دونالد مک آچین، نماینده کنگره ویرجینیا در سن 61 سالگی درگذشت

کین با استناد به آیه ای از کتاب مزامیر گفت: «به ما بیاموز چقدر عمرمان کوتاه است تا عاقل شویم.

رونتری گفت: «همه ما از درگذشت رئیس و دوستمان، نماینده کنگره، دونالد مک‌آچین، ویران شده‌ایم. او گفت: «شجاعانه، برای سال‌ها، ما شاهد مبارزه و پیروزی او بر اثرات ثانویه سرطان کولورکتال خود از سال 2013 بوده‌ایم. امشب، او در این نبرد شکست خورد و مردم ناحیه چهارم کنگره ویرجینیا قهرمانی را از دست دادند که همیشه و همیشه برای آنها می‌جنگید. و آنها را در اولویت قرار دهید.»

مک آچین همچنین در سال 2008 مدرک کارشناسی ارشد الوهیت را از دانشگاه ویرجینیا یونیون دریافت کرد.

او نماینده منطقه ای بود که شامل جاده های ریچموند، چساپیک و همپتون بود. قبل از اینکه در سال 2016 برای اولین بار در کنگره انتخاب شود، به عنوان وکیل و قانونگذار ایالتی کار می کرد.

دونالد مک‌آچین، نماینده دموکرات ویرجینیا که اخیراً برای چهارمین دوره در کنگره انتخاب شده بود، روز دوشنبه پس از نزدیک به یک دهه بر اثر سرطان درگذشت. او 61 سال داشت.

او در نوامبر با تقریباً 30 درصد در انتخابات مجدداً پیروز شد و این امر بر تمایلات دموکراتیک منطقه آبی عمیق تأکید داشت.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

تارا رونتری، رئیس ستاد وی، روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: مک‌آچین در سال 2013 به سرطان کولورکتال مبتلا شد.

طبق مشخصاتی که توسط دانشگاه ویرجینیا منتشر شد، مک‌آچین یک دزد ارتش بود که چند سال اول زندگی‌اش را در اروپا گذراند، قبل از اینکه خانواده‌اش وقتی در کلاس سوم بود به ریچموند نقل مکان کردند. در سال 1986

سناتور تیم کین، دی وی، که گفت اولین بار در سال 1985 مک آچین را ملاقات کرد. دوشنبه او را به یاد آورد به عنوان یک “غول ملایم، یک قهرمان دلسوز برای افراد زیردست، یک جنگجوی آب و هوا، یک نمونه مسیحی، یک پدر فهمیده، یک شوهر مغرور، یک برادر وفادار.”

مک‌آچین در زمان مرگش یکی از اعضای کمیته انرژی و بازرگانی، کمیته منتخب بحران آب و هوا و کمیته منابع طبیعی بود.

مرگ مک‌آچین در حالی اتفاق می‌افتد که انتظار می‌رود قانون‌گذاران هر دو طرف در کنگره آینده، زمانی که جمهوری‌خواهان با اختلاف اندکی مجلس نمایندگان را کنترل می‌کنند، بر تضمین هر رأی ممکن تکیه کنند.