رویارویی ران دیسانتیس و چارلی کریست در مناظره تنها فرمانداری فلوریدا: به‌روزرسانی‌های زنده

نظرسنجی‌های سراسری در ماه گذشته نشان می‌دهد که دیسانتیس حداقل 10 درصد نسبت به کریست دموکرات، فرماندار سابق و عضو فعلی کنگره، برتری دارد.

او پس از جلب توجه ملی در میان حزب جمهوری خواه به عنوان یک نامزد احتمالی ریاست جمهوری ظاهر شد. فرماندار جمهوری خواه بر سر قرنطینه کووید، سیاست های واکسن و اخیراً سیاست های مهاجرتی بایدن با جو بایدن، رئیس جمهور این کشور درگیر شده است.

کریست سمت های دیگری را در خدمات عمومی به عنوان سناتور ایالتی، کمیسر آموزش و دادستان کل برعهده داشته است. به گزارش تامپا بی تایمز، او اوایل تابستان امسال با چلسی گریمز، مادر شش فرزند اهل مینیاپولیس نامزد کرد. این سومین ازدواج هر دو است.

نماینده چارلی کریست، D-Fla.، نفر دوم از راست، با یک حامی خارج از دفاتر United Teachers of Dade، 31 مه 2022، در میامی اسپرینگز، فلوریدا صحبت می کند.

کریست گفت مهم است که فردی در راس کار باشد که علم را دنبال کند.

یکی گفت: «اگر نشنیده‌اید: رون دسانتیس یک دیکتاتور بی‌نخاع و بدخلق است که می‌بازد» در روز انتخابات.

– دیوید جکسون

«یک دیکتاتور بدون ستون فقرات و بداخلاق:» به دنبال کریست باشید تا به شدت به دنبال DeSantis برود

فرماندار فلوریدا تاییدیه ای غیرقانونی برای جو اودی، نامزد سنای کلرادو در کلرادو، که اتفاقا یکی از صریح ترین منتقدان حزب جمهوری خواه از ترامپ است، ضبط کرد.

از آنجایی که مناظره دوشنبه شب تنها مناظره تلویزیونی در این رقابت خواهد بود، انتظار می‌رود که کریست با هماهنگی رای‌دهندگان فلوریدا به حمله کامل علیه DeSantis برود.

دیسانتیس ماه گذشته مجوز انتقال بدون اعلام قبلی نزدیک به 50 مهاجر ونزوئلایی از تگزاس به تاکستان مارتا را صادر کرد و چپ را به دلیل استفاده از مهاجران به عنوان یک شیرین کاری سیاسی برانگیخت. این اقدام منجر به تحقیقات جنایی و شکایت دسته جمعی فدرال شد.

– ریچل لوکر

دسانتیس در موقعیت خوبی برای انتخاب مجدد قرار دارد زیرا گمانه زنی ها در مورد نامزدی ریاست جمهوری 2024 در حال چرخش است.

اولین سوال این است که کریست یک موضوع محلی است: در مورد مسکن برای همه افرادی که به فلوریدا نقل مکان می کنند چطور؟

– کن تران

ران دیسانتیس کیست؟

کریست در رد خود گفت دیسانتیس تنها فرماندار در تاریخ ایالت فلوریدا است که مدارس و مشاغل را تعطیل می کند و به تعطیلی در طول همه گیری COVID-19 اشاره می کند.

دوشنبه شب، در فورت پیرس، فلوریدا، ران دیسانتیس، فرماندار جمهوری خواه و چارلی کریست، رقیب دموکرات، در تنها مناظره تلویزیونی خود قبل از شب انتخابات رودررو هستند.

در صورت پیروزی، کریست اولین فرماندار دموکرات فلوریدا در 28 سال اخیر خواهد بود.

