دونالد ترامپ درباره پر کردن آرا با برت بایر از فاکس نیوز صحبت می کند که سپس می گوید: “انتخابات 2020 را باختید”

ترامپ پاسخ داد: «قبل از اینکه جعبه‌ها را بفرستم، باید همه وسایلم را بیرون بیاورم. این جعبه ها با انواع و اقسام چیزها پر شده بود.»

بایر اضافه کرد: “بله، اما طبق کیفرخواست، پس از اینکه به وکلای خود گفتید که به طور کامل از احضاریه تبعیت کرده اید، به این دستیار می گویید که به مکان های دیگر نقل مکان کند، در حالی که این کار را نکرده اید.”

ترامپ پاسخ داد: «بنابراین مانند هر رئیس‌جمهوری دیگر، من چیزهایی را بیرون می‌آورم، و در مورد خودم تقریباً با عجله آن‌ها را بیرون آوردم، اما مردم آن‌ها را جمع کردند و ما رفتیم. من اونجا لباس داشتم من انواع و اقسام وسایل شخصی داشتم، و آنها چیزهای بسیار زیادی هستند.» او سپس به انتقاد از ویلیام بار، دادستان کل سابق خود ادامه داد و اصرار داشت که او را اخراج کرده است: «به این دلیل که او جرات انجام کارهای مختلف را نداشت. او یک ترسو بود.»

به روز رسانی: دونالد ترامپ در مصاحبه خود با برت بایر، خبرنگار فاکس نیوز، مجموعه ای از ادعاها و دروغ های بی اساس را ارائه کرد، که به نظر می رسد با استراتژی به چالش کشیدن رئیس جمهور سابق در مورد موضوعات خاص و حرکت در لحظات دیگر، وارد نشست شده است.

قبلا: فاکس نیوز کلیپ پیش نمایشی از مصاحبه مجری برت بایر با دونالد ترامپ را منتشر کرده است، اولین نشست رئیس جمهور سابق از زمانی که هفته گذشته به اتهامات فدرال مربوط به عدم ارائه اسناد محرمانه متهم شد.

بایر سپس به ترامپ گفت: «تحقیقاتی درباره فساد گسترده وجود داشت. این حس وجود نداشت. 50 مورد از آنها توسط وکلای شما، برخی از آنها در مقابل قضات، قضاتی که شما منصوب کرده‌اید، وجود داشت که هیچ مدرکی نداشت.»

برای خبرنامه Deadline ثبت نام کنید. برای اطلاع از آخرین اخبار، ما را در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.

دونالد ترامپ درباره پر کردن آرا با برت بایر از فاکس نیوز صحبت می کند که سپس می گوید: "انتخابات 2020 را باختید"


منبع

ترامپ در پاسخ گفت: «کاری که قبلاً هرگز انجام نداده‌اند».

در ماه آوریل، فاکس نیوز یک دعوای افترا توسط Dominion Voting Systems را به مبلغ 787.5 میلیون دلار حل و فصل کرد. Dominion ادعا کرد که برخی از شخصیت‌های فاکس و متحدان ترامپ ادعاهایی مبنی بر دست داشتن این شرکت سیستم‌های انتخاباتی در تقلب در انتخابات 2020 را تقویت کردند. با این حال، بخش خبری این شبکه، روز شنبه پس از انتخابات، بایدن را برنده اعلام کرد.

بایر در مصاحبه‌ای با مارتا مک کالوم بعدازظهر دوشنبه گفت که در طول نشست یک ساعته ترامپ برخی از جنبه‌های کیفرخواست را رد کرد، از جمله گزارش آن در مورد ضبط شده در سال 2021 که در آن اذعان کرد که اسناد هنوز محرمانه هستند و او دیگر نمی توانست آنها را از طبقه بندی خارج کند، زیرا او خارج از کاخ سفید بود. بایر گفت که او همچنین داشتن سندی با برنامه های جنگی را رد کرد. مجری فاکس خاطرنشان کرد که اگرچه قاضی دادگاه از ترامپ می‌گوید که درباره جزئیات پرونده با فهرستی از شاهدان احتمالی صحبت نکند، او در طول مصاحبه به طور گسترده درباره جزئیات صحبت کرد.

“چون من جعبه داشتم. من می خواهم از جعبه ها عبور کنم و همه چیزهای شخصی ام را بیرون بیاورم. من هنوز نمی خواهم آن را به نارا بسپارم. و همانطور که شما دیدید بسیار مشغول بودم.»

اطلاعات بیشتر از Deadline

در تمام ایالت های نوسانی بازشماری هایی صورت گرفت. بایر گفت، تقلب گسترده قابل توجهی وجود نداشت.

ترامپ گفت: «ما در تلاش بودیم که بازشماری‌های مجدد، بازشماری‌های واقعی داشته باشیم.»

این اولین مصاحبه ترامپ با بایر از سال 2018 بود. ترامپ همچنین در سال 2020 در تالار شهر فاکس نیوز شرکت کرد که توسط بایر و مک کالوم مدیریت و در یادبود لینکلن برگزار شد.

“میدونی چرا؟ آنها به چیزهای درست نگاه نمی کردند. ترامپ اصرار کرد که آنها آراء را می شمردند، نه صحت برگه های رای.

در یک لحظه، زمانی که ترامپ شروع به صحبت در مورد پر کردن صندوق های رای کرد، بایر به او گفت: “تو در انتخابات 2020 شکست خوردی.”

«نه. ترامپ گفت و من مقداری به آنها دادم.

بایر گفت که ترامپ به ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا که اکنون رقیب اصلی او برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه است، ادامه داد. وقتی فهرست گسترده‌ای از اعضای سابق کابینه ترامپ ارائه شد که دیگر از او حمایت نمی‌کنند، ترامپ گفت که آنها «فقط افراد اشتباهی برای این کار هستند».

بایر سپس سعی کرد به ترامپ فشار بیاورد: «آیا می‌خواهی این را به آن رای‌دهنده مستقل حومه شهر بگویی؟»

چرا این اسناد بسیار حساس دفاعی امنیت ملی مانند نقشه های جنگی برای حمله به ایران را در اختیار داشتید؟ بایر با اشاره به ادعای اصلی دادستان های فدرال در کیفرخواست هفته گذشته، پرسید.

در این کلیپ، بایر به ترامپ اشاره کرد که اداره اسناد و آرشیو ملی خواستار بازگرداندن اسناد شده است.

دونالد ترامپ درباره پر کردن آرا با برت بایر از فاکس نیوز صحبت می کند که سپس می گوید: "انتخابات 2020 را باختید"

ترامپ همچنان اصرار داشت که «ویسکانسین عملاً اعتراف کرد که تقلب شده است».

بایر پاسخ داد، “و سپس آنها گفتند که به وزارت دادگستری رفتند تا شما را برای دریافت آن احضار کنند.”

طبق این کلیپ (آن را در زیر تماشا کنید)، ترامپ توضیح دیگری برای اینکه چرا فقط مطالب طبقه بندی شده را حتی در پاسخ به احضاریه برنگرداند، ارائه کرد: او آنقدر مشغول بود که نمی توانست جعبه هایی را که در آن نگهداری می شد مرتب کند.

بایر سپس خاطرنشان کرد که کمتر از 475 مورد تقلب در رأی‌دهی در شش ایالت میدان نبرد کشف شد.

قسمت اول مصاحبه از شبکه فاکس نیوز پخش خواهد شد گزارش مخصوص در ساعت 6 بعد از ظهر به وقت شرقی دوشنبه، و قسمت دوم عصر بعد.