روبن گالیگو، دموکرات، سناتور آمریکایی آریزونا، کیرستن سینما را به چالش می کشد

(گزارش توسط Gram Slattery؛ ویرایش توسط Scott Malone و Sharon Singleton)



منبع

سینما، که در ماه دسامبر از دموکرات به مستقل تبدیل شد، در درون حزب دموکرات بسیار بداخلاق بود و در دو سال گذشته به چندین اولویت رئیس جمهور جو بایدن رای داد. این موضوع خشم بسیاری از دموکرات ها را برانگیخت، برخی از آنها حتی قبل از خروج سینما از حزب، رقبای اولیه را تشویق کرده بودند.

در یک ویدیوی راه اندازی منتشر شده در توییتر، که شامل یک خط به زبان اسپانیایی بود، او از تجربیات خود در غلبه بر ناملایمات صحبت کرد.

توسط Gram Slattery

دموکرات ها در سنا یک کرسی برتری دارند، زمانی که سیما و دو مستقل دیگر با گرایش چپ در میان رده های آنها به حساب می آیند. اما انتظار می رود انتخابات بعدی در سال 2024 برای اکثریت حزب سخت باشد، زیرا دموکرات ها از چندین کرسی در ایالت های رقابتی یا جمهوری خواه دفاع خواهند کرد.

واشنگتن (رویترز) – روبن گالیگو، نماینده دموکرات ایالات متحده از آریزونا، روز دوشنبه نامزدی برای مجلس سنای ایالات متحده در سال 2024 را آغاز کرد و کریستن سینما، رئیس مستقل فعلی را در رقابتی که می تواند برای تعیین کنترل اتاق فوقانی تعیین کننده باشد، به چالش بکشد.

آریزونا یکی از رقابتی ترین ایالت های این کشور است و دموکرات ها و جمهوری خواهان از تقسیم آرا بین نامزد خود و سینما محتاط خواهند بود.

در حالی که سیما خود را به عنوان یک معامله‌گر مستقل معرفی می‌کند، طبق اکثر نظرسنجی‌ها، در میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان این ایالت محبوبیتی ندارد.

من را ادامه داد: به عنوان یک بچه که روی زمین می خوابید، یک دانش آموز در حال تمیز کردن توالت، یک تفنگدار دریایی که برادرانش را در عراق از دست می داد.»

او در کامنت های همراه با این ویدئو نوشت: «وقتی فقیر بزرگ شدم، تمام چیزی که داشتم رویای آمریکایی بود.

او روز دوشنبه به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مسابقه نشان دهنده یک عمل متعادل کننده ظریف برای هر دو طرف است، و مخاطرات زیاد است.

گالگو که از سال 2014 در کنگره حضور دارد، نماینده بیشتر شهر فینیکس، پایتخت آریزونا است. او فرزند یک مادر مجرد است و در تفنگداران دریایی ایالات متحده در عراق خدمت می کرد، جایی که واحدش متحمل تلفات فوق العاده بالایی شد.