رئیس RT خواستار ترور لیندزی گراهام پس از ویرایش ویدیو شد

«سناتور [Lindsey] گراهام چیزی برای مقایسه دارد. یکی از آنها [US] ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای در تلگرام مدعی شد که سرمایه گذاری ها منجر به جنگ جهانی دوم و هولوکاست شد. ولادیمیر سولوویوف مجری تلویزیون دولتی در برنامه خود از زاخارووا پیروی کرد. یکشنبه عصر با ولادیمیر سولوویفهمانطور که با عصبانیت فریاد زد: «پول های کثیف آمریکایی شما نیز به طور کامل از رژیم نازی در آلمان حمایت کرد! شما یک جانور نازی هستید و راه پیشینیان خود را دنبال می کنید. من یک بار دیگر آن را تکرار می کنم: شما غر می زنید، اما مردم روسیه برای همیشه زنده خواهند ماند!

سیمونیان با رفع هرگونه تردید در مورد معنای اظهارات مدودف، در حین حضورش در برنامه یکشنبه سولویوف از این هم فراتر رفت. سیمونیان پس از اینکه ابتدا اذعان کرد که اظهارات گراهام ممکن است در یک ویدیو خارج از زمینه به تصویر کشیده شده باشد، گفت که او به کارکنان خود دستور داده است که «آن را بررسی کنند». او نام ژنرال پاول سودوپلاتوف، سپهبد شوروی را که در چندین عملیات اطلاعاتی بزرگ از جمله ترور لئون تروتسکی شرکت داشت، به کار برد.

ولدیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، پیش از دیدار با سناتور آمریکایی لیندسی گراهام (R-SC) در بحبوحه حمله روسیه به اوکراین، در کیف، اوکراین در 26 مه، استقبال کرد.

سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری اوکراین

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/LD_qsC02L7mtj73gy8dsNA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/598a5b13cbd457c418025895d570f58c”/>

متاهل پوتین استوج متهم به پنهان کردن بچه ها با معشوقه مخفی آمریکایی

سیمونیان، که یکی از فعال‌ترین تشویق‌کنندگان تهاجم بود، اغلب از زندگی در تلاقی اوکراینی‌های انتقام‌جو شکایت می‌کند، که او آن را یک احساس «ناخوشایند» توصیف می‌کند. به نوبه خود، او می خواهد که یک سناتور آمریکایی از رسیدن یک جوخه ترور روسیه بترسد.

سیمونیان به طرز شومی خاطرنشان کرد: «اگر لیدی گراهام واقعاً گفته است که پول برای کشتن روس‌ها بهترین پولی است که ایالات متحده تا به حال خرج کرده است… امیدوارم در کشور ما پسران یا نوه‌های سودوپلاتوف، شاگردانش یا شاگردانش زنده باشند. نوادگان شاگردانش حتی سخت نیست. ما آدرس او را داریم.»



<div class="inline-image__caption">
<p>ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، پیش از دیدار با سناتور آمریکایی لیندسی گراهام (R-SC) در بحبوحه حمله روسیه به اوکراین، در کیف، اوکراین در 26 مه، استقبال کرد.</p>
</div>
<p>بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.  ثبت نام کن.</p>
<path d=

سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری اوکراین

در یک کلیپ ویدیویی از این نشست، نظرات گراهام به گونه‌ای ترکیب شد که به نظر می‌رسد سناتور اعلام کرده است که این واقعیت که روس‌ها در حمله «در حال جان دادن» هستند، «بهترین پولی است که ما تا کنون خرج کرده‌ایم». در واقع، گراهام گفت که کمک ایالات متحده به اوکراین – و به طور خاص مرگ روس ها – یک سرمایه گذاری ارزشمند در امنیت جهانی برای ایالات متحده است.

سناتور آمریکایی به زلنسکی گفت که مقاومت اوکراین به او یادآوری «خود بهتر ما در آمریکا» است. زمانی در آمریکا بود که ما اینگونه بودیم، تا آخرین نفر می جنگیدیم، یا آزاد می شدیم یا می میریم.» زلنسکی پاسخ داد: “اکنون شما آزاد هستید – و ما خواهیم بود.” گراهام افزود: “و روس ها در حال مرگ هستند.” رئیس جمهور اوکراین پاسخ داد: «بله، اما آنها به خاک ما آمدند. ما در قلمرو آنها نمی جنگیم.»

گراهام بعداً به رویترز گفت: «این سرمایه‌گذاری خوبی از سوی ایالات متحده برای کمک به آزادسازی اوکراین از دست جنایتکاران جنگی روسیه بوده است… آقای مدودف، اگر می‌خواهید روس‌ها از مرگ در اوکراین دست بردارند، عقب نشینی کنید. تهاجم را متوقف کنید. جنایات جنگی را متوقف کنید. حقیقت این است که شما و (رئیس جمهور ولادیمیر) پوتین کمتر به سربازان روسی اهمیت می دهید.»

اوگنیا نوووژنینا/رویترز

ولدیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، پیش از دیدار با سناتور آمریکایی لیندسی گراهام (R-SC) در بحبوحه حمله روسیه به اوکراین، در کیف، اوکراین در 26 مه، استقبال کرد.

سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری اوکراین

” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/LD_qsC02L7mtj73gy8dsNA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/598a5b13cbd457c418025895d570f58c” class=”caas-img”/>