دوستان زمانی لورن بوبرت و MTG به جنگ با یکدیگر می روند

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

برنده مک نامی/گتی ایماژز

در آوریل، پولیتیکو گزارش داد که این دو به دلیل حضور گرین در ماه فوریه در کنفرانسی که توسط ملی‌گرای سفیدپوست نیک فوئنتس سازماندهی شده بود، شاخ درآورده بودند. درگیری به حدی داغ شد که ظاهراً قبل از رد و بدل شدن ضربات، یک قانونگذار دیگر مجبور شد وارد عمل شود. قانونگذاران جمهوری خواه به این روزنامه گفتند که بوبرت به طور خصوصی از ارتباط با گرین “بیزار” می‌شود و در محافل کنگره آمریکا بیشتر به عنوان یک آدم بدجنس دیده می‌شود.

گرین و بوبرت برای یک جفت رفیق پرخاشگر که زمانی از فعالیت‌های مفیدی مانند پرخاشگری جو بایدن با هم در طول اولین سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه لذت می‌بردند، در ماه‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا علنا ​​بر شکاف در روابط خود تأکید کنند.

بوبرت بلافاصله درخواست دیلی بیست برای اظهار نظر در روز دوشنبه را پاسخ نداد.

بوبرت در کنفرانس زمستانی دانشجویی در نقطه عطف ایالات متحده در روز دوشنبه، گفت که حمایت او از مک کارتی به اندازه گرین محکم نیست – قبل از اینکه جمهوری خواه جورجیا را به خاطر اعتقاد او به «لیزرهای فضایی یهودی» بشکافد. اما گرین قصد نداشت به بوبرت حرف آخر را بزند، زیرا این زن 48 ساله عصر دوشنبه با سه توئیت که بوبرت را به شرکت در «درام دبیرستانی» متهم می‌کرد، به همکار جوان‌ترش شلیک کرد.

نبرد خصمانه فزاینده جهانی MAGA بر سر حمایت یا عدم حمایت از کوین مک کارتی (رئیس کالیفرنیا) برای رئیس مجلس، منجر به درگیری بین لورن بوبرت، نماینده سابق BFF (R-CO) و نماینده مارجوری تیلور شده است. گرین (R-GA).

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

برنده مک نامی/گتی ایماژز

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

من از لورن بوبرت حمایت کرده و به او کمک مالی کرده ام. پرزیدنت ترامپ از لورن بوبرت حمایت کرده و به او کمک مالی کرده است. کوین مک کارتی از لورن بوبرت حمایت کرده و به او کمک مالی کرده است. او به سختی با 500 رای از راه رسید. او با خوشحالی دلار ما را می گیرد، اما وقتی از او می پرسند: لورن از حمایت رئیس جمهور ترامپ امتناع می ورزد، او از حمایت از کوین مک کارتی امتناع می ورزد، و او به شکلی کودکانه مرا زیر اتوبوس انداخت تا صدایی ارزان قیمت داشته باشم.