رئیس دلتا خطاب به مدیران عامل که از عدم بازگشت کارمندان به دفتر انتقاد می کنند: “آنها در هواپیماهای من هستند”


نبرد بازگشت به دفتر نشانه‌های کمی از کاهش را نشان می‌دهد، به طوری که کارگران از راه دور زمین خود را حفظ می‌کنند و کارفرمایان با الزامات حضوری سخت‌تر می‌شوند. اما یکی از مدیران شرکت، طناب کشی را از نقطه نظر غیرعادی می بیند: مدیر عامل خطوط هوایی دلتا، اد باستیان.

باستین این هفته در پاسخ به این سوال که آیا سفرهای کاری به سطح قبل از همه گیری بازگشته است یا خیر، به Semafor گفت که “حدود 80٪ بازگشته است.” اما به طور کلی، او خاطرنشان کرد، تقاضا برای سفر هوایی “خارج شده است” زیرا مسافران با انتقام به آسمان بازگشته اند.

او همچنین توضیح داد که چگونه تغییر به برنامه‌های کاری از راه دور و ترکیبی بر صنعت او تأثیر گذاشته است، حتی در شرایطی که مدیران اجرایی دستورات بازگشت به دفتر را تحت فشار قرار می‌دهند.

او گفت: «الگوهای جدید کاری به این معنی است که افرادی در حال سفر هستند که در گذشته نمی توانستند به دلیل اینکه از دوشنبه تا جمعه در یک دفتر بودند، سفر می کردند. وقتی با مدیران عامل صحبت می‌کنم و آنها در مورد اینکه چگونه کارمندان خود را به کار می‌گیرند ناله می‌کنند، می‌گویم: من می‌دانم آنها کجا هستند. آنها در هواپیماهای من هستند.»

تانک کوسه ستاره Kevin O’Leary معتقد است که کار از راه دور باقی مانده است و نحوه مدیریت پروژه ها را تغییر می دهد و 9 تا 5 روز دیگر عادی نیست. او در ماه مارس به سی‌ان‌ان گفت: «شما به کسی می‌گویید، ببینید، باید این کار را تا ظهر جمعه آینده انجام دهید». “شما واقعاً اهمیتی نمی دهید که آنها این کار را انجام می دهند … تا زمانی که این کار انجام شود.”

این به کارگران دورکار و هیبریدی انعطاف‌پذیری در مورد زمان کار و زمان سفر یا تخلیه بخار نیز می‌دهد. محققان دانشگاه استنفورد مستند کردند که چگونه زمین‌های گلف در اواسط بعدازظهر روز چهارشنبه در مقایسه با سال‌های 2022 و 2019 از جهش 278 درصدی گلف لذت بردند، با محتمل‌ترین توضیح این که «کارمندان هنگام کار از خانه در حال گلف هستند».

محققان خاطرنشان کردند که این بدان معنا نیست که کارگرانی که در ساعات اداری سنتی به لینک‌ها برخورد می‌کنند، بهره‌وری کمتری دارند – بلکه می‌تواند به این معنی باشد که آنها کار خود را در محدوده وسیع‌تری از ساعات کار می‌کنند، شاید تا آخر شب یا خیلی زود صبح کار کنند. به نظر می رسد همین منطق برای گرفتن یک پرواز صادق باشد.

کار از راه دور در مقابل اجاره دفتر

کریس هرد، مدیرعامل Firstbase، “کار از راه دور به معنای توانمندسازی کارکنان با اعتماد و مسئولیت، پرورش فرهنگ مسئولیت پذیری و ابتکار است.” توییت کرد هفته گذشته هرد که راه اندازی آن به شرکت ها در راه اندازی، مدیریت و بازیابی تجهیزات برای کارگران از راه دور کمک می کند، استدلال می کند که عبارت “کار از راه دور” ربوده شده است به معنای کار از خانه است، در حالی که واقعاً به معنای کار از هر جایی است. او موافق است که شرکت‌ها از پیوند حضوری کارمندان سود می‌برند، اما فکر می‌کند راه بهتر و ارزان‌تر برای رسیدن به این هدف، دور بودن و برگزاری جلسات نیمه‌منظم خارج از محل به جای امضای قراردادهای اجاره‌ای بلندمدت اداری و اصرار به زندگی کارگران در نزدیکی است.

اگر توصیه‌های او به طور گسترده مورد توجه قرار می‌گرفت، احتمالاً به نفع صنعت مسافرت‌های هوایی خواهد بود، زیرا کارگران راه دور با پرواز به جمع کارمندان، و همچنین آزادی بیشتری برای سفر به طور کلی خواهند داشت. هرد همچنین خاطرنشان می‌کند که راه دور به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا از استعداد بسیار بزرگ‌تری استفاده کنند، که به آنها مزیت رقابتی قابل توجهی در طول زمان می‌دهد.

آمازون، برای مثال، در جهت مخالف حرکت می کند. بنا بر گزارش‌ها، برخی از کارمندان را ملزم به جابه‌جایی می‌کند تا از دستور بازگشت به دفتر پیروی کنند که در اوایل سال جاری آغاز شد. کارگران مقر آن در سیاتل در اواخر ماه مه در اعتراض به این حکم دست از کار کشیدند، اما این موضوع باعث نگرانی رهبران آمازون نشد.

براد گلاسر سخنگوی آمازون گفت: با از سرگیری کار حضوری، “انرژی، همکاری و ارتباطات بیشتری در حال وقوع است، و ما این را از بسیاری از کارمندان و مشاغلی که دفاتر ما را احاطه کرده اند شنیده ایم.” ثروت.

هرد معتقد است که با پایان یافتن اجاره نامه اداری، مدیران اجرایی وظایف RTO را آسان تر خواهند کرد و کار از راه دور را بیشتر خواهند پذیرفت. توییت کردن در روز جمعه، “به من بگویید چه زمانی قراردادهای اجاره دفاتر اصلی یک شرکت منقضی می شود و زمانی که مدیر عامل آنها اعلام کرد که آنها به یک شرکت توزیع شده تبدیل می شوند، به شما خواهم گفت.”

اگر حق با او باشد، این می تواند خبر خوبی برای خطوط هوایی مانند دلتا باشد.

این داستان در ابتدا در سایت Fortune.com منتشر شد

اطلاعات بیشتر از Fortune:
5 کار جانبی که در آنها ممکن است بیش از 20000 دلار در سال درآمد کسب کنید – همه در حالی که از خانه کار می کنید
به دنبال پول نقد اضافی هستید؟ این سی دی در حال حاضر 5.15% APY دارد
خرید خانه؟ در اینجا این است که چقدر باید پس انداز کنید
این مقدار پولی است که شما باید سالانه برای خرید راحت یک خانه 600000 دلاری کسب کنید





منبع