زوج ایلینویز و 2 فرزندشان پس از اینکه به شوهرش در مورد پرونده خشونت خانگی دستور داده شد از خود دوری کند ناپدید می شوند

به گفته پلیس، در ژانویه، استفان لوتز از طریق زوم برای شارژ باتری خانگی در دادگاه حاضر شد. در این خبر آمده است که وی به شرط عدم تماس و ورود به منزل مقتول یا خانواده وی با قرار وثیقه آزاد شده است. پرونده هنوز در جریان است.

طبق اعلامیه ای که توسط اداره پلیس نیوتن در فیس بوک به اشتراک گذاشته شد، آخرین بار تلفن های خانواده در ریچموند، ایندیانا پینگ شدند. به گفته مقامات، تلفن ها از آن زمان قطع شده اند.

پلیس گفت که یک زوج ایلینوی و دو فرزندشان بیش از دو ماه است که ناپدید شده اند، و فاش کرد که شوهر قبلاً به دلیل یک حادثه خشونت خانگی دستور داده بود از خانه خانواده دور بماند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

مقامات گفتند که قبلاً گزارش هایی از خشونت خانگی در خانه وجود داشته است. حکم بازداشت استیون لوتز صادر شده است.

بر اساس یک خبر، پلیس در 14 فوریه تلاش کرد خانواده را پیدا کند. اداره پلیس گفت در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد خانواده در معرض خطر فوری قرار دارند، اما آنها “به دلیل طولانی بودن مدت غیبت طرفین، اقدامات احتیاطی لازم را انجام می دهند.” شبکه اطلاع رسانی مفقودین در اعلامیه خود گفته است که این خانواده در “خطر جدی” قرار دارند.

استفان لوتز، 44، مونیکا لوتز، 34، و فرزندان آنها، نیکلاس، 9، و آیدن، 11، توسط یکی از بستگان خود در 10 فوریه ناپدید شدند. طبق اعلامیه شبکه اطلاع رسانی مفقودین نیمه شب.

استفن، مونیکا، آیدن و نیکلاس لوتز.  (اداره پلیس شهر نیوتن)

در روز شنبه نمی توان بلافاصله با اداره پلیس تماس گرفت.