کریست، فرماندار سابق فلوریدا از سال 2007 تا 2011، قبلاً به عنوان یک جمهوری خواه به ایالت سان شاین خدمت می کرد اما در سال 2012 به حزب دموکرات تغییر مکان داد. از سال 2017، او نماینده منطقه سن پترزبورگ در مجلس ایالات متحده است. او با نبرد سختی در برابر دیسانتیس روبرو است، کسی که به عنوان جانشین رئیس جمهور سابق ترامپ در حال آماده کردن نامزدی ریاست جمهوری 2024 است.

مسکن و میان دوره ای: “من هیچ اعتقادی به سیستم ندارم”: افزایش هزینه های مسکن باعث شده است که اجاره دهندگان در مورد نحوه رأی دادن در میان دوره ای فکر کنند.

فرماندار سابق اخیراً تأییدیه رئیس جمهور باراک اوباما را دریافت کرده است که برای دموکرات ها در ایالت های میدان نبرد مبارزه کرده است. چند روز قبل از این مناظره، کریست مدیر کمپین خود را که به اتهام خشونت خانگی دستگیر شده بود، برکنار کرد.

این مناظره برای ساعت 7:00 بعد از ظهر ET/6:00 بعد از ظهر CT/4:00 بعد از ظهر PT برنامه ریزی شده است.

تحلیلگران می گویند که او به لطف ستاره بودن محافظه کار خود در موقعیت مناسبی برای پیروزی مجدد در انتخابات قرار گرفته است و از حمایت دو حزبی برای واکنش خود به طوفان ایان، از جمله از طرف رئیس جمهور بایدن، برخوردار شده است.

بر اساس بیوگرافی در وب سایت کمپین او، دیسانتیس به عنوان مشاور فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده در طول خدمت فعال خود به عراق اعزام شد. او از سال 2013 تا زمانی که در سال 2019 به عنوان فرماندار انتخاب شد، به نمایندگی از ناحیه 6 فلوریدا در کنگره خدمت کرد.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در 24 اوت 2022، در تامپا، فلوریدا.

فرماندار فلوریدا نام خود را به عنوان رهبر جنبش محافظه کار، به راه انداختن جنگ های فرهنگی متعدد و تبدیل شدن به سرفصل های ملی بر سر زبان ها انداخته است. دیسانتیس لایحه هایی را امضا کرده است که تدریس ادعایی نظریه نژاد انتقادی در مدارس را ممنوع می کند و بحث در مورد گرایش جنسی و هویت جنسیتی را در مدارس فلوریدا محدود می کند.

– دیوید جکسون

دسانتیس، کریست در صحنه بحث قرار می گیرند

– دیوید جکسون

کریست انتظار داشت که پروازهای بحث برانگیزی را به تاکستان مارتا ارائه کند

کریست گفت: “شما کسی هستید که مرد خاموش است.”

این مناظره قرار است یک ساعت طول بکشد.

نماینده چارلی کریست، D-Fla.، نفر دوم از راست، با یک حامی خارج از دفاتر United Teachers of Dade، 31 مه 2022، در میامی اسپرینگز، فلوریدا صحبت می کند.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا و چارلی کریست، نامزد دموکرات، در فورت پیرس فلوریدا روی صحنه رفته اند تا اولین و آخرین مناظره فرمانداری فلوریدا را پیش از انتخابات میان دوره ای آغاز کنند.

حامیان چارلی کریست، نامزد دموکرات برای فرمانداری، هنگام ورود به تئاتر Sunrise قبل از مناظره بین دسانتیس و کریست، در فورت پیرس، فلوریدا، در روز دوشنبه، 24 اکتبر 2022، از مقابل حامی ران دیسانتیس فرماندار جمهوری خواه فلوریدا عبور کردند. .

مربوط: آیا تاکتیک مهاجرت ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا می تواند از نظر سیاسی با بلوک رای گیری کلیدی نتیجه معکوس داشته باشد؟

تصمیم او برای پرواز 48 مهاجر ونزوئلایی به تاکستان مارتا، ماساچوست در ماه سپتامبر، هم محکومیت ملی از سوی فعالان مهاجر و مترقی‌ها و هم تحسین محافظه‌کارانی را که می‌خواهند گذرگاه‌ها در مرز جنوبی را محدود کنند، برانگیخت.

