دولت بایدن 2 میلیارد دلار کمک مالی برای انتقال خودروهای الکتریکی ایالات متحده در نظر گرفته است

دولت بایدن، به عنوان بخشی از هدف خود برای کربن زدایی اقتصاد تا سال 2050، صنعت خودروی ایالات متحده را برای سرعت بخشیدن به انتقال به خودروهای الکتریکی تحت فشار قرار می دهد. آژانس حفاظت از محیط زیست قوانینی را پیشنهاد کرده است که می تواند منجر به تغییر دوسوم بازار خودروهای جدید به سمت خودروهای برقی تا سال 2032 شود.

لردستون موتورز، سازنده کامیون های برقی مستقر در اوهایو، روز سه شنبه درخواست حمایت از ورشکستگی را ارائه کرد، آخرین پرونده برای حفاظت از فصل 11 در مجموعه ای از استارتاپ ها که در دوران رونق دوران همه گیر در شرکت های خرید با هدف ویژه (SPAC)، که شرکت های سهامی عام بودند، عمومی شدند. با هدف خرید شرکت های خصوصی

هدف حفظ مشاغل موجود، از جمله مشاغل و دستمزدهای اتحادیه، و “فرصت های کاری در جوامعی است که برای دهه ها اقتصاد خودروی ما را تقویت کرده اند.”

واشنگتن/ دیترویت (رویترز) – دولت جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد دارد 2 میلیارد دلار از قانون کاهش تورم سال گذشته سرمایه گذاری کند تا تولید داخلی خودروهای الکتریکی را تسریع بخشد و کارخانه هایی را که در مشکل هستند احیا کند.

دفتر فناوری‌های خودرو وزارت انرژی گفت که این برنامه پروژه‌هایی را اولویت‌بندی می‌کند که کارخانه‌های تولیدی را که اخیراً متوقف شده‌اند یا انتظار می‌رود به زودی تعطیل شوند، بازسازی یا بازسازی می‌کنند.

(گزارش توسط تیموتی گاردنر در واشنگتن و جو وایت در دیترویت؛ ویرایش توسط دیوید گرگوریو)



منبع

تسریع کمک‌های بلاعوض و سایر یارانه‌ها برای تامین مالی تبدیل کارخانه‌های خودروسازی موجود به ساخت وسایل نقلیه الکتریکی می‌تواند به انتقاد صریح اتحادیه کارگران خودروسازی متحده (UAW) در کاخ سفید در مورد قوانین زیست‌محیطی جدید با هدف کمک به آغاز عصر خودروهای برقی کمک کند.

اطلاعیه قصد وزارت انرژی که روز چهارشنبه صادر شد مقدماتی است. این اخطار ممکن است به زودی با اعلامیه بودجه ای که مشابه این اطلاعیه است، به طور قابل توجهی متفاوت است، یا اصلاً صادر نشود، دنبال شود.

برنامه کمک هزینه تبدیل تولید داخلی برای خودروهای برقی کمک هزینه های مشترک را برای ساخت خودروهای هیبریدی کارآمد، هیبریدی برقی پلاگین، تمام الکتریکی و سلول سوختی ارائه می دهد.

UAW هشدار داده است که چنین تغییر سریعی می تواند هزاران شغل را در ایالت هایی مانند میشیگان، اوهایو، ایلینویز و ایندیانا در معرض خطر قرار دهد. Shawn Fain، رئیس UAW، برای نجات یک کارخانه جیپ در Belvidere، ایلینویز که Stellantis NV در مسیر تعطیل کردن آن قرار داده است، کمپینی کرده است. این خودروساز این احتمال را باز گذاشته است که کارخانه بتواند محصول جدیدی را با کمک دولت دریافت کند.

توسط تیموتی گاردنر و جوزف وایت

جوایز فردی ممکن است بین 25 تا 500 میلیون دلار باشد و بودجه برای کمک های مالی تا سپتامبر 2031 در دسترس خواهد بود.