زن مینه‌سوتا در حین کار با تکنسین AC سیاهپوست به پلیس زنگ می‌زند، به‌طور غیرقابل کنترلی گریه می‌کند و ادعا می‌کند که تهدید می‌شود.

او قبل از اینکه از گاراژ دور شود، گفت: «من هرگز در زندگی‌ام مجبور نبودم با هیچ مزخرفی مثل این دست و پنجه نرم کنم.

“لطفا لطفا لطفا! من الان خیلی می ترسم!» زن در تماس فریاد می زند. “من الان دارم می لرزم! لطفا لطفا! …من خیلی می ترسم!”

“اساسا، [continuously] همین سوال را از من می پرسد که چگونه کار را به دست آورده ام. “علاقه من به این شغل چه بود، آیا واقعاً می دانم دارم چه کار می کنم؟ مثلاً، آیا واقعاً می‌دانم که در خانه چه کار می‌کنم و از این قبیل چیزها؟»

هارمون گفت: «او اساساً زندگی من را به خطر می‌اندازد، فقط به دلیل آنچه در جهان با مردان سیاه‌پوست و پلیس می‌گذرد، خشونت پلیس، مواردی از این دست، و درست به روشی که سعی کرد آنچه را که در حال رخ دادن است به تصویر بکشد. .

آلونزو هارمون، مرد سیاه پوستی که به عنوان تکنسین تهویه مطبوع در گلدن ولی، مینه‌سوتا کار می‌کند، پس از اینکه مشتری‌اش با پلیس تماس گرفت، عصبانی می‌شود، در حین صحبت با اپراتور به صورت هیستریک گریه می‌کرد و مدعی شد که او را تهدید می‌کند. هارمون این زن را در حالی که با تلفن گریه می کرد ضبط کرد، سپس این فیلم را در TikTok منتشر کرد.

زن مینه‌سوتا در حین کار با تکنسین AC سیاهپوست به پلیس زنگ می‌زند، به‌طور غیرقابل کنترلی گریه می‌کند و ادعا می‌کند که تهدید می‌شود.

به گزارش دیلی بیست، یک سخنگوی پلیس گفت که افسران به این تماس پاسخ دادند و “با آقایی که فیلم را ضبط می کرد صحبت کردند.”

هارمون در حالی که ناباور مانده بود، کوتاهی خندید.

The post زن مینه سوتا با پلیس تماس می گیرد و تکنسین AC سیاه را در حالی که او مشغول به کار است، هق هق می کند و ادعا می کند که تهدید می شود اولین بار در بلاویتی پدیدار شد.

او به دیلی بیست گفت: «همانطور که وقتی سعی کردم چیزها را توضیح دهم او مرا قطع کرد. “وقتی وارد خانه شدم، اولین چیزی که او به من گفت این بود که “اجازه می دهند چنین کاری را انجام دهی؟”

وقتی زن اصرار کرد که شرکت باید شخص اشتباهی را فرستاده باشد، هارمون گفت که وسایلش را جمع کرد و رفت. آن موقع بود که زن با پلیس تماس گرفت.

به گزارش دیلی بیست، سخنگوی این روزنامه گفت: «او بدون هیچ تحقیق دیگری در مورد حادثه ای که فراخوانده شده بود، آنجا را ترک کرد.

هارمون بیرون از گاراژ ایستاده بود و آن زن با 911 تماس می گرفت، به ادعاهای او گوش می داد و تلاش می کرد آنچه را که برای او اتفاق می افتد باور کند.

زن در تماس خود گفت: «او می‌گوید من بی‌ادب هستم، و همین الان مرا تهدید کرد. ”

هارمون که برای تمیز کردن مجرای هوا به خانه مشتری رفته بود، گفت که این زن از لحظه ای که به آنجا رسید با او بدرفتاری کرد.

هنگامی که او واقعاً شروع به انجام کارش کرد، هارمون گفت که او “از پشت من بود.”

اگرچه این زن با نژاد خاصی شناسایی نشده است، هارمون گفت که یک مانع زبانی بین آنها وجود دارد.



منبع

در حالی که او به ضبط ویدئو ادامه می دهد، هارمون از زن می خواهد که به او بگوید چه تهدیدی انجام داده است. اما او به سوال او توجهی نمی کند و به صحبت تلفنی ادامه می دهد.