زنی با 192 هزار دلار بدهی دانشجویی از دیو رمزی پرسید که چگونه می تواند تنها با حقوق 33 هزار دلاری شوهرش مادر خانه نشین شود.


دیو رمزی و جید وارشاو

دیو رمزی و جید وارشاو مجری برنامه با «نمایش رمزی» تماس گرفتند.@iadewarshaw/TikTok

  • زنی به «نمایش رمزی» زنگ زد تا در مورد چگونگی پرداخت هزینه های مادر خانه نشین شدن، راهنمایی بخواهد.

  • او می خواست کار را رها کند در حالی که شوهرش سالانه 33000 دلار درآمد داشت.

  • دیو رمزی و جید وارشاو، مجری برنامه، گفتند که او باید دو سال دیگر از ته دلش کار کند.

زنی به برنامه مالی و بودجه دیو رمزی زنگ زد تا در مورد اینکه چگونه می توان با بدهی وام دانشجویی «فلج کننده» یک مادر خانه نشین شد، راهنمایی خواست.

Shauna، که نام خانوادگی ارائه نکرد، در قسمت اخیر “The Ramsey Show” ظاهر شد و Jade Warshaw، مجری رمزی، کلیپی را در TikTok آپلود کرد. در آنجا، 1.2 میلیون بازدید جمع آوری کرد.

شاونا گفت که او به عنوان دکتر داروسازی آموزش دیده است و بین 70000 تا 100000 دلار در سال درآمد داشته است.

حالا او گفت که می خواهد کار را رها کند تا به طور تمام وقت از فرزندش مراقبت کند. او به رمزی و وارشو گفت که 192000 دلار وام دانشجویی دارد، در حالی که شوهرش 45000 دلار بدهکار است.

شاونا از او پرسید که چگونه می تواند در شرایطی که شوهرش بسیار کمتر از او درآمد دارد، تعادل را برای تبدیل شدن به یک مادر خانه دار برقرار کند: 33000 دلار در سال.

رمزی به او گفت که داستان او باید برای هر کسی که می خواهد داروساز شود و “پول زیادی به دست بیاورد” گوش می دهد، هشداری باشد.

او گفت: اوه. “حالا من می خواهم یک مادر خانه نشین شوم.”

رمزی یک مجری رادیویی آمریکایی و مسیحی انجیلی است که بیشتر به خاطر مشاوره مالی اش شناخته شده است. او در گذشته با جنجال‌هایی روبه‌رو بوده است و اخیراً درگیر دعوای 150 میلیون دلاری برخی شنوندگانی شده است که می‌گویند توسط یک شرکت خروج سهام زمانی که او تبلیغ می‌کرد فریب خورده‌اند.

برخی از مردم نیز نسبت به مشروعیت او به عنوان مشاور مالی تردید دارند و او را بیشتر به یک واعظ تشبیه می کنند تا یک متخصص پول. با این حال، او یک گورو مالی قابل اعتماد برای بسیاری باقی می ماند. مردی اخیراً به اینسایدر رمزی گفته است که توصیه های هفت سال پیش به او کمک کرد تا از 38000 دلار بدهی ماشین فرار کند.

در این کلیپ، وارشاو از شاونا پرسید که چرا می‌خواهد اکنون کار را رها کند، که شاونا پاسخ داد که آنها یک بچه 2 ساله دارند و قصد دارند چندین فرزند دیگر داشته باشند.

وارشاو گفت: “من به شما می گویم که چه کار خواهم کرد.” “اگر جای من بودم، سعی می‌کردم تا دو سال دیگر این موضوع را کنار بگذارم و باسنم را کنار بگذارم و این بدهی را پاک کنم.”

سپس، او گفت، با ماندن در خانه و گسترش خانواده خود “احساس آرامش” خواهد کرد.

رمزی همچنین توصیه کرد که Shauna کار پاره وقت داروسازی را انجام دهد.

او گفت: “شما احتمالا مجبور خواهید بود این کار را انجام دهید تا زنده بمانید.”

او افزود که متوسط ​​درآمد خانوار ایالات متحده 75000 دلار بود، بنابراین زندگی با دستمزد شوهر “نزدیک به نیمی از میانگین بود.”

رمزی گفت: «پس احتمالاً تا آخر عمر از مدرک داروسازی استفاده می‌کنید، مگر اینکه شوهرتان حرفه‌اش را واقعاً آماده کند.» “خبر بد این است که شما باید برای تصمیمات 19 ساله خود هزینه کنید. از نظر ریاضی راهی برای رهایی از آن وجود ندارد. متاسفم. کاش اینطور نبود.”

وارشاو گفت که در دراز مدت “ارزش” را خواهد داشت. او گفت: “اگر اکنون این کار را انجام دهید، ارزشش را دارد.”

رمزی موافقت کرد و گفت که شاونا باید برای مدت کوتاهی “کاملاً موز” کند تا “زندگی خود را از آن تصمیم 19 ساله بازگرداند.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع