رئیس تنوع کالج نظامی در بحبوحه بحث بر سر DEI استعفا داد

واشنگتن پست گزارش داد که در بهار امسال، VMI نام دفتری را که Love اداره می کرد از تنوع، برابری و گنجاندن به تنوع، فرصت، و گنجاندن تغییر داد تا با عنوان دفتر تنوع طلبی فرماندار جمهوری خواه گلن یانگکین در ریچموند مطابقت داشته باشد.

جامیکا لاو در ژوئیه 2021 این نقش جدید را برعهده گرفت – یک ماه پس از آن که گزارشی از سوی دولت نشان داد که VMI در رسیدگی به نژادپرستی و تبعیض جنسی سازمانی شکست خورده است و باید برای ایجاد تغییرات پاسخگو باشد.

استعفای لاو روز پنجشنبه توسط اولین سرپرست سیاهپوست VMI، سرلشکر بازنشسته ارتش ایالات متحده، سدریک تی وینز، اعلام شد و اولین بار توسط واشنگتن پست گزارش شد.

گزارش منتشر شده در سال 2021 می‌گوید «توهین‌ها و شوخی‌های نژادی در VMI غیرمعمول نیستند» و به «جوی خصمانه نسبت به اقلیت‌ها» کمک کردند.

تلاش‌های اخیر در زمینه تنوع شامل برداشتن مجسمه برجسته ژنرال استون وال جکسون، که در VMI تدریس می‌کرد، و همچنین اجرای جلسات آموزشی تنوع بوده است.

وایات گفت که سرپرست وینز “هنوز متعهد به آماده سازی دانشجویان برای جهان است.” این شامل آماده کردن آنها برای رهبری نیروی کار نظامی یا غیرنظامی متنوع است.»

VMI تا سال 1968 آمریکایی های آفریقایی تبار را نمی پذیرفت و تا پس از حکم دادگاه عالی ایالات متحده در سال 1996، زنان را نمی پذیرفت. تقریباً یک چهارم دانشجویان دانشکده در حال حاضر رنگین پوست هستند، در حالی که 14 درصد را زنان تشکیل می دهند.

اما این تلاش ها توسط برخی از فارغ التحصیلان، به ویژه توسط یک کمیته اقدام سیاسی به نام The Spirt of VMI مورد انتقاد قرار گرفته است.

لاو، که تنها زن سیاه پوستی است که به سرپرست VMI گزارش می دهد، جمعه در ایمیلی به آسوشیتدپرس از اظهار نظر خودداری کرد.

بیل وایات، سخنگوی VMI روز جمعه در ایمیلی گفت: دفتر تنوع، فرصت و گنجاندن مدرسه علیرغم خروج لاو به حیات خود ادامه خواهد داد.

شاه رحمان، فارغ‌التحصیل سال 1997 VMI، به AP گفت که عشق یک دارایی برای مدرسه است و ترک او “یک چیز وحشتناک” است.

مت دنیل، فارغ التحصیل سال 1985 که به تشکیل این گروه کمک کرد، جمعه به آسوشیتدپرس گفت که آموزش تنوع در VMI برای دانشجویان در ابتدا “تفرقه نژادی و قربانی شدن را ترویج می کرد.” دانیل گفت که آموزش در اوایل سال جاری کمتر تفرقه افکنی کرد و بیشتر بر مشکلات اجتماعی که دانشجویان ممکن است در ارتش یا در دنیای تجارت با آنها مواجه شوند، تمرکز کرد.

در این گزارش آمده است: «اگرچه VMI هیچ سیاست‌های نژادپرستانه یا جنسیت‌گرایانه‌ای که اعمال می‌کند، ندارد، اما واقعیت‌ها فرهنگ کلی نژادپرستانه و جنسیت‌گرایانه را منعکس می‌کنند».

استخدام لاو بخشی از تلاش‌های اخیر در زمینه تنوع در مدرسه بوده است، مدرسه‌ای که در سال 1839 در لکسینگتون تأسیس شد و دارای اعتبار آموزش افرادی مانند ژنرال جورج پاتون است.

یک پست وبلاگی در ماه مارس در سایت خود گفت که تلاش‌های تنوع، برابری و دربرگیرنده «تفرقه، ویرانی و اختلاف» است و برای این طراحی شده‌اند که «با این فرض اساسی موافقت کنند که سفیدپوستان ذاتاً و به‌طور غیرقابل جبرانی نژادپرست هستند».

افسر ارشد تنوع در قدیمی‌ترین کالج نظامی کشور، موسسه نظامی ویرجینیا، استعفای خود را در بحبوحه بحث در میان فارغ‌التحصیلان بر سر تنوع، برابری و تلاش‌های شمول این مدرسه اعلام کرد.

رحمان گفت: “وزارت دفاع، با توجه به همه چیزهایی که من مشاهده کرده ام، 100٪ به DEI متعهد است.” و روز به روز به نظر می رسد که VMI در جهت دیگری پیش می رود.



منبع

رحمان، فارغ‌التحصیل سال 1997 VMI، نگران است که در صورت دور شدن از اهداف گوناگون، مدرسه با ارتش ایالات متحده هماهنگ نباشد. VMI طی سال‌ها گفته است که یکی از بالاترین تولیدکنندگان افسران اقلیت است.

برخی در جامعه فارغ التحصیلان این تلاش ها را “بیدار” یا همتراز با “نظریه نژاد انتقادی” نامیده اند. اما برخی دیگر گفته اند که آنها برای آموزش دانشجویان در دنیای واقعی بسیار مهم هستند و با اهداف ارتش ایالات متحده همسو هستند.

مارتین براون، افسر ارشد تنوع یانگکین، همچنین در ماه آوریل از پردیس VMI بازدید کرد تا آموزش اجباری کارکنان و اعضای هیئت علمی را هدایت کند، که طی آن براون گفت: “DEI مرده است.”