دیسانتیس در مقایسه با کریست از شخصیت ملی بسیار بالاتری برخوردار است، زیرا بسیاری گمانه زنی می کنند که او در حال تلاش برای نامزدی ریاست جمهوری 2024 است.

– ریچل لوکر

سوال اول: اقتصاد و مسکن – نامزدها از آن اجتناب می کنند

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

کریست به DeSantis می‌گوید «خاموش کن».

رئیس جمهور سابق، که قبلا به اودیا حمله کرده بود، در وب سایت Truth Social با انتشار یک خبر در مورد تایید DeSantis و اضافه کردن یک نظر کوتاه با تمام حروف، پاسخ داد: “یک اشتباه بزرگ!”

یک رای‌دهنده پس از تحویل رای از طریق پست به صندوق پستی در اولین روز رای‌گیری زودهنگام در دفتر اصلی ناظر انتخابات در وست پالم بیچ، فلوریدا، در روز دوشنبه، ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲، برچسبی دریافت می‌کند.

منتظر یک کریست تهاجمی در مناظره امشب باشید – شاید آخرین فرصت او برای شکست در یک رقابت پر فراز و نشیب در برابر دیسانتیس جمهوری خواه فعلی.

این اقدام پیامی بود به کاخ سفید برای جلب توجه به بحران مهاجران در مرز جنوبی. اما این پروازها ممکن است آنطور که DeSantis پیش بینی می کرد از نظر سیاسی سودمند نبودند.

دیسانتیس با برانگیختن خشم یکی از مخالفان احتمالی کاخ سفید در سال 2024: دونالد ترامپ، خود را برای مناظره امشب با کریست گرم کرد.

کمپین DeSantis در پاسخ به سوالی در مورد بازگشت ترامپ، با یک داستان خبری در مورد چگونگی حمایت فرماندار از نامزدهای مختلف جمهوری خواه در طول انتخابات میان دوره ای پاسخ داد.

سپس کریست تغییراتی را در مقررات بدون نام پیشنهاد می کند تا مسکن مقرون به صرفه تر شود.

دیسانتیس همچنین از پرداختن به مسکن پرهیز می کند و در عوض کریست را به رئیس جمهور جو بایدن مرتبط می کند.

– کن تران

دیسانتیس با حمایت از کلرادو خشم دونالد ترامپ را برانگیخت

– ریچل لوکر

نحوه تماشا

او گفت: «شما فقط در همان ابتدا تعطیل نمی‌شوید، و وقتی از نظر سیاسی برای شما مناسب است، می‌خواهید برای کسب امتیاز سیاسی برای رقابت‌های خود برای ریاست‌جمهوری باز شوید.

کریست از این سؤال اجتناب می کند تا درباره «تضاد فاحش» بین او و دسانتیس، به ویژه مخالفت دومی با سقط جنین صحبت کند.

دیسانتیس به دنبال دومین دوره فرمانداری است در حالی که کریست امیدوار است در 28 سال اخیر اولین فرماندار دموکرات فلوریدا شود.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY ظاهر شد: بحث فرماندار فلوریدا: به‌روزرسانی‌های زنده DeSantis، Crist matchup



منبع

وزارت خزانه داری در حال حاضر در حال بررسی است که آیا دفتر DeSantis از پول در نظر گرفته شده برای کمک به COVID-19 برای چارتر کردن پروازها سوء استفاده کرده است یا خیر. در ماه سپتامبر، یک کلانتر کشور در سن آنتونیو، تگزاس، جایی که پروازها از آنجا حرکت کردند، نیز تحقیقات جنایی را در مورد این موضوع آغاز کرد.

