ذینفعان Medicare شاهد کاهش حق بیمه خود خواهند بود – اما نه قبل از سال 2023

Becerra گفت: “ما امیدوار بودیم که زودتر به این هدف برسیم، اما CMS توضیح می دهد که گزینه های دستیابی به این امر امکان پذیر نخواهد بود.” «CMS و HHS متعهد به کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی هستند – بنابراین ما هیجان‌زده‌ایم که می‌بینیم این تنظیم حق بیمه Medicare به خط پایان رسیده است تا اطمینان حاصل شود که سالمندان پس‌انداز خود را در سال 2023 دریافت می‌کنند.»



Source link

CMS به کاهش شدید قیمت دارو و محدودیت‌های پوشش اشاره کرد تا به این نتیجه برسد که صرفه‌جویی در هزینه می‌تواند به ذینفعان Medicare منتقل شود. در گزارشی به Becerra، آژانس گفت که در صورت محاسبه کاهش قیمت و تعیین پوشش زمانی که مقامات این رقم را محاسبه کردند، توصیه حق بیمه برای سال 2022 160.40 دلار در ماه بود.

حق بیمه بخش B Medicare 22 دلار در ماه افزایش یافت و به 170.10 دلار در سال 2022 رسید که بخشی از آن به دلیل هزینه داروی Aduhelm بود که علیرغم شواهد ضعیفی که می تواند پیشرفت بیماری را کاهش دهد تأیید شد. بیماری آلزایمر.

واشنگتن (AP) – ذینفعان مدیکر کاهش حق بیمه دریافت خواهند کرد – اما نه تا سال آینده – همان چیزی است که وزیر بهداشت و خدمات انسانی، خاویر بِسرا، روز جمعه گفت، برآورد بیش از حد هزینه های پوشش یک داروی جدید گران قیمت و بحث برانگیز آلزایمر است.

سازنده این دارو، Biogen، مستقر در کمبریج، ماساچوست، هزینه دارو را به نصف کاهش داده و به حدود 28000 دلار در سال رسانده است.

حق بیمه سال 2023 برای بیش از 56 میلیون ذینفع مدیکر در پاییز اعلام خواهد شد.

مراکز خدمات مدیکر و مدیکید پوشش محدودی از آدوهلم را برای استفاده در آزمایشات بالینی مورد تأیید سازمان غذا و دارو یا مؤسسه ملی بهداشت دارد. او تحت فشار کنگره و مصرف کنندگان شروع به ارزیابی مجدد افزایش حق بیمه کرد.

بیانیه Becerra می گوید حق بیمه 2022 باید به سمت پایین تنظیم شود، اما موانع قانونی و عملیاتی باعث شد که مقامات در اواسط سال این کار را انجام ندهند. او مشخص نکرد که این پاداش چقدر تعدیل خواهد شد.