رودی جولیانی گفت که “کشش جنسی خاصی” به کارمند 20 ساله خود داشته و لب های او را بوسیده است.

این دادخواست همچنین ادعا می کند که این گفتگو ضبط شده است.

جولیانی در اواسط فوریه 2021 نماینده ترامپ در امور حقوقی نبود. سخنگوی ترامپ بلافاصله به درخواست اظهارنظر پاسخ نداد.

جولیانی، از طریق سخنگوی خود تد گودمن، روز دوشنبه “به صراحت” این اتهامات را رد کرد: “عمر خدمات عمومی شهردار جولیانی خود گویای این موضوع است و او تمام راه‌حل‌ها و دعاوی متقابل موجود را پیگیری خواهد کرد.”

نوئل دانفی، که می‌گوید دو سال برای جولیانی کار می‌کرد، روز دوشنبه علیه او در منهتن شکایت کرد و او را به تجاوز جنسی و مجبور کردن او به انجام اعمال جنسی به عنوان بخشی از شغلش متهم کرد. دانفی مدعی شد که جولیانی از او خواسته است که رابطه دهانی داشته باشد در حالی که او با بلندگوی تلفن، از جمله با رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ، تماس می‌گرفت.

آلن در سال 2019 هنوز در کالج بود که به عنوان مدیر ارتباطات جولیانی شروع به کار کرد. پولیتیکو در آن زمان گزارش داد که آلن اغلب با جولیانی ظاهر می شد و به خبرنگارانی که سعی می کردند با او تماس بگیرند پاسخ می داد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

آلن بلافاصله در مورد این شکایت به اینسایدر اظهار نظر نکرد.

رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، طی یک برنامه رادیویی گفتگو در استودیو WABC در نیویورک در 10 سپتامبر 2021 واکنش نشان داد.رابرت بامستد/AP

یکی از کارمندان سابق رودی جولیانی در یک شکایت جدید که روز دوشنبه ارائه شد گفت که او به او گفته است که جذب زن دیگری شده است که برای او کار می کند که 20 ساله است و او لب های او را بوسیده است.

جولیانی به دانفی گفت که او در مورد آلن خیال پردازی کرده و لب های او را بوسیده است، اما طبق دادخواست او این رابطه را “به پایان نرسانده است”.

یک دادخواست مدنی که روز دوشنبه ارائه شد، رودی جولیانی را به تجاوز جنسی علیه یک کارمند سابق متهم کرد.

  • در یک مکالمه در نوامبر 2019، جولیانی به دانفی گفت که عاشق سه یا چهار زن است و “کشش جنسی خاصی به” کارمند 20 ساله خود کریستین آلن دارد.

    حالا مال آلن توییتر می گوید که او سفیر مرکز آزادی دانشگاه لیبرتی و نقطه عطف ایالات متحده آمریکا، یک سازمان محافظه کار جوانان است.

    در این دادخواست آمده است که در طول دو سالی که دانفی برای جولیانی کار می‌کرد، از ژانویه 2019، زمانی که او وکیل ترامپ بود، جولیانی اغلب اظهارنظرهای خام در مورد زنان و همچنین اظهارات نژادپرستانه و همجنس‌گرا هراسانه داشت.