دونالد ترامپ، جو بایدن را یک “سرشکن” خطاب کرده است. جمهوری خواهان فقط آه می کشند.


دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، چیزهای زیادی را در سایت رسانه های اجتماعی خود بیان می کند، که بسیاری از آنها تکه هایی از سخنرانی ها یا مصاحبه های گذشته را بازیافت کرده اند.

اما از آنجایی که کوکائین در منطقه ای از کاخ سفید که توسط بازدیدکنندگان قاچاق می شد، کشف شدترامپ به طور عجیب و مکرر ادعای جدیدی را مطرح کرده است – رئیس جمهور جو بایدن کوکائین مصرف کرده یا در حال حاضر استفاده می کنداگرچه هیچ مدرکی وجود ندارد که بایدن، که از سال 1973 تقریباً به طور مداوم منصب فدرال را برعهده داشت، هرگز به این موضوعات دست زده باشد.

و ترامپ فقط یک بار این ادعا را مطرح نکرد – او حداقل چهار بار در سایت رسانه اجتماعی خود، Truth Social، و حداقل یک بار در یک مصاحبه این ادعا را مطرح کرده است.

ترامپ در مصاحبه با وین آلن روت، مفسر راست‌گرا، گفت: «ما نمی‌توانیم رئیس‌جمهوری داشته باشیم که کوکائین مصرف کند، وقتی شما با سلاح‌های هسته‌ای و هر چیز دیگری سروکار دارید. مصاحبه تلفنی چهارشنبه.

در پاسخ به سوالی در مورد ادعای وحشیانه ترامپ مبنی بر اینکه بایدن کوکائین مصرف کرده یا در حال استفاده از آن است، جمهوری خواهان در کنگره آمریکا با آمیزه ای از تعجب و استعفا پاسخ دادند، که یادآور روزی است که صاحب سگ در یک روز سخت به حیوان خانگی خود آموزش می دهد تا خود را در بیرون از خانه راحت کند.

ما نمی‌توانیم رئیس‌جمهوری داشته باشیم که کوکائین مصرف کند، وقتی شما با سلاح‌های هسته‌ای و هر چیز دیگری سروکار دارید.دونالد ترامپ در پستی در Truth Social

اما هیچ یک از آنها جرات نداشتند بگویند ترامپ اشتباه کرده است.

“چه کسی می داند؟ من نمی دانم. این ترامپ است که ترامپ است.

نماینده نانسی میس (RS.C.) پیشنهاد کرد که ترامپ در پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود شوخی می‌کند و استنباط “لحن” از متن ممکن است سخت باشد.

“ازش بپرس. سناتور جیم لنکفورد (راست اوکلا) قبل از رفتن به یک ناهار هفتگی مهمانی گفت: از رئیس جمهور ترامپ در مورد مسائلش بپرسید.

سناتور ریک اسکات (رئیس فلوریدا) وقتی در توییتر حضور داشت و از جمهوری‌خواهان سنا در مورد چیزهای عجیب و غریب مختلفی که پست کرده بود پرسیده شد، به خطی که اغلب در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ استفاده می‌شد، عقب نشینی کرد.

اسکات گفت: “من آن را ندیده ام.” “من هیچ اطلاعی از آن ندارم.”

اسکات همچنین از اظهار نظر در مورد مناسب بودن نامزد ریاست جمهوری از حزب اصلی که مستقیماً رئیس جمهور فعلی را به مصرف مواد مخدر متهم می کند، خودداری کرد.

سناتور جان کورنین (R-Texas) گفت: “من چیزی برای گفتن در مورد آن یا هیچ دانشی ندارم.”

با توجه به اینکه ترامپ چند بار این ادعا را مطرح کرده است، بعید است که او قصد شوخی داشته باشد، همانطور که میس حدس می زد، مگر اینکه مانند یک کمدین بد، این شوخی را تا زمانی که به نتیجه برسد تکرار کند.ترامپ سابقه دارد توهین‌های حیاط مدرسه‌اش را به صورت علنی کارگاه کند و از مواردی که دوست دارد علیه رقبای سیاسی‌اش دوباره استفاده کند.

چه کسی می داند؟ من نمی دانم. ترامپ بودن ترامپ است.نماینده تیم برشت (R-Tenn.)

