دوقلوهای Cavinder می گویند بعد از 1 فصل میامی را ترک می کنند

دوقلوها در بیانیه ای گفتند: “ما می خواهیم از هم تیمی ها و مربیان خود تشکر کنیم که ما را به عنوان خانواده آورده اند و بخشی از یک فصل تاریخی هستند.” “با این گفته هانا، من و هانا تصمیم گرفتیم که سال پنجم خود را نگذرانیم و فصل جدیدی در زندگی خود شروع کنیم. U همیشه خانه خواهد بود و ما برای همیشه به این که طوفان هستیم افتخار می کنیم.

و این سؤال را ایجاد کرد: آیا یکی از دوقلوهای کاویندر بدون دیگری بازی می کند؟ بدون تغییر عقیده، اعلامیه روز سه شنبه آنها پاسخ را ارائه کرد.

هانا کاویندر ماه گذشته هنگامی که در مورد تمایل به بازی نکردن صحبت کرد به آسوشیتدپرس گفت: “من عاشق بسکتبال هستم.” من بسکتبال سوار یا میمیرم. من خیلی از زندگیم را به بسکتبال داده ام. و گاهی اوقات می گویم “من فقط می خواهم نفس بکشم.” من واقعاً فقط می خواهم نفس بکشم. می خواهم زندگی کنم. من نمی خواهم در برنامه باشم. من نمی خواهم در برنامه قرار بگیرم. اما در نهایت، آنقدر در زندگی رقابتی هستم که نمی دانم پشیمان خواهم شد یا نه.»

تصمیم آنها برای آمدن به میامی مورد بررسی دقیق قرار گرفت و تحقیقات NCAA منجر به از دست دادن مربی مربی کتی مایر در سه بازی اول این فصل شد که به دلیل تعلیق تحمیل شده توسط دانشگاه به دلیل پیش بینی تحریم ها درباره نحوه ملاقات دوقلوها و خانواده آنها صادر شد. با تقویت کننده طوفان قبل از امضا.

آنها در آوریل 2022 با امید به بازی در مسابقات NCAA از ایالت فرسنو به میامی منتقل شدند و احتمالاً با کمک به هاریکن ها برای رسیدن به فینال فور حتی از انتظارات خود فراتر رفتند.

هیلی کاویندر این فصل را با 2065 امتیاز حرفه ای به پایان رساند که نوزدهمین امتیاز در بین تمام بازیکنان فعال دسته یک بود. او در این فصل به طور میانگین 12.2 امتیاز در هر بازی کسب کرد، بهترین تیم برای میامی – و 65 امتیاز او از محدوده 3 امتیازی، با اختلاف زیاد، بالاترین امتیاز تیم دیگری بود.

کورال گیبلز، فلوریدا (AP) – برای هیلی و هانا کاویندر، الیت 8 ظاهرا کافی بود و دوران حضورشان در میامی به پایان رسیده است.

این دوقلوها روز سه شنبه گفتند: «چیزی که 16 سال پیش با بسکتبال بازی ما شروع شد، به چیزی بزرگتر از چیزی که می توانستیم تصور کنیم تبدیل شد.

این دوقلوها 4.5 میلیون دنبال کننده در TikTok دارند که بخشی از ردپای عظیم آنها در فضای رسانه های اجتماعی است. زمانی که دوره NIL در 1 ژوئیه 2021 شروع شد و قوانین NCAA به ورزشکاران اجازه می‌داد از نام، تصویر و شباهت خود سود ببرند، Cavinders جزو اولین ستاره‌ها بودند: Boost Mobile بلافاصله با آنها قرارداد امضا کرد و با تبلیغاتی غول‌پیکر در New آن را تبلیغ کرد. میدان تایمز یورک، و بسیاری از معاملات دیگر به دنبال.

دوقلوهای کاویندر – دو تن از برجسته‌ترین ورزشکاران در دوران نام، تصویر و تشبیه دو و میدانی کالج – روز سه‌شنبه اعلام کردند که فصل آینده به هاریکن بازنخواهند گشت و پس از یک سال با این برنامه به دوران حضور خود در میامی پایان دادند.

بسکتبال کالج زنان AP: https://apnews.com/hub/womens-college-basketball و https://apnews.com/hub/ap-top-25-womens-college-basketball-poll و https://twitter.com/AP_Top25





منبع

___

این تصمیم، حداقل از دیدگاه یکی از دوقلوها، کمی غافلگیرکننده بود. هیلی کاویندر قبل از مسابقات NCAA گفت که قصد دارد در فصل آینده به هاریکنز بازگردد تا آخرین سال واجد شرایط بودن او در دانشگاه باشد. هانا کاویندر در آن زمان گفت که تمایل دارد پس از این فصل دیگر بازی نکند.

Cavinders – که 22 سال دارند و به عنوان بزرگسالان در فهرست میامی قرار داشتند – هر دو چهار فصل در کالج بازی کردند، اما آنها می توانستند در فصل آینده نیز بازی کنند، زیرا حکم NCAA یک سال واجد شرایط بودن را به همه ورزشکارانی که این دوره را پشت سر گذاشتند بازگرداند. یک فصل تحت تاثیر همه گیری

هانا کویندر در این فصل برای میامی میانگین 3.8 امتیاز کسب کرد. هاریکنز یک فینال منطقه ای را به قهرمان ملی LSU باخت و سال را با رکورد 22-13 به پایان رساند.

تحقیقات NCAA هرگز Cavinders را به اشتباه متهم نکرد. میامی در نهایت پس از اینکه مدرسه و NCAA موافقت کردند که مربیان تماس غیرمجاز بین تقویت کننده و Cavinders ترتیب دادند، در یک سال مشروط قرار گرفت.