زمین گلف “سلاخ خانه” مایکل جردن به گونه ای طراحی شده بود که او را در برابر بازیکنان حرفه ای برتری دهد

مایکل جردن.Isaac Brekken/Getty Images برای دعوت از مشاهیر مایکل جردن

  • فاولر به Golf.com گفت که جردن این مسیرها را به گونه‌ای طراحی کرد که مهاجمان طولانی به مسیرهای باریک تر برخورد کنند. برعکس، ضربه‌زنان کوتاه‌تر، مانند MJ، به بخش‌های بسیار وسیع‌تری می‌روند، و این مزیت را از بازدیدکنندگان حرفه‌ای جردن در زمانی که برای پول بازی می‌کنند، می‌گیرد.

    حرفه ای ها باید بین درایوهای کوتاه یکی را انتخاب کنند یا اینکه در هر حفره ای در معرض خطر قرار بگیرند.

  • جردن مطمئن شد که این کورس در هنگام رقابت با دیگر گلف بازان، به ویژه حرفه ای ها، به او مزیت می دهد. فاولر اضافه کرد که باید در طول یک راند 10 شوت به جردن بزند.

    فایر وی تنها یکی از بسیاری از چالش های عمدی طراحی شده در این دوره است. جردن با طراح معروف زمین گلف بابی وید قراردادی را برای ساخت این زمین منعقد کرد، از جمله استفاده از بادهای تجاری فلوریدا جنوبی برای ایجاد پیچیدگی تصادفی بیشتر.

    این اولین باری نیست که جردن در زمانی که پول در راه بود برای خود مزیت ایجاد کرد. در طول روزهای بازی او، تابلوی امتیازات در United Center مسابقات گاو نر متحرک را نشان می داد. جردن متوجه می شد که کدام گاو قرار است در مسابقه آن شب برنده شود و سپس روی نتیجه مسابقه 100 دلار برای اسکاتی پیپن شرط بندی می کرد.

    فاولر گفت: «اگر به او ضربه بزنم، نمی‌توانم از همان نقطه‌ای بازی کنم که او در حالت صفر است. او می تواند از 71 تا 74 تیراندازی کند. اگر او 77 شلیک کند و یک دوتایی در آنجا داشته باشد، من باید 65 شلیک کنم تا به 18 برسم!”

    فاولر به Golf.com گفت: «هرچه کوتاه‌تر به آن ضربه بزنید، پهن‌تر است. او اساساً می‌تواند راننده را در تمام قطعات 4 و 5 ضربه بزند. و اگر بخواهم به راننده ضربه بزنم، باید آن را در نقطه‌ای تنگ‌تر قرار دهم. واضح است که اگر بخواهم می‌توانم بازی کنم، اما این می‌شود. کمی عیب است، مخصوصاً اگر سوراخی باشد که او در آن سکته می‌کند.”

    ریکی فاولر

    ریکی فاولر.AP Photo/John Raoux

    برای داستان های بیشتر به صفحه اصلی Insider مراجعه کنید.

می توانید نظرات فاولر را اینجا ببینید.

Rickie Fowler گلف باز PGA در طول یک پادکست Golf.com در مورد اینکه چرا حرفه ای ها این دوره را “Slaughterhouse XXIII” می نامند و چرا MJ چنین مزیتی دارد صحبت کرد.

جردن در پاییز 2019 کلوپ را در هوب ساوند فلوریدا افتتاح کرد و فاولر تنها یکی از کمتر از 100 عضوی است که در آنجا بازی می کند. فیل میکلسون، یکی از گلف بازان حرفه ای، فاولر را به عنوان دو تن از بزرگ ترین اعضای باشگاه همراهی می کند.

ریکی فاولر گفت این یکی از سخت ترین دوره هایی است که او بازی کرده است.

  • مزیت اردن همه چیز بد نیست. به گفته مربی گلف باز حرفه ای داستین جانسون، صحبت های سطل زباله جردن در طول راندهای یک به یک آنها به دی جی برتری بیشتری در هنگام رقابت در مسابقات قهرمانی بزرگ می دهد.

    باشگاه گلف انحصاری مایکل جردن، The Grove XXIII، دارای یک طرح طراحی هوشمندانه است که معضلی منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان، به ویژه بازیکنان حرفه ای ایجاد می کند.

    به نظر می رسد جردن عضویت را کوچک نگه داشته تا مطمئن شود که یکی از منحصر به فردترین باشگاه های اطراف است.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع