راکت بازرسی فلزیاب مدل T-100 تایگر | zoomfing

این راکت بازرسی به دلیل قیمت مناسب، دقت بالا، طیف گسترده شناسایی انواع فلزات و وسایل الکترونیکی به یکی از ابزار مهم جهت ایجاد نظم و مراقبت از فضای جلسات امتحان تبدیل شده است. باید به این نکته توجه داشت که صرفا قطعات و تجهیزاتی توسط راکت دستی قابل تشخیص است که در ساخت آن از فلز و یا آلیاژهای فلزی استفاده شده باشد. راکت بازرسی بدنی، جهت بازرسی بدنی افراد با دقت بالا در مجموعه های نظامی، ورزشگاه ها، فرودگاه ها، سالن های همایش، مراکز امتحانات و دیگر اماکن مشابه مورد استفاده قرار می گیرد . این راکت قابلیت تشخیص انواع فلز( آهنی و غیر آهنی ) و مدارهای الکتریکی ، امکان کشف انواع سلاح گرم و سرد و دیگر اشیا مانند ساعت هوشمند و گوشی تلفن همراه و فلش مموری پنهان شده، در سطح پوشش افراد را دارا می باشد. این دستگاه را به یکی از دستگاه های پرطرفدار، کاریردی و کارآمد در حوزه بازرسی تبدیل کرده است . این گیت ها با قابلیت تشخیص انواع فلزات (آهنی و غیر آهنی) و مدارهای الکتریکی، امکان کشف انواع سلاح‌های گرم و سرد و دیگر اشیا مانند گوشی تلفن همراه، به یکی از دستگاه‌های به‌روز و کارآمد در حوزه بازرسی تبدیل شده است.

راکت بازرسی فلزیاب مدل T-100 تایگر | zoomfing

شما می‌توانید با واحد فروش شرکت سیمرغ پارسیان شریف تماس حاصل نمایید. شما می توانید جهت مشاور و خرید با واحد فروش سیمرغ پارسیان شریف تماس حاصل نمایید. اگر قرار است از دستگاه برای مدت زمان معین استفاده نگردد، بهتر است برای جلوگیری از نشتی باتری، باتری را از دستگاه خارج نماییم. اولین نکته استفاده از این راکت این می‌باشد ، که به هیچ عنوان هنگام شارژ از دستگاه استفاده نگردد. ساعات کاری فوق العاده طولانی با یک بار شارژ (تا ۴۰ ساعت کاری) اگر به درستی شارژ شود.

نحوه کارکرد راکت بازرسی ZK-D180

که برای جلوگیری از ورود و خروج تجهیزات فلزی و قطعات الکترونیکی ممنوعه در سازمان ها و ارگان ها و … می باشد. خرابکاران با استفاده از لوازم و ابزار غیر مجاز مانند سلاح گرم و سرد و یا تجهیزات الکترونیکی خطرناک مانند بمب و … بمب گذاری، آسیب به مقامات و شهروندان، گروگان گیری، باج خواهی و .. راکت بازرسی بدنی یا فلزیاب با سرعت بسیار زیادی می‌تواند فلزات و قطعات الکترونیکی را شناسایی کند. بنابراین با استفاده از آن می‌توان از ورود هرگونه ابزار غیرمجاز همراه افراد در حین بازرسی جلوگیری کرد. در این صورت افراد سودجو و خراب‌کار نمی‌توانند با ورود لوازم غیر مجاز به مناطق حساس مانند فرودگاه، مراکز امنیتی و نظامی و سایر اماکن مهم، تهدیدی به وجود آورده و امنیت آنجا را به مخاطره اندازند.

قیمت تولیدی انواع تجهیزات آموزشی مدارس در استان لرستان

از دست زدن به بدن یا لباس شخص مورد جستجو با این دستگاه خودداری کنید. با این حال، در برخی موارد، هنگام بازرسی فردی با لباس های بیرونی مانند کت یا پالتو، لازم است راکت دستی را در فاصله کمتر از 5 سانتی متر به بدن فرد بازرسی شده بیاورید تا در تشخیص اجسام فلزی دچار مشکل نشوید. راکت بازرسی دستی در هنگام اسکن فرد باید در فاصله 10-5 سانتی متری از بدن قرار گیرد.

  • به‌طور مثال با یک راکت بازرسی دستی می‌توان یک گوشی را از فاصله 3 تا 5 سانتی‌متری به راحتی شناسایی کرد.
  • که با توجه به نیاز خود می‌توانید از هر کدام از آنها استفاده نمائید.
  • راکت بازرسی پرتابل و سبک است و توسط نگهبان‌ها و مسئولان ورود و خروج در ایستگاه‌های بازرسی به منظور جلوگیری از ورود افراد با ابراز‌های غیرمجاز، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • گیت کنترل تردد تمام قد از موارد پر کاربرد برای کنترل ورود و خروج افراد در فظای باز می باشد، این گیت ها به دلیل ارتفاع زیاد خود از ورود افراد غیر مجاز با پریدن یا خیز برداشتن جلوگیری می کند…
  • فرودگاه‌ها، سفارتخانه‌ها، مراکز نظامی و امنیتی، مجلس، دفتر ریاست‌جمهوری و افراد خاص باید از نظر امنیتی پوششی امن داشته باشند.

بالا بردن روند امنیتی صدای قابل کنترل و اثر لرزش یکی دیگر از نکات برجسته است، نگهبان امنیتی می تواند خطرات بالقوه را بی سر و صدا شناسایی کند. راکت‌های فلزیاب و دستگاه های بازسی بدنی از لحاظ قیمتی به دو گروه حدود 5 میلیون تومان و بالای 10 میلیون تومان تقسیم می‌شوند. دو دستگاه راکت فلزیاب MD-01 و MD-02 تولید داخل ایران بوده و از لحاظ کیفیت شناسایی، از بیشتر محصولات موجود در بازار بهتر هستند. علاوه بر انواع راکت فلزیاب ، از گیت بازرسی فلزیاب نیز بعنوان ابزار بازرسی بدنی در شرکت‌ها و ادارات مختلف می‌توان استفاده کرد.

راکت بازرسی بدنی D200 پادیس