رستوران NYC Koreatown پس از اینکه زن و شوهر گزارش دادند موش مرده را در سوپ پیدا کردند تعطیل شد

اطلاعات بیشتر از NextShark: NYPD به دنبال مهاجمی است که مکرراً انگشتان مرد آسیایی را مشت کرده و گاز گرفته است

از سوی دیگر، Gammeeok با پست‌های اینستاگرامی خود تلافی کرده و دیدن هیچ موش هنگام تهیه سوپ را تکذیب کرده است.

ویدئو و عکس‌هایی که لوسرو لی در اینستاگرام منتشر کرده است، موش مرده‌ای را نشان می‌دهد که در خورش شناور است. او گفت: “این یک موش در سوپ ماست.” تایید شده در پست خود، آن را به عنوان “نفرت انگیزترین چیز” توصیف کرد.

هیچ رستوران شهر نیویورک مجاز به داشتن موش یا موش در منو نیست و ما در حال بررسی بیشتر هستیم. اولویت اصلی ما حفاظت از سلامت مردم نیویورک است و اگر رستورانی شرایطی داشته باشد که غذاخوری های شهر ما را تهدید کند، تعطیل می شود.

از بعدازظهر پنجشنبه، Gammeeok دارای یک رتبه “C”. در وب سایت سازمان بهداشت، که هنوز به روز نشده است. بازرسی در 3 مارس 2020؛ 15 ژوئن 2022; و در 18 ژانویه 2023، همه موارد نقض بهداشتی را آشکار کردند، از عدم محافظت از غذا در برابر “منبع احتمالی آلودگی” تا حضور مگس های کثیف، یا “غذا/پسماند/فاضلاب مرتبط با مگس ها (FRSA).

گامیوک گفت: “وقتی سوپ را منتقل کردیم، چهار بار با ملاقه سرو کردیم در حالی که کارکنان با چشمان خود آن را تماشا کردند.” “اگر موشی به این بزرگی وجود داشت، هیچ راهی وجود نداشت که آن را از دست ندهم.”

اینکه چگونه Gammeeok قصد دارد سرنوشت خود را تغییر دهد هنوز مشخص نیست. طبق گزارش‌ها، رستوران در نظری زیر پست لوسرو-لی گفته است که قصد دارد این کار را انجام دهد اقدام قانونی علیه این زوج به دلیل “حمله به ما از طریق رسانه های اجتماعی”.





منبع

در حال حاضر، Gammeeok یک علامت “بسته” در جلوی در دارد.

فابین لوی، نماینده ای برای شهردار اریک آدامز، در بیانیه ای تعطیلی رستوران را تایید کرد TMZ.

Gammeeok در ادامه ادعا کرد که این زوج یک بررسی مشابه اما اکنون حذف شده Yelp درباره رستوران دیگری در کره‌تاون انجام داده‌اند که این بار شامل «مگس‌ها» است. این شرکت همچنین ادعاهایی مبنی بر اینکه تلاش کرده است با 5000 دلار به آنها رشوه بدهد را رد کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: صاحب رستوران ویت در کانادا به دلیل نام های توهین آمیز غذاها تهدید به مرگ می شود

لوسرو-لی، سردبیر مجله، اظهار داشت که او و همسرش «حامیان مغرور» غذاهای آسیایی هستند و نسبت به استفاده از تجربیات آنها برای دامن زدن به نفرت بیشتر ضد آسیایی هشدار داد.

بر اساس شکایتی که این هفته ارائه شد، این کشف باعث شد که این زوج “بیزاری کنند و به شدت بیمار شوند، و آنها را به استفراغ و مراجعه به پزشکی” واداشت.

یک رستوران در کره‌تاون منهتن روز چهارشنبه پس از بازرسی ناشی از گزارش مشتری از موش مرده در سوپ که در آخر هفته به خانه آنها تحویل داده شده بود، تعطیل شد.

Lucero-Lee گفت که Gammeeok، که شعبه دیگری در فورت لی، نیوجرسی دارد، حتی پس از اینکه زوجین سفارش را به رستوران اطلاع دادند، باز ماند. او در یک به روز رسانی خاطرنشان کرد که این حادثه به اداره بهداشت شهر نیویورک نیز گزارش شده است، که بنا بر گزارش ها با تعطیل کردن آنها در روز چهارشنبه اقدام کرده است.

یونیس لوسرو لی و همسرش روز شنبه از Gammeeok، یک مکان محبوب در منطقه، sogogi gukbap – یک غذای تند سوپ گوشت گاو – سفارش دادند. این زوج به مدت یک دهه از این کسب و کار بازدید کرده بودند، اما اکنون به دلیل اینکه آنها را “بیزار و به شدت بیمار کرده” از آن شکایت می کنند.

TMZ اشاره کرد که طبق گزارش ها، بازرسان بهداشت مدفوع موش را در رستوران پیدا کردند. همچنین ظاهراً این تجارت نتوانست مواد غذایی را در دمای مناسب ذخیره کند، فاقد سرپرست آموزش دیده بوده و بدون مجوزهای مناسب کار می کرده است.

[Source]

به گفته این رستوران، آن بررسی شده فیلم امنیتی و “نتوانستم هیچ مشکلی پیدا کنم.”

آنها مطالبه از “آسیب های شدید، جدی و دائمی” رنج می برد و گامیوک را به “اعمال سهل انگاری ناراحتی عاطفی” متهم کرد.