سرمربی غول ها قبل از تمرین در مکزیکوسیتی گم می شود

«بنابراین اتوبوس یک ماجراجویی بود. من به اندازه کافی اسپانیایی و ترجمه گوگل کافی داشتم که از راننده اتوبوس بخواهم مهربان باشد و مرا در بزرگراهی که از چندین خط عبور کردم و سپس به سمت محوطه توپ رفتم پیاده شدم.

برای بازی روز شنبه، کپلر احتمالا سوار اتوبوس تیم خواهد شد.

کاپلر روز جمعه قبل از افتتاحیه سری آخر هفته، از هتل تیم در پولانکو، بخشی مجلل از مکزیکوسیتی، با مترو به استادیوم آلفردو هارپ هلو رفت. جایی در مسیر تقریباً 10 مایلی، او گم شد.

همانطور که ما در مکزیکوسیتی شروع به یادگیری می کنیم، ترافیک بسیار متراکم است. بنابراین چیزی که من یاد می‌گیرم این است که خیابان‌های سطحی، اگر می‌توانید سوار قطار شوید، این حرکت است یا پیاده، حرکت همین است.»

بدیهی است که هیچ انگلیسی زبان دیگری در قطار وجود ندارد. اما نوعی اعلان وجود دارد و همه مانند شش ایستگاه قبل از اینکه من پیاده شوم، از قطار خارج شدند.

___

AP MLB: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

مکزیکو سیتی (AP) – قبل از آمدن به مکزیک برای یک سریال دو روزه علیه تیم San Diego Padres، مدیر San Francisco Giants، Gabe Kapler، گفت که در حال برنامه ریزی برای بازدید از شهر است. او در نهایت بیش از آنچه انتظار داشت دید.

من فکر کردم که این نوعی روش عادی است، اما برای آن آماده نبودم. بنابراین من به نوعی گله را دنبال کردم و سپس در صف اتوبوس ها قرار گرفتم. و سپس به اتوبوس رسیدم.

کاپلر آخرین عضوی از جاینتز بود که به استادیوم رسید.

هنگامی که کارهای تعمیر و نگهداری عمده در یکی از خطوط در مکزیکوسیتی انجام می شود، دولت شهر اتوبوس های رایگانی را ارائه می دهد که در کنار ریل حرکت می کنند تا مسافران بتوانند به مقصد خود ادامه دهند.

وقتی تیم‌های حرفه‌ای از ایالات متحده برای انجام بازی‌ها به مکزیکوسیتی می‌آیند، شهر اسکورت‌های پلیس را برای حرکت سریع‌تر در ترافیک فراهم می‌کند.

مدیر حوالی ساعت 2 بعدازظهر مقداری تاکو و قهوه خورد، سپس گفت که از آی‌پد خود مسیرهای پارک توپ را دریافت کرده است. او قصد داشت بعد از هفت ایستگاه مترو پیاده شود و به سمت استادیوم برود.