زمانی که ژیزل بوندشن در اوج شهرت سوپرمدل بود، به میامی رفتیم تا با او صحبت کنیم

چیزی که آنها پیدا کردند همان چیزی بود که استوراک به عنوان “معادل خرده فروشی رای گیری زودهنگام” توصیف کرد.

بنکس گفت: “من یک دختر خوشبو هستم، من عطرها را دوست دارم.”

«بزرگ‌ترها کار را رها کردند. بچه‌ها مدرسه را رها کردند. یک گروه فعال یک هواپیما را کرایه کرد و پیامی اعتراض‌آمیز می‌کشید و نیروهای امنیتی خود را با تعجب جدی گرفتند.

در صورتیکه آن را از دست دادید: فرماندار ران دیسانتیس و تام بردی در حال پیامک به یکدیگر هستند. اما آنها در مورد آن صحبت نمی کنند

طلاق سوپراستار: طلاق تام بردی و ژیزل بوندشن پس از 13 سال زندگی مشترک

غول های مدلینگ متشکل از بوندچن (قبل از بریدی)، تایرا بنکس، هایدی کلوم و ژیزل بوندچن و بازیگران اصلی آدریانا لیما و الساندرا آمبروزیو بودند.

تور «فرشتگان در سراسر آمریکا» در نیویورک، وگاس، لس آنجلس توقف کرد

استاچی گزارش می دهد: «در عین حال، طرفداران زیر نور خورشید ماندند، برخی تقریباً سه ساعت منتظر بودند تا به زرق و برق های داخل آن نگاه کنند.»

این مقاله در ابتدا در پالم بیچ پست منتشر شد: سوپراستار کیو بی تام برادی، سوپر مدل ژیزل بوندشن، درخواست طلاق داد.



منبع

او گزارش داد که صفی از افراد معمولی “در امتداد ساختمان مار می‌شدند و دو برابر، سه برابر و چهار برابر می‌شدند.”

چیزی که حداقل برای بوندشن عجیب بود.

“او اینجا نیست زیرا هایدی بچه اش را آورده است. فکر کردم بهتر است – تصور کنید بچه گریه می کند، سگ پارس می کند – بنابراین او در خانه ماند.

آنها به عنوان بخشی از یک تور گردباد در نیویورک، لاس وگاس، لس آنجلس و میامی آنجا بودند تا برای طرفداران دست تکان دهند و تی شرت های رایگان “فرشتگان در سراسر آمریکا” را به هر کسی که کالای 50 دلاری VS بخرد، تقدیم کنند.

من می‌دانم که ژیزل همین Basic Instinct (کمپین عطرسازی) را انجام داد، بنابراین از او می‌خواهم که من را با برخی از آن‌ها همراه کند.»

در پی انتشار اخباری مبنی بر طلاق گرفتن تام بریدی مدافع تیم تامپا بی باکس و همسر سوپرمدلش ژیزل بوندشن، ما را به یاد زمانی می اندازد که بوندچن را پوشش می دادیم، زمانی که او در اوج شهرت سوپرمدل خود بود.

فرشتگان ویکتوریا سیکرت: مدل های ویکتوریا سیکرت (ل تا ر) آدریانا لیما، الساندرا آمبروزیو، ژیزل بوندچن، تایرا بنکس و هایدی کلوم، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در فروشگاه میامی بیچ، چهارشنبه 10 نوامبر 04، در ساحل میامی.

یکی از نگهبانان در حالی که با عجله از کنار عده ای از عکاسان رد می شود و منتظر فرشتگان بودند و در حالی که در طاقچه ای از بند بند های تزئین شده با بدلیجات و سینه بند های کمدی پر شده بود، اعلام کرد: «ما روی پشت بام کاملاً روشن هستیم.

فرشتگان ویکتوریا سیکرت: مدل های ویکتوریا سیکرت (ل تا ر) آدریانا لیما، الساندرا آمبروزیو، ژیزل بوندچن، تایرا بنکس و هایدی کلوم، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در فروشگاه میامی بیچ، چهارشنبه 10 نوامبر 04، در ساحل میامی.

در فروشگاه Lincoln Road، مدل ها سوالات هاردبال مانند “برای کریسمس چه می خواهید؟”

سوالی از بوندچن پرسیده شد: چرا او با همراه همیشگی خود ویدا سفر نمی کرد؟ (ویدا دوست پسر نبود، یک سگ بود).

استاچی استوراک، گزارشگر آنگاه فیچرز و بیل اینگرام عکاس، برای پوشش این رویداد به جنوب رفتند.

سال 2004 بود و او یکی از فتوژنیک ترین زنان در دنیای غرب بود که به عنوان بخشی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت برای یک جلسه امضا در فروشگاه لینکلن رود غول لباس زیر زنانه در میامی بیچ توقف کرد.

“من فکر می کنم آنها دیوانه هستند!” ژیزل در مورد هواداران گفت. “من نمی دانم آنها اینجا چه می کنند – من هرگز در صف یک مدل نمی ایستم!”