سخنگوي سابق RNC، نماينده جيم جردن را با برخي حقايق تند درباره نيويورك نيويورك مورد انتقاد قرار داد

تیم میلر، سخنگوی سابق کمیته ملی جمهوری خواهان، گفت که “جلسه میدانی” نماینده جیم جردن (در اوهایو) در کمیته قضایی مجلس نمایندگان – که در آن نماینده کنگره، دادستان منطقه منهتن، آلوین براگ را متهم کرد که نسبت به جرم نرم است – چیزی بیش از یک حرکت نمایشی نبود. با هدف راضی کردن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا.

جردن دوستدار ترامپ در اوایل روز به منهتن سفر کرد تا براگ را مورد هدف قرار دهد، کسی که اتفاقا ترامپ را در پرونده پرداخت پول خنثی استورمی دانیلز متهم کرده بود.

میلر در پخش روز دوشنبه برنامه «مهلت: کاخ سفید» به نیکول والاس از ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: «این فقط «حمله‌های کم کالری جنگ فرهنگی برای تلویزیون» بود.

مصاحبه را اینجا ببینید:

مربوط…



منبع

میلر افزود: “او هیچ یک از کارهای سخت را انجام نمی دهد.” فقط این همه این است، اوه، من می توانم یک توییت خوب یا یک کار خوب انجام دهم. عملکرد شنیداری خوبی داشته باشید که کسی را که مردم من از او متنفرند، مسخره کند. و من حدس می‌زنم که در این نوع جهان‌بینی تحریف‌شده، دعوا است، و اکنون کل حزب همین است. او در درون حزب به موفقیت دست یافته است، زیرا او نماینده آن است.»

“این این نیست. این فقط یک نمایش بزرگ است، یک نمایش نمایشی، برای مبارزه با آلوین براگ. این همان چیزی است که کل دوران ترامپ بوده است.» حزب همین بوده است. آن‌ها می‌خواهند که مردم این انگشت وسط بزرگ به سمت چپ باشند، اما در واقع هیچ کاری انجام نمی‌دهند.»

“اگر برای قربانیان جنایت مبارزه می کنید، خواهید گفت: “اوه، هی، ما اصلاحات را پیشنهاد می کنیم، همانطور که اصلاحات پلیس را پیشنهاد می کنیم.” هر چه هست. میلر گفت: ما فکر می‌کنیم که اصلاحات عدالت کیفری خیابان‌های ما را امن‌تر می‌کند.