رندی وینگارتن، رهبر اتحادیه معلمان می گوید که جلسه استماع مجلس از مرز عبور کرد

وینگارتن تنها شاهد در این جلسه بود که توسط کمیته فرعی کمیته نظارت مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان انجام شد که وظیفه بررسی واکنش کشور به همه گیری ویروس کرونا را بر عهده داشت.

وینگارتن به یاهو نیوز گفت که از نوامبر سال گذشته، زمانی که مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، او را “خطرناک ترین فرد جهان” نامید، مجبور شده است با یک محافظ امنیتی سفر کند.

وینگارتن جمعه گذشته به یاهو نیوز گفت که این احساسات به شیوه‌ای «بسیار همجنس‌گرا هراسانه» توسط یک نماینده صریح کنگره از جورجیا بیان شد. جلسه دو روز قبل برگزار شده بود، اما او هنوز به وضوح از مبادله متعجب بود.

دموکرات‌ها تلاش کردند تا حملات او به وینگارتن را از سوابق کنگره حذف کنند، اما ونستراپ گفت که قوانین مجلس به او اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.





منبع

گرین همچنین نموداری تهیه کرد که نشان می‌دهد تشخیص‌های نارسایی جنسیتی در طول همه‌گیری افزایش یافته است، روندی که او به زمان صرف شده در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نسبت می‌دهد.

دیوید کوسنت، نویسنده پیشین سخنرانی کاخ سفید، گفت: «در جایی، رونالد ریگان، پدرخوانده‌ای که به محافظه‌کاری چهره دوستانه می‌داد، سرش را تکان می‌دهد. در توییتر نوشت از ادعای گرین

در اوایل ماه جاری، جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را تصویب کردند که از پیوستن دختران ترنس‌جندر به تیم‌های ورزشی مدرسه‌ای که مخصوص زنان است، جلوگیری می‌کند. حقوق تراجنسیتی ها به عنوان یک موضوع مهم جنگ فرهنگی برای بسیاری از رای دهندگان جمهوری خواه مطرح شده است.

همانطور که وینگارتن خاطرنشان کرد، کلاینبام از ازدواج قبلی دو دختر دارد، اما به نظر نمی‌رسد که گرین که مسائل جنسیتی و نژادی را محور فعالیت قانون‌گذاری خود قرار داده است، راضی کند.

دفتر خانم کنگره درخواستی برای اظهار نظر نداد.

با پایان یافتن تعامل گرین با وینگارتن، قانونگذار به ادعای خود مبنی بر اینکه رهبر اتحادیه یک مادر واقعی نیست، بازگشت. او در پایان گفت‌وگوی خود گفت: «کسانی مثل شما باید بپذیرند که شما فقط یک فعال سیاسی هستید، نه معلم، نه یک مادر، نه یک پزشک.

جمهوری‌خواهان مخالف بودند، اما هیچ‌کدام به اندازه گرین، یک نماینده راست‌گرای کنگره که تمایل زیادی به بحث و جدل دارد، با شدت بیشتری موافق نبود.

در طول جلسه، گرین بارها خاطرنشان کرد که وینگارتن یک “مادر بیولوژیکی” نیست، به نظر می رسد که رئیس 65 ساله فدراسیون معلمان آمریکا با زنی به نام شارون کلینبام، خاخام بزرگ ترین کنیسه LGBTQ جهان ازدواج کرده است. او در طول جلسه دادرسی پشت وینگارتن نشست.

رئیس کمیته فرعی، نماینده براد ونستراپ در ایالت اوهایو، جلسه استماع را با درخواست از اعضای هر دو طرف برای تمرکز بر موضوع مورد بحث آغاز کرده بود، یعنی اینکه آیا AFT به طور ناروا بر دستورالعمل‌های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در بازگشایی مدارس تأثیر گذاشته است یا خیر.

وینگارتن روز جمعه گفت: «یک چیز وجود دارد که من با او موافقم، و آن این است که ما باید بیشتر تلاش کنیم تا شرکت‌های فناوری را پاسخگو بدانیم، زیرا الگوریتم‌ها و این چیزهای دیگر در واقع باعث می‌شوند بچه‌ها نسبت به خودشان احساس بدی داشته باشند.»

وینگارتن در مورد گرین گفت: «او فقط سعی می کرد من را از انسانیت خارج کند.

و او گفت که مبادله با گرین منجر به سیل ایمیل های “شرور” شده است که بسیاری از آنها همجنسگرا یا یهودستیزانه هستند.

رندی وینگارتن، رئیس فدراسیون معلمان آمریکا، در جلسه استماع کمیته فرعی مجلس نمایندگان شهادت می دهد.

واشنگتن – جلسات استماع کنگره اغلب سخت است، اما به ندرت به نوع حمله شخصی، نماینده مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه، علیه رهبر اتحادیه معلمان رندی وینگارتن در جلسه استماع مجلس نمایندگان در هفته گذشته در مورد تعطیلی مدارس مرتبط با بیماری همه گیر انجام می شود. موضوعی که همچنان احساسات قوی را برانگیخته است.

ایمیل‌هایی که قبلاً منتشر شده بود نشان می‌داد وینگارتن در حال درخواست اصلاحات در دستورالعمل است، درخواستی که رهبر اتحادیه با نفوذ گفت که خارج از محدوده نیست و یکی از ورودی‌های بسیاری است که CDC در نظر گرفته است.

رندی وینگارتن، رئیس فدراسیون معلمان آمریکا، در جلسه استماع کمیته فرعی مجلس نمایندگان در 26 آوریل. (الیزابت فرانتز/رویترز)