سقوط هواپیما خلبان «فلایینگ وایلد آلاسکا» جیم توتو و راهنمای شکار آیداهو کشته شدند.

توتو که در کانزاس به دنیا آمد و در مینه سوتا بزرگ شد، برای بازی هاکی در دانشگاه آلاسکا انکوریج به آلاسکا آمد و در Unalakleet ساکن شد و در آنجا با همسرش فرنو آشنا شد. این زوج و سه دخترشان در سریال Discovery که در سال‌های 2011-2012 پخش شد، حضور داشتند.

این داستان نام را به Ravn Air Group در بند 5 تصحیح می کند.



منبع

در گزارش آنها آمده است که این هواپیما “مشاهده برخاستن از هواپیما بود اما صعود نکرد و سپس سقوط کرد.” در حوالی ساعت 11:48 صبح جمعه به سربازان اطلاع داده شد که یک سسنا 180 در 35 مایلی شمال شرقی شاکتولیک سقوط کرده است.

___

آنکوریج دیلی نیوز گزارش داد که توتو یکی از مالکین خدمات هوانوردی Hageland و سپس Era Alaska بود که بعداً به Ravn Air Group تبدیل شد. رینولدز اکسپدیشن‌های ماهیگیری شمال غربی را اداره می‌کرد و سال‌ها مشتریان را در آلاسکا و در سراسر شمال غرب اقیانوس آرام راهنمایی می‌کرد.

یک دهه پیش، کسب‌وکار هوانوردی روستایی توتو در Unalakleet در سه فصل از سریال تلویزیونی به نمایش درآمد. در بیانیه آمده است که او و مسافر شین رینولدز از اوروفینو، آیداهو، جمعه در نزدیکی روستای ساحلی Shaktoolik، تقریباً 125 مایلی (200 کیلومتری) شرق Nome جان باختند.

سربازانی که از نوم پاسخ دادند هر دو جسد را پیدا کردند. هیئت ملی ایمنی حمل و نقل گفت که در حال بررسی است.

انکوریج، آلاسکا (AP) – خلبان بوش، جیم توتو، که به خاطر نقش اصلی‌اش در سریال «پرواز وحشی آلاسکا» از کانال دیسکاوری شناخته می‌شود، همراه با راهنمای شکار و ماهیگیری از آیداهو در اثر سقوط هواپیمای کوچکشان اندکی پس از برخاستن، در ایالت آلاسکا کشته شدند. سربازان گفتند.

دخترش آریل در اینستاگرام پستی منتشر کرد، توتو، 68 ساله، با انجام کاری که دوست داشت درگذشت. او رینولدز 45 ساله را “یک راهنمای شکار فوق العاده و دوست خانواده ما” نامید.