دونالد ترامپ نیکی هیلی را در یک “آزمون استعداد” به چالش کشید و می دانید چه اتفاقی افتاده است

دونالد ترامپ وقتی نیکی هیلی رقیب جمهوری‌خواه خود در انتخابات ریاست‌جمهوری را به آزمون استعداد ذهنی دعوت کرد، ابروها را بالا برد.

هیلی در هفته‌های اخیر حملات خود به ترامپ را افزایش داده است و روز شنبه گفت که رئیس‌جمهور سابق زمانی که به نظر می‌رسید او را با نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا (دکتر کالیفرنیا) در هم می‌آمیخت، «به آن تیزبین» «قبلاً» نیست. یک سخنرانی مبارزاتی

ترامپ در پاسخ به سوال مارتا مک کالوم از فاکس نیوز در مورد ارزیابی هیلی گفت که او «بسیار تیزتر از» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل است.

ترامپ که چهار بار متهم شده بود، سپس پیشنهاد کرد: «این کار را انجام خواهم داد. من همین الان می‌نشینم و یک تست استعداد شرکت می‌کنم و نتیجه من در مقابل نتیجه او خواهد بود و او برنده نمی‌شود، حتی به برنده شدن نزدیک نمی‌شود.»

ترامپ ادامه داد: «در واقع، وقتی کلمه «شناختی» را شنیدم، می‌دانید، اکنون دو مورد از آنها را برداشته‌ام. من یکی را با دکتر رونی گرفتم، که اکنون یک پزشک فوق‌العاده، می‌دانید، پزشک کاخ سفید و یک نماینده کنگره فوق‌العاده از تگزاس است. دریاسالار دکتر کاخ سفید جکسون. رونی جکسون. و او اکنون یک نماینده بزرگ کنگره از تگزاس است. من اون موقع یکی گرفتم و اخیرا یکی گرفتم. فکر می‌کنم نتیجه اعلام شد و شد، من دوبار به آن رضایت دادم. من آن را پذیرفتم.»

اما می‌توانم بگویم، می‌دانید، من در واقع برای هر کسی که برای ریاست‌جمهوری نامزد می‌شود، فراخوان یک آزمون شناختی داده‌ام، زیرا در واقع فکر می‌کنم این ایده خوبی است. ترامپ افزود: خیلی خوب است که یک فرد باهوش رئیس جمهور شود.

خود هیلی از نامزدهای ریاست جمهوری بالای 75 سال خواسته است تا در آزمون های شناختی قبول شوند.

اظهار نظر ترامپ به طور قابل پیش بینی در فضای مجازی X، پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شد، منتشر شد:

مربوط…

منبع