دولت انحصاری بایدن می تواند تصمیم برنامه سوخت زیستی خودروهای الکتریکی را به تعویق بیندازد

افزودن خودروهای الکتریکی به این برنامه امکان شارژ وسایل نقلیه الکتریکی را با استفاده از برق از شبکه تولید شده توسط گاز طبیعی تجدیدپذیر از متان کشاورزی و محل های دفن زباله ایالات متحده شناسایی می کند. EPA پیشنهاد داده است که بر اساس میزان برق تجدیدپذیری که در شبکه تولید می شود، اعتبارات قابل مبادله به تولیدکنندگان خودروهای برقی اعطا شود.

EPA گفت که در حال بررسی نظرات درباره قوانین پیشنهادی سال گذشته است، اما نمی تواند بیشتر اظهار نظر کند.

پیشنهاد نوامبر پیش‌بینی می‌کرد که تولیدکنندگان خودروهای برقی می‌توانند در سال 2024 تا 600 میلیون اعتبار و 1.2 میلیارد آن تا سال 2025 تولید کنند.

تولیدکنندگان این سوخت‌ها برای ماه‌ها با دولت لابی کرده‌اند و استدلال می‌کنند که حجم پیشنهادی دیزل تجدیدپذیر و SAF برای ظرفیتی که برای تولید این سوخت‌ها آنلاین می‌شود بسیار کم است.

(گزارش توسط استفانی کلی و جرت رنشاو؛ ویرایش توسط جوزی کائو)



منبع

EPA در سال گذشته هنگامی که دستورات سالانه ترکیب سوخت زیستی را از سال 2023 تا 2025 پیشنهاد کرد، اضافه کردن خودروهای برقی را به برنامه سوخت تجدیدپذیر توصیه کرد، اما دولت نگران است که چالش‌های قانونی مورد انتظار برای اقدام EV نیز سهمیه‌های معمول را مسدود کند و در حال بررسی جداسازی این دو است. این دو منبع گفتند.

بر اساس RFS، پالایشگاه‌های نفت باید میلیاردها گالن سوخت زیستی را در ترکیب سوخت کشور ترکیب کنند یا اعتبارات قابل تجارتی به نام RIN را از آنهایی که این کار را انجام می‌دهند خریداری کنند.

آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) سال گذشته اضافه کردن خودروهای برقی به استاندارد سوخت تجدیدپذیر ایالات متحده (RFS) را توصیه کرد، که پالایشگاه‌های نفت را تشویق به ترکیب سوخت‌های زیستی می‌کند. سازمان حفاظت از محیط زیست تحت دولت بایدن اکنون در حال آزمایش محدودیت های قانونی برنامه سوخت مایع با گسترش آن به خودروهای الکتریکی است.

کمیته انرژی و بازرگانی مجلس نمایندگان این هفته نامه ای به EPA نوشت تا برنامه EV را به چالش بکشد، با این استدلال که RFS بر روی سوخت های مایع حمل و نقل متمرکز است و نه برقی کردن حمل و نقل.

سهمیه‌های سالانه طبق حکم دادگاه در ماه ژوئن نهایی می‌شوند و جداسازی این دو اقدام، تلاش‌های EV را از یک جدول زمانی قطعی محروم می‌کند و تلاش را با عدم قطعیت همراه می‌کند.

با این حال، تأخیر برای نهایی کردن برنامه EV این امکان را ایجاد می‌کند که دستورات حجمی در دسترس برای آن می‌تواند به سمت دیگر استخرهای سوخت تجدیدپذیر، از جمله ترکیب دستورات برای دیزل تجدیدپذیر و سوخت هوانوردی پایدار (SAF) هدایت شود.

نیویورک (رویترز) – دولت بایدن می تواند تصمیم گیری در مورد اعطای اعتبارات قابل مبادله به سازندگان خودروهای برقی (EV) برای استفاده از برق تولید شده از سوخت های تجدیدپذیر را به تعویق بیاندازد، دو منبع آگاه، به طور بالقوه تلاش برای تقویت خودروسازان خودروهای الکتریکی مانند تسلا را در بلاتکلیفی سیاسی قرار دهد. موضوع گفت.

همچنین ذینفعان جدیدی از صنعت خودروهای برقی را وارد برنامه‌ای می‌کند که مدت‌ها میدان نبرد لابی‌های قدرتمند نفت و ذرت بوده است. تولیدکنندگان گازهای تجدیدپذیر و سازندگان خودروهای برقی مانند تسلا برای به دست آوردن بیشترین مزایا از اعتبارات جدید تلاش کرده اند.

تیموتی کارول، سخنگوی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: «کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در حال حاضر در حال کار برای نهایی کردن این قانون تا مهلت مقرر در 14 ژوئن هستند.

استفاده از میلیاردها دلار یارانه مالیات دهندگان، تبدیل ناوگان خودروهای کشور به خودروهای برقی بخش مرکزی طرح تغییرات آب و هوایی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده است و هرگونه تأخیر می تواند هدف او را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و هدف قرار دادن 50 درصد از فروش وسایل نقلیه جدید که برقی است، مختل کند. 2030.

توسط استفانی کلی و جرت رنشو