رای به برایان کمپ، رای به استیسی آبرامز است

پردو که نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد 30 امتیاز از کمپ عقب‌تر است، به حامیانش در جریان یک رویداد کمپین در آگوستا گفت: “او حزب را تقسیم کرده است. بنابراین من بسیار نگران هستم که او در ماه نوامبر دوباره ما را به هم نزدیک کند.” گرجستان.

پردو استدلال می کند که اکنون تقسیم حزب باعث برتری دموکرات ها در پاییز امسال می شود.

کاکس اضافه کرد که بخشی از وضعیت موجود به این معنی است که کمپ باید برود.

رز به اینسایدر گفت که از کندیس تیلور – زنی که در سکوی “عیسی، اسلحه و نوزادان” شرکت می کند – برای فرمانداری حمایت می کند زیرا هر نامزد حزب جمهوری خواه دیگر او را پشت سر گذاشته است.

چه او می‌خواهد خود یا دیگران را در مورد ارتباط قدرت تأیید ترامپ متقاعد کند، این موضوع در آخرین لحظه با مردم محلی که جدایی کمپ از رئیس‌جمهور سابق در انتخابات 2020 را رد صلاحیت می‌کنند، طنین‌انداز شده است.

دیوید پردو، سناتور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواه برای فرمانداری جورجیا، پس از سخنرانی در گردهمایی در 26 مارس 2022 در کامرس، جورجیا، برای حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دست تکان می دهد.مگان وارنر/گتی ایماژ

  • کاکس با ستایش از جمهوری خواه فلوریدا و رقیب احتمالی ریاست جمهوری 2024 به دلیل چسبیدن بی امان به تشکیلات، گفت: “گرجستان سزاوار فرمانداری بیشتر شبیه ران دیسانتیس است.”

    اردوگاه پردو می گوید که حمایت ترامپ دلیل بزرگی بود که کمپ در سال 2018 فرماندار شد.

  • حملات بی وقفه ترامپ به RINO که مخفف عبارت “فقط جمهوری خواه به نام” است، همچنان برای طرفداران سرسختی که دلتنگ هرج و مرج او در زمان حضور در واشنگتن هستند، سنگینی می کند.

    امی رز، 44 ساله، که گفت در سال 2018 به کمپ رای داد، احساس بیگانگی مشابهی را ابراز کرد.

    آتلانتا، جورجیا – دیوید پردو، نامزد ریاست جمهوری‌خواه برای فرمانداری، به رای‌دهندگان جورجیا که هنوز در آستانه انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه هستند، می‌گوید که حمایت از فرماندار فعلی برایان کمپ بیهوده است زیرا کمپ نمی‌تواند MAGA و جناح‌های تشکیلاتی حزب جمهوری‌خواه را به موقع متحد کند. در پاییز امسال استیسی آبرامز نامزد احتمالی دموکرات را شکست داد.

    “چه فایده ای دارد؟ چه اهمیتی دارد؟” الیس در مورد فرصتی برای انتخاب مجدد کمپ گفت، با توجه به اینکه او به هر حال تنها “نماینده مناطق استیسی آبرامز” است.

    ترامپ بخش اعظم این فرسایش را سازماندهی کرده است، و چند سال گذشته را به ضرب و شتم علیه کمپ، وزیر امور خارجه جورجیا، برد رافنسپرگر، و مقامات جمهوری خواه در سایر ایالت های نوسانی که جو بایدن در سال 2020 او را شکست داد، گذراند.

    دوچرخه سواران برای بنیانگذار ترامپ، کریس کاکس، جمعه شب نارضایتی خود را از RINO ها پخش کردند و اعلام کردند که با سرپیچی از خواسته های ترامپ، کمپ، معاون رئیس جمهور سابق مایک پنس، و رئیس جمهور سابق جورج بوش ثابت کرده اند که بیشتر از MAGA با بایدن همسو هستند.

    او در مورد تلاش متمرکزی که برای حمایت از 50000 رای انجام شد که از آبی شدن ایالت جلوگیری کرد، گفت: “این امر به تایید دونالد ترامپ نیاز داشت. همه پشتیبان برایان کمپ بودند – حتی افرادی که از او در دور دوم حمایت نکردند.” برایان کمپ این بار همه پشتیبانی را ندارد.

    شارون فرای، حامی پردو، 65 ساله، به Insider گفت که او در سال 2018 روی اولین پیشنهاد فرمانداری کمپ کار کرده است. و تنها دلیلی که او آخرین بار آبرامز را به سختی شکست داد، این بود که جهان MAGA از خود حمایت کرد.

    کاکس در جریان گردهمایی پردو و نماینده دانشجوی سال اول مارجوری تیلور گرین از جورجیا به شرکت کنندگان گفت: «ما قبلاً فردی را در دولت «براندون برویم» داریم که برخلاف دونالد ترامپ عمل می‌کند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



Source link

رز در مورد سرخوردگی خود از جریان اصلی سیاست گفت: “این فقط همان چیز قدیمی است، بارها و بارها، چه دموکرات ها یا جمهوری خواهان.” “همه آنها در یک قایق هستند.”

الیس پیش‌بینی کرد: “فکر نمی‌کنم او را کتک بزند، مهم نیست. زیرا منظورم این است که این یک شستشو است.”

پردو مورد حمایت ترامپ از برایان کمپ فرماندار جورجیا پیش از انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در روز سه شنبه عقب تر است.

  • کریستی الیس 50 ساله ساکن گوردون کانتری، از طریق رزروهای خود در مورد کمپ با Insider صحبت کرد. او شروع کرد و گفت که مطمئن نیست که کمپ بتواند آبرامز را در مسابقه مجدد پیش بینی شده نوامبر امسال شکست دهد، اما گفتگو سپس به سمت تاریکی رفت.

    دیوید پردو، نامزد فرماندار جورجیا، در حالی که دست راستش را برای حامیان ترامپ دراز کرده است، در مراسم