دولت بایدن برای راهنمایی در اصلاح سیاست سوخت تجدیدپذیر به تسلا تکیه می کند

ایده گنجاندن وسایل نقلیه الکتریکی در RFS سال‌ها مورد بررسی قرار گرفت، اما زمانی که تیم انتقالی بایدن به خودروهای برقی به‌عنوان راه‌حلی کارآمد برای بحران آب‌وهوایی دست یافتند، قوت گرفت. حمل و نقل بیش از یک چهارم از انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده را تشکیل می دهد.

RFS که به سال 2005 برمی گردد، یک برنامه فدرال است که سوخت حمل و نقل فروخته شده در ایالات متحده را ملزم می کند که حاوی حداقل حجم سوخت های تجدیدپذیر باشد. تا کنون، در درجه اول یارانه ای برای اتانول مبتنی بر ذرت بوده است.

بر اساس این ایمیل‌ها، دولت بایدن در اولین روز ریاست‌جمهوری تسلا با تسلا تماس گرفت و این نشان‌دهنده آغاز مجموعه‌ای از جلسات با موضوع بین مقامات فدرال و شرکت‌های مرتبط با صنعت خودروهای الکتریکی طی ماه‌های بعد بود.

آنچه که همه می خواهند

بر اساس این اسناد، کری آناند، مدیر اجرایی انجمن انرژی زیست توده، به EPA نوشت: «ما احساس می کنیم که اجرای برنامه برق در RFS به خوبی با اهداف آب و هوایی دولت بایدن هماهنگ است.

به گفته دو منبع آشنا با این طرح، تسلا به دنبال تغییراتی در RFS است که به آن اجازه می دهد اعتبار سوخت تجدیدپذیر بر اساس کیلووات ساعت رانندگی یا معیارهای مشابه کسب کند. این منابع می گویند که این شرکت همچنین مشارکت با تولیدکنندگان بیوگاز را بررسی کرده است تا به آنها در هر بازاری که از قانون جدید برمی آید، اهرمی بدهد.

بر اساس اسناد بررسی شده رویترز، در صبح روز تحلیف ریاست جمهوری بایدن در ژانویه 2021، دالاس بورکهولدر، کارمند EPA به یک لابی‌گر ارشد تسلا، روهان پاتل، ایمیل زد تا جلسه‌ای را درباره نحوه ادغام خودروهای الکتریکی در RFS ترتیب دهد. سوابق نشان می دهد که آنها برای یک هفته بعد جلسه ای را برنامه ریزی کردند.

کاخ سفید به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخی نداد.

لوکاس راس، سخنگوی Friends of the Earth، گفت: “RFS باید برای مقابله با هدایای اتانول ذرت کثیف اصلاح شود. نباید این هدایای جدید برای کشاورزی کارخانه‌ای و زیست توده چوبی را شامل شود.”

در همین حال، اعضای صنعت شارژ خودرو نیز به دنبال سهم گرفتن هستند.

توسط جارت رنشو و استفانی کلی

RFS فعلی به پالایشگاه‌های نفت می‌خواهد اتانول و سایر سوخت‌های زیستی را در استخر سوخت ترکیب کنند یا از کسانی که این کار را انجام می‌دهند، RIN بخرند. این سیاست باعث رونق اقتصادی در ایالت های کمربند مزرعه شده است. اما گروه‌های زیست‌محیطی را نیز خشمگین کرده است که می‌گویند تولید ذرت اضافی به زمین و آب آسیب می‌زند و در عین حال دوران موتورهای احتراق داخلی را طولانی‌تر می‌کند.

در سال 2020، گاز محل دفن زباله حدود 10 میلیارد کیلووات ساعت برق یا 0.3 درصد از برق در مقیاس شهری ایالات متحده تولید کرد.

تسلا به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد این داستان پاسخ نداد.

به تسلا روی آورید

تولیدکنندگان بیوگاز، مانند محل‌های دفن زباله، نیز خواهان اعتبار هستند، با این استدلال که سوخت تجدیدپذیر را به شبکه تامین می‌کنند که نیرو برای وسایل نقلیه الکتریکی تولید می‌کند.

برق مشتق شده از بیوگاز در حال حاضر برای تولید RIN واجد شرایط است. اما EPA هرگز درخواستی از این صنعت را تأیید نکرده است، زیرا هنوز بهترین راه را برای ردیابی برق ورودی به خودروهای برقی از مبدأ آن تعیین نکرده است.

بر اساس این اسناد، از آن زمان، EPA بایدن جلسات بیشتری در مورد این موضوع با تسلا، گروه‌هایی که به نمایندگی از تولیدکنندگان بیوگاز مانند Waste Management Inc و Republic Services Inc و شرکت‌های ایستگاه شارژ مانند ChargePoint Holdings Inc برگزار می‌کنند، داشته است.

