ران دیسانتیس روی دشمنی خود با دیزنی شرط بندی می کند

هیئت تحریریه وال استریت ژورنال هشدار داد که دسانتیس “در حال تشدید خصومت با تجارتی است که خطر بیگانه کردن رای دهندگان میانه رو و مستقل را به همراه دارد که در غیر این صورت از قانون آموزش جنسی فلوریدا و سیاست های خوب او مانند گسترش انتخاب مدرسه حمایت می کنند.” هولمن دبلیو. جنکینز جونیور، یکی از اعضای هیئت تحریریه روزنامه، ستون جداگانه ای با عنوان “جنگ احمقانه بین دیزنی و دیسانتیس” نوشت.

براندون شولز، رئیس سابق حزب جمهوری خواه ویسکانسین، گفت: «این یک جنگ زمینی است و هیچ کس نمی‌داند که موضوع چیست. این واقعاً داخل بیسبال است. چه کسی واقعاً می‌فهمد این چیست جز یک دسته از خودی‌ها؟»

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

جمهوری خواهان در سایر بخش های کشور گفتند که رای دهندگان اولیه حزب جمهوری خواه در آرزوی نامزدی هستند که در مقابل جناح چپ قرار بگیرد.

مایکل بیندر، مدیر دانشکده آزمایشگاه تحقیقات افکار عمومی در دانشگاه فلوریدا شمالی گفت: “افرادی که می گویند این موضوعی است که برای او هزینه خواهد داشت و شانس او ​​را از بین می برد، به نظر من، صراحتاً در این مورد درست نیستند.” ، که یکی از نظرسنجی ها را انجام داد که نشان می داد دیسانتیس در بین جمهوری خواهان از محبوبیت بسیار بالاتری نسبت به دیزنی برخوردار است.

من قطعا طرف دسانتیس هستم. مایک یانگ، یکی از رای دهندگان لیک کانتی، که از جهتی که دیزنی شرکت خود را در پیش گرفته بود، گفت: بیدار شو، برو خراب. این کاملاً مضحک است کاری که آنها انجام می دهند. و آنها سعی می کنند به بچه ها نفوذ کنند.»

نظرسنجی دانشگاه فلوریدا شمالی در ماه مارس نشان داد که هم رون دیسانتیس و هم دیزنی به ترتیب 50 درصد و 52 درصد در میان همه پاسخ دهندگان از امتیاز کلی برخوردار بودند. با این حال، در میان جمهوری خواهان، مطلوبیت دیسانتیس به 87 درصد و دیزنی به 27 درصد کاهش یافت.

نظرسنجی Ipsos/Reuters در اواخر آوریل نشان داد که 64 درصد از شرکت کنندگان معتقد بودند که DeSantis دیزنی را به دلیل آزادی بیان مجازات می کند. اما باز هم، واکنش‌ها بر اساس خطوط حزبی تقسیم شد و مستقل‌ها و دموکرات‌ها در کنار دیزنی قرار گرفتند. در میان جمهوری‌خواهان شرکت‌کننده در نظرسنجی، 64 درصد گفتند که DeSantis به درستی رفتار ویژه با شرکت را لغو می‌کند.

این یافته توسط سه نظرسنجی که نشان دهنده حمایت از دیسانتیس نسبت به دیزنی در میان جمهوری خواهان است، تقویت می شود – اگرچه دیسانتیس با توجه به دموکرات ها و مستقل ها ریسک بسیار بزرگ تری را انجام می دهد.

رزماری سیکوچینسکی گفت که او و همسرش تصمیم گرفتند پس از اظهار نظر چاپک، مجوزهای سالانه خود را به دنیای دیزنی تمدید نکنند.

بایندر به تنش‌های طولانی مدت میان فلوریدیان و دیزنی اشاره کرد و اشاره کرد که اگر دسانتیس در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری شرکت کند، باید کمی سر و صدا کند.

اما سالمون آن را به گونه‌ای دیگر می‌بیند: «میکی موس 50 سال پیش – 60 سال پیش – جایی بود که آن شرکت بود. الان نه.”

