این رویداد، که توسط شخصی آشنا با برنامه‌های اسکات به عنوان گردهمایی از «جمع‌آوران مالی و حامیان سطح بالا» مشخص می‌شود، مستقیماً به دنبال توقف اسکات در آیووا و نیوهمپشایر است. این برنامه ابتدا توسط Politico گزارش شد.

عمیق تر حفاری کنید: خواهد کرد یا نه؟ تیم اسکات، سناتور جمهوری خواه، پیشنهاد تاریخی کاخ سفید را ارزیابی می کند

تیم اسکات، سناتور جمهوری‌خواه از کارولینای جنوبی، در حال نزدیک‌تر شدن به نامزدی ریاست‌جمهوری در سال 2024 است، و آخرین نوسان خود را در ایالت‌های با رای‌گیری زودهنگام برنامه‌ریزی می‌کند تا قبل از بازگشت به کشور، به کمک‌کنندگان یک «به‌روزرسانی سیاسی» ارائه دهد.

آخر هفته گذشته، او به دیگر جمهوری‌خواهان، از جمله هیلی و راماسوامی، روی صحنه در یک مجمع محافظه‌کاران در شمال چارلستون، که در آن تمرکز زیادی بر بحث علیه «ایدئولوژی بیدار» که بسیاری از اعضای حزب علیه آن اعتراض کرده‌اند، پیوست.