رینولدز و مک الهنی پیشنهاد جسورانه راکسام را به بیل می دهند

بیل، بزرگ ولزی که پس از جام جهانی در 33 سالگی بازنشسته شد. تبریک خود را به صاحبان مشهور راکسام ارائه کرد پس از صعود این تیم به دسته چهارم فوتبال انگلیس در آخر هفته.

___

تعقیب بیل دور از انتظار به نظر می رسد، با توجه به اینکه او سه ماه از بازنشستگی می گذرد، هرگز در سطح پایینی در فوتبال بازی نکرده است و احتمالاً دستمزد هنگفتی خواهد داشت. او همچنین در کاردیف در جنوب ولز به دنیا آمد، در حالی که راکسام در شمال شاهزاده مستقر است.

بیل، یک گلف باز پرشور در اوقات فراغت خود، پاسخ داد: “بستگی دارد به چه رشته ای…” او همچنین در R&A، که مسابقات آزاد بریتانیا را از پایگاه خود در خانه گلف در سنت اندروز، اسکاتلند برگزار می کند، برچسب زد.

مک‌الهنی در پاسخ به پیام ویدیویی بیل در توییتر نوشت: «هی گرت بیل، بیا گلف بازی کنیم، جایی که من اصلاً 4 ساعت را صرف تلاش برای متقاعد کردن شما برای بازنشستگی برای آخرین فصل جادویی نخواهم کرد.»

بیشتر AP soccer: https://apnews.com/hub/soccer و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

پس از اینکه رکهام روز شنبه 3-1 بورهام وود را شکست داد تا به طور خودکار از لیگ ملی صعود کند، مالکان اشک می ریختند.

WREXHAM، ولز (AP) – رایان رینولدز و راب مک‌الهنی در حال انجام یک پیشنهاد جسورانه – و بسیار علنی – هستند تا گرت بیل را از بازنشستگی برای بازی یک فصل در رکهام ترغیب کنند.

مک‌الهنی و رینولدز رویاپرداز هستند. فقط نگاه کنید که آنها در راکسام چه می کنند، باشگاهی که قبل از تصاحب A-listers در سال 2021 زانو زده است.

رینولدز روز چهارشنبه در توییتی نوشت: «اگر یک فصل به رکسام بدهید، یک زمین گلف حرفه‌ای را پشت راب می‌تراشم.»