زن اوهایو جزئیات سفر سلامتی خود را پس از ابتلا به بیماری عفونی نادر پستان در یک سفر کاری شرح می دهد


پس از ابتلا به یک بیماری عفونی فوق العاده نادر پستان، یک زن از اوهایو متوجه شد که این بیماری ناشی از آب آلوده است.

تامی بوردیک از سینسیناتی به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «این من بودم که آزمایش باکتری را پیدا کردم، و این من بودم که راه را برای یافتن چگونگی ابتلا به آن راهنمایی کردم. بوردیک خاطراتی از سفر سلامتی خود در زمینه تشخیص خود نوشت: “کارآگاه تشخیص: درمان ماستیت گرانولوماتوز”.

تامی بوردیک

تامی بوردیک نویسنده و مدافع ماستیت گرانولوماتوز است. او داستان خودتشخیصی خود را در کتابش با عنوان “کارآگاه تشخیص: درمان ماستیت گرانولوماتوز” به اشتراک می گذارد.

سینه تامی بوردیک بعد از عمل

تصویری از تامی بوردیک پس از عمل. بوردیک گفت که دو جای زخم از عمل جراحی سینه خود دارد.

در ژانویه 2017، بوردیک برای یک سفر کاری به کانکتیکات رفت و تقریباً دو ماه پس از بازگشت به خانه، علائم زیادی را تجربه کرد. بوردیک به اشتراک گذاشت که شروع به تجربه درد سینه کرد. پس از ارزیابی خود، او یک توده سخت را کشف کرد.

با فرض تشخیص قریب‌الوقوع سرطان، بوردیک فوراً با پزشک مراقبت‌های اولیه خود تماس گرفت که دستور ماموگرافی و سونوگرافی از ناحیه آلوده را داد. پس از بیوپسی بوردیک، او از اینکه متوجه شد که تشخیص سرطان نیست، راحت شد.

مطالعه می‌گوید: خطراتی که نمی‌توانید ببینید ممکن است در رختخواب‌های شسته‌نشده شما پنهان شده باشد: مراقب «نگرانی‌های بهداشتی» باشید.

در عوض، بوردیک مبتلا به ورم پستان گرانولوماتوز (GM) یک “بیماری التهابی مزمن نادر سینه” که فوق العاده دردناک است، تشخیص داده شد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

بوردیک می‌گوید: «مطمئناً خیالم راحت شد که سرطان نبود، اگرچه هرگز نمی‌توانستم تصور کنم که چگونه این بیماری سینه به زودی سر زشت خود را مانند هیولایی که بود آشکار می‌کند.

تامی بوردیک

تامی بوردیک پس از آزمایشی که نشان داد علت اصلی بیماری سینه او است، روی Corynebacterium kroppenstedtii تحقیق کرد.

علی‌رغم تشخیص بوردیک، او هنوز نمی‌دانست چه چیزی باعث این بیماری شده است، و نه راهی برای درمان و بهبودی. در نهایت، بوردیک با یک گروه پشتیبانی فیس بوک مواجه شد، جایی که با زنان دیگری از سراسر جهان که جنرال موتورز دارند ارتباط برقرار کرد.

هفت ماه پس از تشخیص اولیه، بوردیک یک آزمایش پاتولوژی توالی یابی ژن را کشف کرد که یک زن در گروه پشتیبانی خود توصیه کرد.

بوردیک گفت: «این در نهایت به نجات جان من کمک کرد.

تامی بوردیک و دکتر مکلین

تامی بوردیک، درست، و دکتر و دوستش، دکتر کلی مک‌لین. دکتر مک‌لین آزمایش آسیب‌شناسی را دستور داد که در نهایت علت اصلی بوردیک، باکتری‌هایی که عمدتاً با آب مرتبط هستند را نشان داد.

پس از انجام آزمایش، بوردیک سرانجام علت عفونت دردناک سینه خود را فهمید.

بوردیک به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «دلیل اینکه من کتابم را «کارآگاه تشخیص» نامیدم این بود که این من بودم که همه چیز را قبل از دکتر فهمیدم. “آزمایشی پیدا کردم که بالاخره بعد از هفت ماه عفونت را نشان داد. می دانستم چیزی باعث آن می شود.

و بالاخره بعد از هفت ماه جواب دادیم.»

گزارش آلودگی جدید هشدار می دهد: “چند روند نگران کننده”، آب آلوده ساحل می تواند شناگران را بیمار کند

آزمایش پاتولوژی Corynebacterium kroppenstedtii را به عنوان علت اصلی بیماری Burdick نشان داد.

Corynebacterium kroppenstedtii یک باکتری منشا محیطی است که بیشتر با آب، فاضلاب و خاک مرتبط است.

تامی بوردیک، دکتر مکلین

تامی بوردیک، سمت چپ، و انکولوژیست او، دکتر کلی مک لین، تی شرت های حمایتی “GM” را می پوشند.

اشعه ایکس

ماموگرافی اصلی تامی بوردیک قبل از بیوپسی سوزنی مرکزی با هدایت اولتراسوند که سپس به تشخیص ورم پستان گرانولوماتوز منجر می‌شود.

سفارش بعدی بوردیک این بود که بفهمد او چگونه به این باکتری مبتلا شده است.

او آب خود را در خانه اش در اوهایو برای Corynebacterium kroppenstedtii آزمایش کرد، اما نتایج منفی بود. بوردیک گفت که او “مدتی زیادی” در استخر، جکوزی یا هیچ آب دیگری نبوده است.

مطالعه نشان می دهد که اکثر ایالت های ایالات متحده در محافظت از آب مدارس در برابر آلودگی های سرب ناکام هستند

تحقیقات در مورد این باکتری به Burdick گفت که به یک نقطه ورود طبیعی مانند منافذ یا مجرای باز نیاز دارد.

سرانجام، بوردیک و تیم پزشکی او به این باور رسیدند که او در طول سفر کاری‌اش در سال 2017، به باکتری‌های ناخوشایند ناشی از دوش هتل مبتلا شده است.

تامی بوردیک

تامی بوردیک پس از تشخیص ورم پستان گرانولوماتوز برای اولین بار به شمال شرق بازگشت. او می گوید که در یک سفر کاری به کانکتیکات در سال 2017 به دلیل دوش گرفتن در هتل به این بیماری نادر مبتلا شده است.

برای ثبت نام در خبرنامه سلامت ما اینجا را کلیک کنید

سال‌ها پس از تشخیص بوردیک با GM، او همچنان از بیماری عفونی نادری که 2.4 زن در هر 100000 نفر را مبتلا می‌کند حمایت می‌کند و به مردم آموزش می‌دهد.

بوردیک گفت: “من دو زخم روی سینه ام دارم. یکی به سمت بالا و دیگری در زیر است.” من هر روز آنها را می بینم و آنها را زخم های رزمنده ام می نامم.

او گفت که زخم‌هایش یادآوری است برای به اشتراک گذاشتن داستان خود با جهان و حمایت از دیگرانی که با جنرال موتورز روبرو هستند.

بوردیک گفت: “حتی در کتابم نوشتم که خدا نبردهای خود را به قوی ترین سربازانش می دهد و خدا می دانست که باید صدایی برای این بیماری وجود داشته باشد.” “در پایان روز، همه چیز در مورد کمک به مردم است.”



منبع