دسانتیس در حالی که حوصله نبرد خود با میکی ماوس را دارد، چشمش به آن دسته از رای دهندگان محافظه کار است که اگر تصمیم بگیرد به رقابت های ریاست جمهوری 2024 بپرد، باید آنها را به دست آورد.

هیچ کس به آن اشاره نمی کند. از بین تمام مسائل احتمالی که وجود دارد. تارکانیان که هنوز از نامزدی در انتخابات مقدماتی حمایت نمی کند، گفت: این حتی زمزمه هم نمی شود. اگر در مورد دیزنی صحبت می‌کنید، رای‌دهندگان متوسط ​​شما می‌گویند، «برداشتن خانواده چهار نفره من خیلی گران است»، آنها نمی‌گویند: «اوه، فرماندار رون دیسانتیس، چه کار می‌کنی؟ “”

شک و تردید از سوی جمهوریخواهان با نفوذ

نظرسنجی نشان می‌دهد که بسیاری از محافظه‌کاران در کنار دیزنی نیستند.

و در نظرسنجی هاروارد CAPS هریس در اواسط آوریل، 54 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که از اقدامات DeSantis برای “محدود کردن استقلال دیزنی در فلوریدا با انتصاب هیئت نظارت و تهدید به حذف وضعیت مالیاتی ویژه آن” حمایت می کنند. حمایت در میان جمهوری خواهان 73 درصد بود.

سیکوچینسکی، یکی از ساکنان دهکده ها، گفت: «آنها بیش از حد لیبرال شده اند. در همان زمان، سیکوچینسکی گفت که اگرچه دسانتیس ممکن است حق داشته باشد که دیزنی با رفتار مطلوبی مواجه می‌شود، اما بی‌رحمی او «مسلماً این تصور را ایجاد می‌کند که او نسبت به آن شرکت بسیار انتقام‌جو است».

او گفت: “شما نمی توانید به ژنرال برسید مگر اینکه از مرحله مقدماتی عبور کنید. و دونالد ترامپ فضای زیادی را اشغال می کند.”

“برو بیدار شو برو خراب”

اما جمهوری خواهانی که پایگاه رای دهندگان را در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری تشکیل می دهند، ممکن است آن را متفاوت ببینند. NBC News با نزدیک به سه دوجین رای‌دهنده، استراتژیست و نظرسنجی بالقوه مصاحبه کرد و تصویری از رای‌دهندگان اولیه پیدا کرد که به دیزنی شک دارند و از DeSantis حمایت می‌کنند که غول شرکت را فراخواند.

«حکومت ران دیسانتیس فلوریدا را در اولویت قرار می دهد. همانطور که با پیروزی قاطع مجدد او در انتخابات نشان داد، مردم فلوریدا به شدت از شجاعت او برای ایستادگی در برابر شرکت های بیدار مانند دیزنی حمایت می کنند. مبارزه کنید، به ایستادگی برای بیدار کردن شرکت‌ها ادامه دهید و همیشه افرادی را که او را برگزیده‌اند در اولویت قرار دهید.»

یکی دیگر از ساکنان، لوری گدارد، نیز با DeSantis طرف شد.

نزدیک به دوجین فلوریدیایی که با NBC News در دهکده ها، بزرگترین جامعه بازنشستگان جهان که در سال های 2016 و 2020 به دنبال دونالد ترامپ رفتند، و لیک کانتی، یک پایگاه محافظه کار در حدود 40 مایل دورتر از والت دیزنی ورلد، صحبت کردند، حمایت گسترده ای از DeSantis اعلام کردند. “نبرد.

دیسانتیس از داخل و خارج از جهان سیاسی خود، از جمله کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان و سناتور مارکو روبیو از فلوریدا، انتقاداتی را به دنبال داشته است. ترامپ اعلام کرد که دیسانتیس توسط دیزنی «کاملاً نابود شده است». نیکی هیلی، سفیر سابق سازمان ملل متحد و نامزد اولیه حزب جمهوریخواه، دیسانتیس را به سخره گرفت و از غول سرگرمی دعوت کرد تا ده ها هزار شغل خود را به کارولینای جنوبی بیاورد.