ران دیسانتیس، فرماندار 44 ساله حزب جمهوری خواه فلوریدا، به دنبال دومین دوره ریاست جمهوری خود است.

نامزد دموکرات از کنگره استعفا داد، جایی که او نماینده منطقه 13 فلوریدا بود، سمتی که از سال 2017 در اختیار داشت تا بر کمپین فرمانداری خود تمرکز کند.

چهل و ششمین فرماندار فلوریدا با همسرش کیسی دیسانتیس، مجری تلویزیونی برنده جایزه امی، دو دختر و یک پسر دارد که همگی زیر شش سال سن دارند.

این مناظره توسط WPEC-TV برگزار می شود و می توانید پخش زنده آنها را در اینجا تماشا کنید. C-SPAN نیز این مناظره را در این لینک پخش خواهد کرد.

– ریچل لوکر

چارلی کریست کیست؟

یک رای‌دهنده پس از تحویل رای از طریق پست به صندوق پستی در اولین روز رای‌گیری زودهنگام در دفتر اصلی ناظر انتخابات در وست پالم بیچ، فلوریدا، در روز دوشنبه، ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲، برچسبی دریافت می‌کند.

کریست استراتژی خود را در یک سری توییت در آخر هفته نشان داده است.

حامیان چارلی کریست، نامزد دموکرات برای فرمانداری، هنگام ورود به تئاتر Sunrise قبل از مناظره بین دسانتیس و کریست، در فورت پیرس، فلوریدا، در روز دوشنبه، 24 اکتبر 2022، از مقابل حامی ران دیسانتیس فرماندار جمهوری خواه فلوریدا عبور کردند. .

چارلی کریست، 66 ساله، قبلا به عنوان فرماندار جمهوری خواه فلوریدا از سال 2007 تا 2011 خدمت کرده است.

او احتمالاً برنامه جنجالی DeSantis با بودجه دولتی را مطرح می کند که مهاجران را به مارتا وینیار، جزیره ای ثروتمند در ماساچوست می برد. کریست پیش از این از دسانتیس به خاطر این اقدام انتقاد کرده و این پروازها را «غیرانسانی» خوانده است.

جاه طلبی های احتمالی دیسانتیس برای ریاست جمهوری در سال 2024 احتمالاً در بحث فرمانداری امشب ظاهر خواهد شد.

بیشتر: پیش نمایش رقابت های ریاست جمهوری 2024؟ ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا با رقیب چارلی کریست مناظره می کند

– کن تران

24 اکتبر 2022; فورت پیرس، فلوریدا، ایالات متحده آمریکا؛ صحنه‌هایی خارج از تئاتر Sunrise ساعاتی قبل از مناظره فرمانداری فلوریدا در سال 2022 که در فورت پیرس در 24 اکتبر 2022 برگزار شد. مناظره تلویزیونی بین رئیس جمهوری‌خواه ران دیسانتیس و چارلی کریست دموکرات ساعت 7 بعد از ظهر شروع می‌شود.

کریست به طور مداوم در نظرسنجی از DeSantis عقب افتاده است، که به این معنی است که مناظره دوشنبه شب یکی از بهترین عکس‌های کریست در کاهش فاصله خواهد بود. طبق نظرسنجی Mason-Dixon که در اوایل این ماه منتشر شد، DeSantis در حال حاضر با 52٪ -41٪ برتری قابل توجهی 11 درصد نسبت به Crist دارد.

24 اکتبر 2022;  فورت پیرس، فلوریدا، ایالات متحده آمریکا؛  صحنه‌هایی خارج از تئاتر Sunrise ساعاتی قبل از مناظره فرمانداری فلوریدا در سال 2022 که در فورت پیرس در 24 اکتبر 2022 برگزار شد. مناظره تلویزیونی بین رئیس جمهوری‌خواه ران دیسانتیس و چارلی کریست دموکرات ساعت 7 بعد از ظهر شروع می‌شود.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در 24 اوت 2022، در تامپا، فلوریدا.