دومین فرمانده USS John Finn هفته گذشته همراه با CO شلیک کرد

نیروی دریایی روز شنبه یک بیانیه مطبوعاتی کوتاه منتشر کرد که در آن اخراج گونزالس را اعلام کرد، اما هیچ اشاره ای به تسکین زانگ نکرد.

به گفته نیروی دریایی، گونزالس در مارس 2022 فرماندهی کشتی را برعهده گرفت و شلیک های فرماندهی جان فین پس از آن انجام شد که کشتی جنگی از سن دیگو به بندر اصلی خود در یوکوسوکا، ژاپن، در ماه مارس سال جاری سفر کرد.

نیروی دریایی افسر فرمانده ناوشکن جان فین را در ژاپن خلع کرد

سخنگوی ناوگان هفتم آمریکا Cmdr. هیلی سیمز سه شنبه به ناوی تایمز تایید کرد که زانگ نیز به همراه گونزالس “به دلیل از دست دادن اعتماد به توانایی آنها در انجام مسئولیت های خود در هدایت کشتی” تسکین یافته است.

یکی از خبرنگاران نیروی دریایی تایمز برای اولین بار متوجه شد که زنگ ممکن است پس از بازدید از صفحه رهبری جان فین و مشاهده خالی بودن جایگاه CO و XO راحت شده باشد.



منبع

مقامات نیروی دریایی روز سه شنبه تایید کردند که افسر اجرایی ناوشکن موشک هدایت شونده جان فین، Cmdr. جاناتان زانگ روز جمعه آسوده خاطر شد، همان روزی که فرمانده کشتی جنگی، Cmdr. آنجلا گونزالس از فرماندهی برکنار شد.

سخنگوی دفتر مطبوعاتی اصلی نیروی دریایی واشنگتن دی سی، Cmdr. ژاکلین پائو گفت که سیاست نیروی دریایی برای اعلام شلیک CO با زمانی که سایر اعضای سه گانه فرماندهی اخراج می شوند متفاوت است.

او گفت: «ما نام CO را به صورت عمومی در داستان‌های Navy.mil منتشر می‌کنیم، اما XO و (سرپرست فرماندهی) به سؤالات پاسخ می‌دهند،» به این معنی که چنین اطلاعاتی تنها در صورت درخواست خبرنگار به اشتراک گذاشته می‌شود.