انتظار می رود آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده، که مدیریت RFS را بر عهده دارد، در سال جاری تغییرات پیشنهادی را در این سیاست معرفی کند و برندگان و بازندگان جدیدی را در بازار چند میلیارد دلاری اعتبارات، معروف به RIN، که از تولیدکنندگان ذرت و تولیدکنندگان سوخت زیستی حمایت کرده است، معرفی کند. برای بیش از یک دهه

بر اساس داده های وزارت انرژی ایالات متحده در حال حاضر حدود 48000 ایستگاه شارژ دارد که در اطراف مناطق ساحلی متمرکز شده اند.

با این حال، ماسک، مدیرعامل تسلا، اغلب با کاخ سفید مخالف بوده و توئیت‌های تند خطاب به بایدن ارسال می‌کند. در ماه فوریه، پس از اینکه ماسک بارها از نادیده گرفته شدنش شکایت کرد، بایدن به طور علنی به نقش تسلا در تولید خودروهای الکتریکی اذعان کرد.

نشانه های اولیه حاکی از آن است که دولت به سمت قانونی متمایل شده است که به نفع خودروسازانی مانند تسلا است و به آنها بیشترین دسترسی را به اصطلاح e-RINS یا RIN الکتریکی می دهد. اما به گفته بازیگران صنعت، این اصلاحات همچنین می‌تواند یارانه را به صنایع مرتبط نیز سرایت کند، مانند شرکت‌های شارژ خودرو و محل‌های دفن زباله که بیوگاز تجدیدپذیر را به نیروگاه‌ها عرضه می‌کنند.

EPA گفت که در بررسی سیاست RFS خود با “همه ذینفعان ذینفع” مشورت می کند.

دوستان زمین، یک گروه محیط زیست، مخالفت خود را با برنامه e-RIN اعلام کرده است. این گروه، RFS را سیاستی می داند که در افزایش تولید نسل جدید سوخت های کم کربن شکست خورده و در عین حال به محیط زیست نیز آسیب می رساند. همچنین توسعه این برنامه را به عنوان یک شیب لغزنده در جهت افزایش استفاده از مواد اولیه برای چوب و ضایعات چوبی که می توانند برق تولید کنند، می بیند.

مورین والش، مدیر سیاست فدرال شورای بیوگاز آمریکا، در کنفرانسی در ماه مه گفت: «ما از طریق تاک انگور شنیده‌ایم که شرکت‌های خودروسازی واقعاً این قانون را دوست دارند. اما او افزود: “همه ما در آن انبوه انباشته شده ایم.”

(رویترز) – جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، به ندرت در ملاء عام از سازنده خودروهای الکتریکی تسلا نام می برد. اما طبق ایمیل‌های بررسی‌شده توسط رویترز، دولت او به طور خصوصی به این شرکت تکیه کرده است تا به ایجاد یک سیاست جدید کمک کند تا وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) از یارانه‌های پرسود سوخت تجدیدپذیر کشور بهره ببرند.

(گزارش توسط جارت رنشاو در فیلادلفیا و استفانی کلی در نیویورک؛ ویرایش توسط ریچارد والدمانیس و متیو لوئیس)



Source link

اطلاع رسانی اولیه و گسترده دولت نشان می دهد که گسترش دامنه استاندارد سوخت تجدیدپذیر ایالات متحده (RFS) به منظور تبدیل آن به ابزاری برای برق رسانی به ناوگان خودروی کشور یکی از اولویت های بایدن در مبارزه با تغییرات آب و هوایی است.

تماس کاخ سفید با تسلا همچنین نشان می‌دهد که علی‌رغم کینه‌توزی عمومی بین بایدن و ایلان ماسک، بنیان‌گذار تسلا، تیم بایدن در همان ابتدا تلاش کرد این خودروساز را در یکی از سیاست‌های کلیدی خود درگیر کند. بایدن هدف گذاری کرده است که نیمی از تمام خودروهای جدید فروخته شده در سال 2030 را در خودروهای بدون آلایندگی تولید کند.

کاخ سفید بایدن یکی از حامیان صنعت خودروهای الکتریکی بوده است و بیشتر امیدهای اقلیمی خود را به عرضه بیشتر خودروهای برقی در جاده ها بسته است. لایحه زیرساختی دو حزبی که سال گذشته تصویب شد، شامل 7.5 میلیارد دلار برای ایستگاه های شارژ خودروهای برقی جدید بود و بایدن به دنبال بازگرداندن اعتبارات مالیاتی منقضی شده برای کمک به مصرف کنندگان برای پرداخت خودروهای جدید است.

طبق این ایمیل‌ها، EPA حداقل یک جلسه با کارکنان کاخ سفید، از جمله مشاور آب و هوا، علی زیدی، برای بحث در مورد اصلاحات ترتیب داده است.

متیو نلسون، یک لابی گر با Electrify America، یک گروه تجاری شرکت شارژ، در ماه اکتبر به EPA نامه نوشت و به آن ها گفت که e-RIN ها برای فعال کردن اهداف سال 2030 بایدن برای 500000 ایستگاه شارژ و فروش 50 درصد خودروهای برقی بیشتر از هر سیاست دیگری انجام دهند. با توجه به ایمیل ها وی افزود: شرکت های شارژ کننده برای رقابت با بنزین به اعتبار نیاز دارند.