ستاره پاپ تایید کرد که جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس ازدواج کردند

این زوج اولین بار در سال 2002 سر صحنه فیلمبرداری فیلم Gigli با هم آشنا شدند و در سال 2003 نامزد کردند تا اینکه در سال 200 از هم جدا شدند و “توجه بیش از حد رسانه ها” را عامل این جدایی دانستند.

لوپز نامزدی خود را با افلک در آوریل 2022 فاش کرد.

این چهارمین ازدواج لوپز و دومین ازدواج افلک است که پیش از این با جنیفر گارنر بازیگر زن ازدواج کرده بود.

«پشت سر ما دو مرد دست در دست هم گرفتند و یکدیگر را گرفتند. در مقابل ما، یک زوج جوان که سه ساعت رانندگی از ویکتورویل در دومین تولد دخترشان طی کردند – همه ما یک چیز را می‌خواهیم – تا دنیا ما را به عنوان شریک بشناسد و عشق خود را از طریق باستانی و باستانی به دنیا اعلام کند. نماد تقریباً جهانی ازدواج.»

من آنقدر بزرگ لبخند می زدم و اشک از صورتم سرازیر می شد و احساس خوشحالی و کامل بودن می کردم. اصلاً چیز جالبی نبود، اما عاشقانه‌ترین چیزی بود که می‌توانستم تصور کنم… فقط یک شنبه شب آرام در خانه، دو نفر که قول می‌دهند همیشه کنار هم باشند.»

او گفت: “ما اکنون بزرگتر هستیم، باهوش تر هستیم، تجربه بیشتری داریم، در مکان های مختلف زندگی خود هستیم، اکنون بچه داریم و باید نسبت به این چیزها بسیار آگاه باشیم.”

“بنابراین با بهترین شاهدانی که می توانید تصور کنید، یک لباس از یک فیلم قدیمی و یک ژاکت از کمد بن، نذرهای خود را در کلیسای کوچک خواندیم و حلقه هایی را که تا آخر عمر خواهیم داشت به یکدیگر دادیم. لوپز افزود.

“دقیقا همان چیزی است که ما می خواستیم. دیشب ما به وگاس پرواز کردیم، با چهار زوج دیگر در صف دریافت مجوز ایستادیم و همگی همان سفر را به پایتخت عروسی جهان داشتند.

“شنبه شب در حالی که در مکان مورد علاقه من روی زمین (در حمام حباب) بودم، عشق زیبای من روی یک زانو نشست و خواستگاری کرد. من کاملاً غافلگیر شده بودم و فقط به چشمانش نگاه می کردم که لبخند می زد و گریه می کرد و در عین حال به سختی سعی می کردم سرم را متوجه کنم که بعد از 20 سال این اتفاق دوباره تکرار می شود، به معنای واقعی کلمه لال بودم و او گفت: ” که بله؟ گفتم بله، البته این یک بله است.»

ما همیشه این کار را می‌کردیم، اما قدردانی بیشتری داریم زیرا می‌دانیم که زندگی می‌تواند شما را به جهات مختلف ببرد.»

به گفته لوپز، این زوج که در اوایل دهه 2000 نامزد کرده بودند، قبل از 17 سال از هم جدا شدند، شنبه شب ازدواج کردند.

و او افزود: “این یک نتیجه زیبا است که این اتفاق در این زمان از زندگی ما به این شکل رخ داده است، جایی که ما می توانیم واقعاً قدردانی کنیم و از یکدیگر تجلیل کنیم و به یکدیگر احترام بگذاریم.

لوپز گفت که این زوج فقط قبل از نیمه شب به کلیسای کوچک عروسی سفید رسیدند و از محل برگزاری برای باز ماندن آنها تشکر کرد.

این ستاره پاپ تایید کرد که جنیفر لوپز و بن افلک سوپراستارهای هالیوود در لاس وگاس ازدواج کردند.

لوپز دوقلوهای 14 ساله ای و مکس با همسر سابق مارک آنتونی دارد. افلک از گارنر سه فرزند دارد – ویولت 16 ساله، سرافینا 13 ساله و ساموئل 10 ساله.

آنها در اوایل سال 2021 پس از جدایی ستاره پاپ با بازیکن سابق نیویورک یانکیز، الکس رودریگز، رابطه عاشقانه داشتند. آنها در ژوئیه گذشته رابطه خود را علنی کردند.

آنها حتی برای یک راهپیمایی (کوتاه) در راهرو بلوتوث داشتند. اما در نهایت این بهترین عروسی ممکن بود که می توانستیم تصور کنیم. یکی که ما مدت‌ها پیش رویای آن را داشتیم و یکی از آن‌ها (از نظر ایالت، لاس‌وگاس، یک کانورتیبل صورتی و یکی دیگر) در نهایت بسیار بسیار طولانی واقعی شد.

در فوریه او گفت مردم مجله در مورد اختلافات در رابطه این زوج پس از تقریبا دو دهه جدایی.

ایندیپندنت برای اظهار نظر با نمایندگان لوپز تماس گرفته است.



منبع

تایید او مبنی بر ازدواجش ساعاتی پس از آن صورت گرفت که مشخص شد برای این زوج مجوز ازدواج شهرستان کلارک در نوادا صادر شده است.

و در خبرنامه هواداران خود در آوریل، پیشنهاد حمام حبابی افلک را شرح داد.

آیا تا به حال تصور می کردید که بزرگترین رویای شما محقق شود؟ او نوشت.

“ما آن را انجام دادیم. عشق زیبا است. عشق مهربانی است. و معلوم شد عشق صبور است. لوپز، 52 ساله، روز یکشنبه در خبرنامه خود با نام «On the JLo» نوشت: بیست سال صبور بود.

وقتی عشق واقعی است، تنها چیزی که در ازدواج اهمیت دارد، یکدیگر و قولی است که به یکدیگر می دهیم، دوست داشته باشیم، مراقب باشیم، درک کنیم، صبور باشیم، محبت کنیم و به یکدیگر خوب باشیم. ما آن را داشتیم. و خیلی بیشتر. بهترین شب زندگی ما.»