او دادستان ویژه جک اسمیت را که رهبری این پرونده را برعهده داشت فراخوانده است تحقیقات فدرال ترامپ را نیز به این دلیل که «شبیه ترقه» به نظر می رسد. و با توجه به اینکه چقدر به هیلاری کلینتون در انتخابات 2016 چسبیده بود، او نیز به عنوان نام بایدن «کج» بازیافت شد.

ترامپ به روت گفت: «به نظر من، این هانتر و احتمالا جو است.

ترامپ در پست‌های خود بارها سعی کرده است کوکائین را به رئیس جمهور بایدن و پسرش هانتر بایدن ببندد، علی‌رغم اینکه هیچ مدرکی دال بر دست داشتن هر یک از آنها وجود ندارد. سرویس مخفی گفت که آنها هستند قادر به شناسایی مقصر نیست به دلیل فقدان شواهد فیزیکی، و هفته گذشته تحقیقات را تعطیل کرد.

«این جو کج و پسر فوق‌العاده‌اش، هانتر هستند؟ یافته ها را منتشر کنید، نوارها را آزاد کنید. ما نمی‌توانیم زرادخانه هسته‌ای خود را یک سرهنگ داشته باشیم!!!» وی در یکی از پست های خود با اشاره به احتمال وجود تصاویر دوربین های امنیتی کاخ سفید گفت.

“اگر آنها اطلاعاتی را منتشر نکنند، به این معنی است که نوارها را نابود کرده اند و کوکائین برای استفاده توسط هانتر و احتمالاً جو کج بوده است تا به این فاجعه کامل یک رئیس جمهور کمی جان و انرژی بدهند!” او در دیگری گفت.

این اولین باری است که ترامپ سعی می کند از طریق پست در مرکز توجه قرار گیرد. در سال 2020، ترامپ توییت کرد چندین بار، بدون شواهد، یک تئوری توطئه مبنی بر اینکه جو اسکاربرو، مجری MSNBC احتمالاً یکی از دستیاران خود را در زمانی که اسکاربرو از سال 1995 تا 2001 در کنگره بود، به قتل رسانده بود. گزارشی برای کمیته مجلس که در مورد 6 ژانویه تحقیق کرد آلیسا فرح گریفین، دستیار سابق کاخ سفید در جریان شورش گفت که مت گیتز، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، تئوری توطئه را برای ترامپ آورده است.)

تئوری توطئه باعث شد که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان وقت (دکتر کالیفرنیا) بگوید ترامپ و کسانی که برای او کار کردند، در خواری تاریخی سهیم خواهند بود.

او گفت: «او با کفش‌هایش با سگ دوو وارد می‌شود و همه کسانی که با او کار می‌کنند، آن را برای مدت طولانی روی کفش‌هایشان نیز دارند.

یک پیام انتخاب کنید، درست است؟ آیا جو خواب آلود است یا جو در بیضی کوکائین می زند؟ کدام است؟ چون اینها با هم نمی آیند.نماینده ماکسول فراست (D-Fla.)

اما بر خلاف پست‌های مجری تلویزیونی-همچنین یک قاتل است، پست‌های بایدن-یک قاتل است، توجه کمی را به خود جلب کرده است، چه به دلیل دسترسی کم به سایت رسانه‌های اجتماعی ترامپ، یا عجیب بودن این ادعا، یا هر دو.

«نه. 1، ما می دانیم که این کوکائین جو بایدن نیست. ماکسول فراست (D-Fla.) نماینده مجلس، که در سن 26 سالگی، با رسانه های اجتماعی به عنوان اولین عضو کنگره ژن Z بزرگ شده است، گفت.

«یک پیام را انتخاب کنید، درست است؟ آیا جو خواب آلود است یا جو در بیضی کوکائین می زند؟ کدام است؟ فراست با اشاره به یکی دیگر از لقب‌های مسخره‌آمیز ترامپ برای بایدن، گفت: زیرا اینها با هم نمی‌آیند.

فراست گفت که پس از سال‌ها فعالیت ترامپ و رسانه‌های اجتماعی، مردم از اینکه بایدن «عادی» را به کاخ سفید می‌آورد، خیالشان راحت است.

او گفت: «مردم اکنون به آنچه که لیاقتشان را دارند عادت کرده‌اند، رئیس‌جمهوری که همیشه در هیاهو نیست، در یک رسوایی دائمی.

سناتور مارک وارنر (D-Va.) توضیح کوتاه تر و ساده تری داشت.

“آقای. وارنر گفت: ترامپ هرگز به دلیل صحت خود شناخته نشده است.

مربوط…



منبع