دیسانتیس بیش از یک سال است که با دیزنی در جنگ بوده است، زمانی که مدیرعامل وقت، باب چاپک بیانیه ای را در مخالفت با قانون حمایت شده توسط DeSantis مبنی بر ممنوعیت بحث درباره هویت جنسیتی و گرایش جنسی در کلاس های درس از مهدکودک تا کلاس سوم صادر کرد.

چگونه با میکی موس وارد دعوا می شوید؟ او درخواست کرد.

لیک کانتی، فلوریدا – ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، هشدارهای زیادی از سوی اهداکنندگان، حامیان و مشاوران شنیده است که نشان می‌دهند او برای مقابله با دیزنی احمق است. مردم دنیای دیزنی را دوست دارند. انجام این مبارزه عمومی برای اقتصاد فلوریدا بد است. آنها می گویند این سیاست حتی بدتر است.

کوین هرمنینگ، رئیس حزب حزب جمهوری‌خواه در شهرستان ماراتون ویسکانسین – که اخیراً میزبان دیسانتیس در یک شام روز لینکلن بود – گفت که از دیدگاه فرماندار حمایت می‌کند، اما او آن را از جنبه جنگ فرهنگی نمی‌بیند.

امی تارکانیان، رئیس سابق حزب جمهوری خواه نوادا، این احساس را تکرار کرد.

“من با آنچه او می گوید موافقم. فکر می کنم او کار درستی انجام می دهد.»

هرمنینگ گفت: “من یک تاجر هستم… هرگز دوست نداشتم که برخی مشاغل در مقایسه با رقبای خود معامله ویژه ای دریافت کنند.”

دبورا فولکمر، همچنین از لیک کانتی، گفت: «فکر می‌کنم کمی بیدار شده است. “من فکر می کنم این چیزی است که تغییر کرده است. این دیزنی قدیمی نیست.»

به گفته دو منبع آگاه از وضعیت، در داخل جهان DeSantis، بر سر نبرد فرماندار اختلاف وجود دارد، و برخی از دستیاران می‌خواهند که او ادامه دهد. اما استراتژی DeSantis، از هم اکنون، ادامه مسیر است.

مت سالمون، نماینده سابق کنگره آریزونا و رئیس حزب ایالتی می‌گوید: «پایگاه جمهوری‌خواهان می‌خواهند یک جنگجو ببینند. سالمون گفت که معتقد است جمهوری‌خواهان به برند دیزنی مانند گذشته نگاه نمی‌کنند. “پایگاه جمهوری خواهان با عشق می گویند دیزنی مظهر برنامه بیداری است.”

اما در برخی مناطق، جنگ دیسانتیس و دیزنی به سختی در رادار ثبت می شود و جمهوری خواهان کهنه کار تردید دارند که آیا این جنگ عاملی در انتخابات خواهد بود یا خیر.

با این حال، در حالی که پتانسیل حمایت GOP وجود دارد، نارضایتی اهداکنندگان یک خطر سیاسی واقعی را برای فرماندار در معرض خطر قرار می‌دهد، اگر اهداکنندگان در یک نبرد داغ اولیه، لوله را خاموش کنند.

از آن زمان، DeSantis یک هیئت مدیره محلی برای نظارت بر دیزنی با حامیانش تشکیل داده است، دیزنی از DeSantis شکایت کرده است و هیئت مدیره محلی به شکایت از دیزنی رای داده است. باب ایگر، مدیر عامل دیزنی، گفت که شرکت او هدف قرار گرفته است و اقدامات دیسانتیس را “ضد تجارت” و “ضد فلوریدا” خواند.

این نبرد طولانی باعث شده است که برخی در دنیای اهداکنندگان ناآرام باقی بمانند، درست زمانی که مدیران ارشد تصمیم می‌گیرند با چه کسی وفادار باشند. ران گیدویتز، یکی از حامیان اصلی جمهوری خواهان که به عنوان رئیس امور مالی کمیته سناتوری ملی جمهوری خواهان خدمت کرده است، به خاطر “دیوانگی” دسانتیس در جنگش با یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان، به ان بی سی نیوز خشمگین شد.