رابرت اف کندی جونیور می‌گوید روسیه در حمله به اوکراین “با حسن نیت” عمل کرد

کندی در SiriusXM گفت: «در جریان اصلی رسانه ها دیدگاه خیرخواهانه ای نسبت به من وجود ندارد. و می‌دانید، تنها چیزی که می‌خواهم بگویم این است که از مردم می‌خواهم چیزهایی را که درباره من در رسانه‌های اصلی می‌خوانند باور نکنند، اما، می‌دانید، به حرف‌های خودم گوش دهید و شخصیت‌پردازی‌ها را نپذیرید. همانطور که لزوما درست است.»

او افزود: «به نظر می‌رسد که تقریباً نیازی دیوانه‌وار برای بی‌اعتبار کردن من، به حاشیه راندن، تحقیر من وجود دارد.

مربوط…



منبع

این ما بودیم که زلنسکی را مجبور به خرابکاری در این توافق کردیم. قبلاً امضا شده بود.» بنابراین، می دانید، روس ها با حسن نیت عمل می کردند. بنابراین، نه، من فکر می کنم ما کسانی هستیم که با حسن نیت عمل نکرده ایم.»

کندی روز سه شنبه طی سخنرانی در نیوهمپشایر گفت: «من از تهاجم وحشیانه و خونین روسیه به آن کشور متنفرم. اما ما باید درک کنیم که دولت ما نیز از طریق تحریکات عمدی مکرر روسیه که به دهه 1990 برمی گردد، به شرایط آن کمک کرده است.

ایالات متحده از زمان آغاز تهاجم در فوریه 2022، بارها از روسیه خواسته است تا به این تهاجم پایان دهد. آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، هفته گذشته گفت که کرملین می تواند در هر زمانی که بخواهد با خروج نیروهایش از اوکراین و توقف حملات وحشیانه خود علیه اوکراین، به جنگ پایان دهد. شهرها و مردم.» اما پوتین ادعا کرده است که اوکراین پیروز نخواهد شد و قول داده است که ادامه دهد.

کندی همچنین به انتقادات درباره نامزدی دموکرات‌ها و نگرانی‌ها درباره مواضع سیاسی خود پاسخ داد. کندی یکی از بانفوذترین انتشار دهندگان اطلاعات نادرست ضد واکسن است و کار او انتقاد شدید خانواده خود را برانگیخته است. ستاره او در جنبش ضد واکسن تنها در بحبوحه همه گیری کووید-19 افزایش یافته است و او جایگاه نسبتاً قدرتمندی در انتخابات مقدماتی دموکرات ها در برابر رئیس جمهور جو بایدن به دست آورده است.

“نه نه. کندی گفت: پوتین بارها پاسخ مثبت داده است. در واقع، او مذاکره کرد – دو بار با توافقات موافقت کرد. او با توافق مینسک موافقت کرد و سپس در سال 2022 با توافقی موافقت کرد که اوکراین را کاملاً دست نخورده باقی می گذاشت.

کندی که در ماه آوریل پیشنهاد خود را برای نامزدی حزب دموکرات اعلام کرد، در مورد “توضیحات با استیو اسکالی” SiriusXM اظهار نظر کرد. اسکالی در مورد تلاش مستمر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای تصرف بخشی از اوکراین علیرغم محکومیت بین المللی پرسید. کندی مدعی شد که راه رو به جلو شامل «گام‌های کوچک» به سمت مذاکره است، پیش از این که میزبان اشاره کند پوتین تا کنون این درخواست‌ها را رد کرده است، مگر اینکه روسیه سرزمین‌هایی را که قبلاً ادعا کرده است حفظ کند.

اواخر چهارشنبه، کندی ویدئویی را در توییتر به اشتراک گذاشت که در آن با تفکرات «ما در برابر آنها» به شدت انتقاد کرد و به عموی خود، رئیس جمهور جان اف کندی اشاره کرد که «یک خط مستقیم بین خود و رهبر شوروی خروشچف برقرار کرد».

کندی در گذشته نکاتی را در مورد طرفدار روسیه به اشتراک گذاشته بود و این هفته تاکید کرد که جنگ “ایجاد ذهنیت بی امان سلطه خارجی” در ایالات متحده بود. او همچنین این درگیری را “جنگ نیابتی” نامیده است.

رابرت اف کندی جونیور روز چهارشنبه گفت که معتقد است روسیه در بحبوحه تهاجم کرملین به اوکراین “با حسن نیت” عمل کرد و افزود که ایالات متحده در واقع مسئولیت سنگینی را برای جنگ جاری بر عهده دارد.