زوجی که برای زندگی در واحد ذخیره سازی ویروسی شده بودند، بیرون رانده شدند

زن و شوهری که به دلیل زندگی در داخل یک انبار خود در فضای مجازی منتشر شده بودند، از واحد خود بیرون رانده شدند.

هفته گذشته، للند براون جونیور ویدیویی از حرکت نامحسوس خود و شریک زندگی اش به یک واحد ذخیره سازی آپلود کرد. پدر و خالق از ماه مارس گذشته سفر بی خانمانی خود را در TikTok مستند کرده بود و با شریک زندگی خود در هتفیلد، پنسیلوانیا، که در 30 مایلی شمال فیلادلفیا است، در صفحه GoFundMe خود در چادر زندگی می کرد.

من و دخترم در حال آزمایش، سعی می‌کنیم بفهمیم که آیا این به اندازه‌ای خوب است که مخفیانه و مخفیانه باشیم یا خیر. ما در حال تلاش برای پنهان کردن این چیزها هستیم.» او در این ویدیو می گوید.

پشت چند جعبه مقوایی که عمداً روی هم چیده شده بودند، براون جونیور اتاق نشیمن خود را در داخل واحد با یک کاناپه، کمد، و سایر وسایل آماده کرد. در ویدیوهای دیگر، او توضیح می دهد که ساختمان کنترل شده با آب و هوا، با حمام و دسترسی 24 ساعته در واقع بسیار راحت است. او می‌تواند ورزش کند، از طریق بلندگوی بلوتوث موسیقی پخش کند، دستگاه‌هایش را در پریزها شارژ کند و در صورت نیاز بیرون غذا بپزد.

براون جونیور که در یک هتل شغل دارد، می‌گوید که می‌توانست در این واحد زندگی کند تا زمانی که پول کافی برای مسکن قانونی پس انداز کند.

او گفت: “من و کودکم تا زمانی که لازم باشد اینجا زندگی خواهیم کرد تا زمانی که بتوانیم سرپناهی را که می خواهیم به دست آوریم.” «از آنجا که ما اینجا زندگی می کنیم، اکنون می توانیم پول بیشتری پس انداز کنیم تا به آنچه واقعاً می خواهیم برسیم. ما برای مدت طولانی در آن هستیم.”

ویدیوهای آن‌ها به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و به‌روزرسانی دوم آن‌ها به ۱۱.۸ میلیون بازدید در TikTok رسید. با این حال، وقتی مدیریت ساختمان بارگذاری های براون جونیور را کشف کرد و متعاقباً او را بیرون کرد، اوضاع تغییر کرد.

«ما از واحد انبارمان بیرون رانده شدیم. افراد بالاتر از ویدیوی من مطلع شدند. آنقدر ویروسی شد که در نهایت اخراج شدیم. اکنون ما فقط سعی می‌کنیم بفهمیم که کجا برویم و با همه چیزهایمان چه کنیم.» او در ویدیویی که روز جمعه آپلود شد گفت. فکر می‌کردم قرار است اخراج شوم، اما حاضرم ریسک کنم و دیوانه‌وار به میدان بروم.»

براون جونیور می‌گوید که آنها در نظر داشتند به یک واحد ذخیره‌سازی متفاوت بروند، به جای بازگشت به چادرشان با دمای انجماد بیرون. با این حال، یک سامری خوب متوجه وضعیت این زوج شد و آنها را برای چند روز در هتل گذاشت.

براون جونیور در آخرین به روز رسانی خود گفت: “ما چند روز به صورت رایگان در این هتل می مانیم.” من فقط از اینکه کسی در آن سطح به ما چنین فکر می کند و مایل است منابع خود را به ما بدهد، سپاسگزارم. برای یک بار هم که شده خوش می گذرانیم و استراحت می کنیم.»

این کلیپ با این دو نفر در مقابل تلویزیون هتل به پایان می رسد که از غذای زنی که آنها را از خیابان بیرون می کند لذت می برند. مشخص نیست که مراحل بعدی این زوج پس از اتمام اقامت در هتل چیست.

بیشتر در این مورد

منبع