سابق کوین کاستنر تلاش او برای وادار کردن او به پرداخت هزینه های وکالتش را “غیر معقول” خواند


برنده اسکار به دلیل به چالش کشیدن شرایط قرارداد پیش از ازدواج، از همسرش که از همسرش جدا شده است، نزدیک به 100 هزار دلار طلب می کند.

<p>جان کوپالوف/FilmMagic</p>  کوین کاستنر و کریستین کاستنر در زمان های شادتر

جان کوپالوف/فیلم مجیک

کوین کاستنر و کریستین کاستنر در زمان های شادتر

کریستین کاستنر، همسر جدا شده کوین کاستنر، از تلاش او برای پرداخت نزدیک به 100000 دلار از هزینه های قانونی او انتقاد کرد و آن را “غیر معقول” خواند.

در اسناد دادگاهی که روز پنجشنبه بایگانی شد و توسط PEOPLE به دست آمد، وکلای این مادر 3 فرزند 49 ساله از دادگاه خواسته اند تا درخواست برنده اسکار را قبل از اعلام عنوان برنامه ریزی شده در مورد موضوع در 2 آگوست رد کند.

این بازیگر/کارگردان، 68 ساله، قبلاً این درخواست را بر اساس بندی در قرارداد پیش از ازدواج خود ارائه کرده بود.

پیش از ازدواج تصریح می کند که اگر هر یک از طرفین وکیل خود را برای “اجرا یا جلوگیری از نقض” توافق حفظ کند، “طرف غالب … حق دارد … تمام هزینه ها و هزینه های متحمل شده توسط طرف غیر غالب را بازپرداخت کند.”

مطالب مرتبط: کوین کاستنر ادعا می‌کند خرید خودروی گران‌قیمت نشان می‌دهد که همسرش مدت‌ها قبل برای خروج برنامه‌ریزی می‌کرده است. طلاق

وکلای کوین معتقدند که کریستین با امتناع از نقل مکان از خانه سانتا باربارا، کالیفرنیا، خانه ای که با فرزندان خود، پسران کایدن 16 ساله و هیز 14 ساله و دختر گریس 13 ساله در آن زندگی می کردند، شرایط قرارداد پیش از ازدواج را نقض کرد.

<p>لستر کوهن/گتی</p>  کریستین و کوین کاستنر در آوریل 2022

لستر کوهن/گتی

کریستین و کوین کاستنر در آوریل 2022

بر اساس این توافق، کریستین 30 روز فرصت داشت تا پس از درخواست طلاق، ملک را – به ارزش 145 میلیون دلار – تخلیه کند. او در اول ماه مه دادخواستی برای فسخ ازدواج ارائه کرد، به این معنی که این مهلت مدتهاست که گذشته است.

کوین ادعا کرده است که مبلغ قابل توجهی از هزینه های وکالت را جمع آوری کرده است تا او را وادار به نقل مکان کند.

توماس اندرل، قاضی دادگاه عالی کالیفرنیا، که ریاست این پرونده را بر عهده دارد، برای تعیین اعتبار قرارداد پیش از ازدواج، دادگاهی را برای ماه نوامبر تعیین کرده است.

وکلای کریستین در پرونده پنج شنبه خود به این تاریخ اشاره کردند و اظهار داشتند: “کوین به جای اینکه فقط چند ماه تا محاکمه برنامه ریزی شده نوامبر منتظر بماند، که بخش هایی از توافقنامه پیش از ازدواج (“PMA”) قابل اجرا است، تصمیم گرفت این موضوع را جداگانه و زودرس ارائه کند. [request for order]”

مرتبط: همسر کوین کاستنر، کریستین، ممکن است با به چالش کشیدن قبل از ازدواج، «همه حقوق» را برای پرداخت از دست بدهد.

آنها ادامه دادند: «او از این دادگاه می‌خواهد که به کریستین دستور دهد تا نزدیک به 100000 دلار به او بپردازد، مبلغی که ادعا می‌کند برای او (و سه فرزند زوج زمانی که با او هستند) از محل اقامت 17 ساله‌شان خارج شده است.

آنها ادعا کردند مبلغی که او درخواست می‌کند «فوق‌العاده»، «بیش از حد» و «به‌درستی مستند نشده است».

هرگز داستانی را از دست ندهید – در خبرنامه روزانه رایگان PEOPLE ثبت نام کنید تا از بهترین چیزهایی که PEOPLE ارائه می دهد، از اخبار شاداب افراد مشهور گرفته تا داستان های جذاب و جذاب انسانی، به روز باشید.

Gregg DeGuire/WireImage

Gregg DeGuire/WireImage

آنها ادامه دادند: «در هر زمان، کریستین با حسن نیت مذاکره می‌کرد و مایل بود با حمایت معقول از کودک خارج شود.»

در جلسات قبلی، قاضی اندرل به طور موقت به کریستین 129755 دلار در ماه کمک هزینه کودک پرداخت و به او دستور داد تا 31 جولای از خانه سانتا باربارا خارج شود.

هفته گذشته، قاضی اندرل به درخواست کوین مبنی بر ممانعت از برداشتن برخی اقلام از خانه کریستین هنگام خروج از خانه اجابت کرد.

طبق دستور 14 ژوئیه، کریستین مجاز است لوازم آرایش، لباس، کیف دستی و جواهرات خود را درآورد. با این حال، او از بردن «هر گونه اموال دیگر از جمله، اما نه محدود به، مبلمان، اثاثیه، لوازم خانگی و آثار هنری» منع شده است.

کریستین در حال حاضر به همراه فرزندانش در تعطیلات در هاوایی به سر می برد و در طول این سفر با جاش کانر سرمایه دار دیده شد.

برای اخبار بیشتر مردم، حتما در خبرنامه ما ثبت نام کنید!

مقاله اصلی را در مورد مردم بخوانید.



منبع