“دیدن قتل عام غیر قابل درک است.”

جاناتان بوید، رئیس آتش نشانی آلن در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که جسد هفت نفر در محل حادثه پیدا شد و دو نفر دیگر پس از انتقال به بیمارستان های محلی جان باختند. او گفت که هفت نفر در زمان کنفرانس هنوز در بیمارستان بستری بودند که سه نفر در «جراحی شدید» بودند.

پدر به یکی از وابستگان CBS News درباره “قتل عام” ای که هنگام رسیدن به صحنه شاهد بود گفت.

در تیراندازی گسترده روز شنبه در مرکز خرید آلن، تگزاس، دست کم 9 نفر کشته شدند.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    به گزارش KTVT وابسته به CBS News، مردی که با عجله به مرکز خرید آلن، تگزاس، جایی که حداقل 9 نفر در تیراندازی دسته جمعی بعد از ظهر شنبه کشته شدند، شتافت، گفت که شاهد صحنه وحشتناکی از “قتل عام” بوده است.

    او گفت: “هیچ کس نمی تواند آنچه را که امروز می بیند ببیند و تحت تأثیر آن قرار نگیرد. این وضعیتی نیست که من برای کسی آرزو کنم. دیدن قتل عام غیرقابل درک است.”

    پسر اسپان هور در این حادثه آسیبی ندید. اسپاینهوئر به KTVT گفت صحنه ای که او شاهد آن بود زندگی را تغییر داد.

    وقتی مادر را غلت دادم بیرون آمد و از او پرسیدم حالت خوب است؟ و او گفت: “مادر من آسیب دیده است. مادرم آسیب دیده است.” “بنابراین به جای آسیب رساندن بیشتر به او، او را در گوشه ای قرار دادم، او را نشستم. او از سر تا پا پوشیده شده بود، انگار کسی روی او خون ریخته باشد.”

    در حالی که او سعی داشت به قربانیان CPR ارائه دهد، اسپین هوئر، در حالی که اشک هایش را نگه می داشت، به خبرنگار خبری KTVT، جی دی مایلز، گفت که می دانست حداقل سه نفر هستند که او نمی تواند کمک کند، از جمله یک دختر و یک مادر.

    حداقل 9 نفر در تیراندازی دسته جمعی کشته شدند – دومین حادثه مشابه در ایالت حدود یک هفته پس از تیراندازی به پنج نفر در شهرستان سن جاسینتو.

    مردم هنگام خروج از آلن پریمیوم لتلت ها، جایی که تیراندازی دسته جمعی در 6 می 2023 حداقل 9 نفر را کشتند، دست های خود را بالا می برند.LM Otero/AP